Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Servis auta jako hypotéka: předplacený servis zafixuje ceny

Většina soukromých zákazníků při výběru auta upřednostňuje racionální ukazatele, jako jsou cena a užitná hodnota, tedy jak moc daný vůz vyhovuje jejich požadavkům. Propočítávají, zda připlatit za diesel, nebo výbavu. Stále relativně málo jich zkoumá ceny servisu a dílů, nebo jak daleko mají do servisu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V46í63t 13C53h91a48l10u75p84a

7. 12. 2018 13:30

Dnes už se nevyrábějí auta, ale počítače pohybující se na čtyřech kolech. Kam jsme to dospěli, že i oprava či výměna mechanických dílů vyžadují hrabat se v elektrice a řídící jednotceRvRvRv

0 0
možnosti

Taková je doba, stejně jako dříve bylo standartem radio a na kazetu a dnes je běžný uživatel zvyklý že se mu infotainment spáruje s telefonem a může pak přes bt posouchat hudbu nebo mít puštěnou navigaci, tak stejně tak oceňuje moderní pomocníky stabilizací počínaje, možností upravovat podvozek pokračujíc až po elektronické asistenty. R^

0 0
možnosti

Ty ceny jsou šílený, ale lidi na to mají, tak platí. je jasný že každý si auto neopraví.

Moje zkušenost je taková, mám 13 let Octavii 1,6 MPI z roku 2001. Teď mám najeto 205tis. Nikdy jsem s ní v servisu nebyl, zatím jsem si vystačil sám. Výměna oleje+filtr mě výjde na 700 Kč, zatím jsem měnil komplet brzdy včetně hlavního válce, klouby na poloosách, rozvody+pumpu, termostat+skříň, převodový olej, baterii, svíčky, vzduch. filtry a nějaké drobnosti. Je to neskutečný držák, nápravy a výfuk vše původní. Díly kupuji "kvalitní" né čínu, takže za ty roky jsou ty náklady minimální, řádově tisíce koruny. Servisy tahají z lidí peníze, bratránek má autodílnu a díly mu dodává Elite a jsou to šílený pálky + jeho kalkulace za práci. Ale i tak nestíhá, lidi se mu tam cpou a platí jak šílený za kdejakou "blbost".

1 1
možnosti

No vidíte, a v autorizáku by to stálo 2400 se vším všudy i s prohlídkou a prodloužením garance. Takže když připočtete svojí práci a další úkony které autorizák dělá a porovnáte to tak zjistíte že nic “šíleného” na tom není, a že díky programům pro starší vozidla není divu že mraky lidí jezdí i se starším autem do autorizáku a mají klid. R^

0 0
možnosti

Predplaceny servis na dobu kdy by to auto nemelo mit zadne poruchy. Pokud ano je na to zaruka. Takze si predplatim vymeny oleje a tak zvanou odbornou prohlidku kdy se na auto podivaji a vyzdimou z lidi dalsi prachy protoze to do predplatneho nepatri! Navic jste pak uvazani jak pes na retezu.

2 0
možnosti

Uvázán ke konkrétnímu servisu nejste. Smlouva je uzavřena s automobilkou, nikoliv s servisem. To automobilka následně proplácí provedené úkony a vyměněné díly. Navíc pokud budete mít DSG ve spojkami v oleji, tak výměna oleje co 60 000 km, každých 30 000 km inspekční servis, mezi 60 a 90 000 km mohou být už i brzdy, tlumiče (zálezí po jakém poli auto jezdí), výměn brzdové kapaliny atd. Je to služba pro ty, kteří se nechtějí starat o to co je kdy bude něco stát, zkrátka si předplatí servis až např. do 150 000 km a víc se nestarají

1 0
možnosti

Stále platí..kdo chce mít na koně, musím mít na seno. Jestli někdo kupuje auto s tím, že pak těžko bude auto opravovat, tak to ať si ho raději nekupuje. Pak je jen nebezpečný pro ostatní na silnici. Co se týká ceny normohodin v autorizovaných servisech..tak ty si servis sám neudává. Ty mu nařizuje importer. Na druhou stranu mu taky nařizuje čas na danou práci. A ty normohodiny jsou tristní. U nových aut se to možná...možná dá stihnout. Ale u starších kde jsou šrouby zrezlý tak jen vůbec povolení něčeho zabere dost času. Takže práci dělat skoro jednou tak dlouho, ale podle normohodin můžete účtovat jen to co máte nařízeno. Ale zase cena za hodinu práci je dražší. Zrovna včera jsme byli u BMW. Hodina práce je 1800,- Kč. Přijetí auta do servisu...jen přijetí...1600,- Kč. Diagnostická práce 3500,- Kč. A pak lidi křičí jak je to drahý....ale musí mít BMW, protože prostě ego...

2 0
možnosti
Foto

V53í85t 73C65h75a11l52u93p36a

5. 12. 2018 12:10

Ale garážník, který si účtuje 400Kč/hod, za stejnou cenu opraví jak BMW tak třeba Škodu. Pokud se jedná o běžné zákroky, olej, filtry, destičky, čepy, ani by mne nenapadlo lozit k autorizákovi (a je mi jedno, jestli mám BMW, Audi nebo třeba Daciu). Ale pokud někdo roupama neví co s peněz ́ma at klidně cpe BMW servisu s mechanikama v obleku 1800Kč za hodku práce i víc.....:-)

1 0
možnosti

Táto "služba" je podľa mňa riadna blbosť....

2 0
možnosti

No vidíte a mnoha lidem naopak přijde dobrá, ještě že si může každý vybrat ;-)

0 0
možnosti

J61a67n 19K25a98v50a66n

4. 12. 2018 21:35

Majitel nemá potřebu někam pokoutně jezdit měnit olej, aby ušetřil.

Omg, vymena oleje neni zadnej slozitej ukol. Pisalek se to tu snazi ukazat jako snad ukon hodny inzenyra. Naopak vymena oleje v autorizaku je nejvetsi zlodejna. Na sluzebaku octavii III me to stalo 6500. Kdyz to delam na osobaku v neautorizovanym servise tak to mam za 3500. Takze za me autorizak ani nahodou.

9 0
možnosti

Výměna oleje za 3500 je zlodejna - za 6500 Mega zlodejna.. Cena materiálu (olej +filtr) je max za 1000, tedy za práci chtějí 2500 což je šílené..

3 0
možnosti

Je vcelku pochopitelné že podobné služby se rozšiřují, čím dál více lidem vyhovuje systém že mají vše nastaveno v nějakém paušálním nákladu (telefonem počínaje, bydlením konče) a nemusí se o nic starat, a tak jako se raketově rozšiřuje operativní leasing tak ruku v ruce s ní jde i toto. Jistě - jako vše to má svá specifika a nevyplatí se to každému, důležité tedy je že má každý možnost vybrat si R^

10 0
možnosti

Tak nevím... roční prohlídka se zárukou mobility je u Fabky do 600 Kč ve značkovém servisu + výměna oleje v motoru a filtru cca 1700 Kč... jednou za dva roky se mění k tomu brzdovka a jednou za pět let se mění chladící kapalina... drobky jako stěrače a podobné drobnosti nepočítám... a klimoška je jen na vyžádání zákazníka...:-P STK dělají do tisícovky...

0 0
možnosti

Problém bude, že po 5leté fixaci se vám teprve začnou objevovat opotřebené díly...

2 0
možnosti
Foto

★ Mě přijde, že ty ceny služeb v autoservisech narostly za posledních deset let nehorázně, pamatuji si, že výměna destiček mě kdysi stála stovku, ted tisíc...pomalu montáž dražší než celé destičky, strašná hamižnost, všude stejnej kapitalistickej xindl.

4 14
možnosti
Foto

V31í12t 86C69h45a12l34u59p91a

4. 12. 2018 11:39

No tak kdysi jste pobiral plat treba 4000 a dnes berete treba 30tis...

6 0
možnosti

J49a92n 39K47a31z80d21a

4. 12. 2018 10:23

Kdyby na tom autorizované servisy nevydělávaly, tak to nebudou nabízet. Jednoduše zdraží víc práce, které nebudou kryty servisním balíčkem, nebo si naúčtují delší dobu, po kterou daný úkon prováděli. Obhájí si to vždycky a zákazník nemá šanci se proti tomu bránit.

Pokud se jedná o pravidelnou údržbu, tak pokud si ji není schopen (nebo nechce) majitel auta provádět sám (jako, že to není vůbec složité), tak mu ji provede jakýkoliv i neautorizovaný servis (teoreticky by to nemělo mít vliv na uplatňovaní záruky, při zachování postupů výrobce, ale hádejte se s nimi). Nebo pro klid duše si připlatit za autorizovaný servis - je to volba každého v závislosti na preferencích a rozpočtu.

0 1
možnosti
Foto

V85í58t 68C15h40a54l70u26p98a

4. 12. 2018 10:35

Určitě mi těžko bude autorizák šahat na záruku, že jsem si olej měnil sám nebo u garážníka. Odmontovat 2 víčka a udělat "vylej+nalej" není žádný specializovaný odborný úkon...Možná že ta výměna filtru už jo (třeba garážník nepoužil originální klíč, ale nějaký vlastní přípravek :-)

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...