Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e64t90r 69P91o48s83p22í10š43i95l 4978464596306

Auto začíná potřebovat skutečný servis až tak po 4 letech. V prvních letech je to akorát o předražené výměně oleje, kterou zvládne i cvičená opice.

+22/−3
doporučit
4.12.2018 6:40

P16e49t48r 65Č73e58r27m54á82k 9888125929950

Je vcelku pochopitelné že podobné služby se rozšiřují, čím dál více lidem vyhovuje systém že mají vše nastaveno v nějakém paušálním nákladu (telefonem počínaje, bydlením konče) a nemusí se o nic starat, a tak jako se raketově rozšiřuje operativní leasing tak ruku v ruce s ní jde i toto. Jistě - jako vše to má svá specifika a nevyplatí se to každému, důležité tedy je že má každý možnost vybrat si R^

+10/0
doporučit
4.12.2018 15:00

J57a10n 26K98a33v14a57n 8109445278252

Majitel nemá potřebu někam pokoutně jezdit měnit olej, aby ušetřil.

Omg, vymena oleje neni zadnej slozitej ukol. Pisalek se to tu snazi ukazat jako snad ukon hodny inzenyra. Naopak vymena oleje v autorizaku je nejvetsi zlodejna. Na sluzebaku octavii III me to stalo 6500. Kdyz to delam na osobaku v neautorizovanym servise tak to mam za 3500. Takze za me autorizak ani nahodou.

+7/0
doporučit
4.12.2018 21:35

P31e90t14r 43S83p91a39t16z57i50e37r72e16r 7154412135954

Stále platí..kdo chce mít na koně, musím mít na seno. Jestli někdo kupuje auto s tím, že pak těžko bude auto opravovat, tak to ať si ho raději nekupuje. Pak je jen nebezpečný pro ostatní na silnici. Co se týká ceny normohodin v autorizovaných servisech..tak ty si servis sám neudává. Ty mu nařizuje importer. Na druhou stranu mu taky nařizuje čas na danou práci. A ty normohodiny jsou tristní. U nových aut se to možná...možná dá stihnout. Ale u starších kde jsou šrouby zrezlý tak jen vůbec povolení něčeho zabere dost času. Takže práci dělat skoro jednou tak dlouho, ale podle normohodin můžete účtovat jen to co máte nařízeno. Ale zase cena za hodinu práci je dražší. Zrovna včera jsme byli u BMW. Hodina práce je 1800,- Kč. Přijetí auta do servisu...jen přijetí...1600,- Kč. Diagnostická práce 3500,- Kč. A pak lidi křičí jak je to drahý....ale musí mít BMW, protože prostě ego...

+2/0
doporučit
5.12.2018 6:44

R16o73b24e19r58t 80S28e14d84l95á80r 4467362

Táto "služba" je podľa mňa riadna blbosť....

+2/0
doporučit
4.12.2018 22:31
Foto

M26i58l49a13n 48K58e36b35l50ů48š14e19k 1638899988583

★ Mě přijde, že ty ceny služeb v autoservisech narostly za posledních deset let nehorázně, pamatuji si, že výměna destiček mě kdysi stála stovku, ted tisíc...pomalu montáž dražší než celé destičky, strašná hamižnost, všude stejnej kapitalistickej xindl.

+4/−13
doporučit
4.12.2018 10:42

J88a35r26o97s25l95a48v 20N50o16v81á54k 9626654872537

Predplaceny servis na dobu kdy by to auto nemelo mit zadne poruchy. Pokud ano je na to zaruka. Takze si predplatim vymeny oleje a tak zvanou odbornou prohlidku kdy se na auto podivaji a vyzdimou z lidi dalsi prachy protoze to do predplatneho nepatri! Navic jste pak uvazani jak pes na retezu.

+1/0
doporučit
5.12.2018 9:13

J19a76k14u10b 56S57e64k37e64r46a 6786480736705

Tak nám ta škodovka vyšla v članku levně. Ale nevím jak to je dnes, ncm nenápadně se zmínili o prodloužené záruce, ale ta se u nich platí zvlášť a to přes 12000,-. Většina normálních automobilek má záruku zdarma na 5let. Takže kdyby tam započetli těch podmíněných 12000,- za onu záruku, už by to nebylo tak výhodné že?

+1/−3
doporučit
4.12.2018 0:46

J54a70n 63K24a85l46a90b21z19a 6272421528649

Ty ceny jsou šílený, ale lidi na to mají, tak platí. je jasný že každý si auto neopraví.

Moje zkušenost je taková, mám 13 let Octavii 1,6 MPI z roku 2001. Teď mám najeto 205tis. Nikdy jsem s ní v servisu nebyl, zatím jsem si vystačil sám. Výměna oleje+filtr mě výjde na 700 Kč, zatím jsem měnil komplet brzdy včetně hlavního válce, klouby na poloosách, rozvody+pumpu, termostat+skříň, převodový olej, baterii, svíčky, vzduch. filtry a nějaké drobnosti. Je to neskutečný držák, nápravy a výfuk vše původní. Díly kupuji "kvalitní" né čínu, takže za ty roky jsou ty náklady minimální, řádově tisíce koruny. Servisy tahají z lidí peníze, bratránek má autodílnu a díly mu dodává Elite a jsou to šílený pálky + jeho kalkulace za práci. Ale i tak nestíhá, lidi se mu tam cpou a platí jak šílený za kdejakou "blbost".

0/−1
doporučit
5.12.2018 9:44

J37a18n 30K53a94z85d48a 5315206792321

Kdyby na tom autorizované servisy nevydělávaly, tak to nebudou nabízet. Jednoduše zdraží víc práce, které nebudou kryty servisním balíčkem, nebo si naúčtují delší dobu, po kterou daný úkon prováděli. Obhájí si to vždycky a zákazník nemá šanci se proti tomu bránit.

Pokud se jedná o pravidelnou údržbu, tak pokud si ji není schopen (nebo nechce) majitel auta provádět sám (jako, že to není vůbec složité), tak mu ji provede jakýkoliv i neautorizovaný servis (teoreticky by to nemělo mít vliv na uplatňovaní záruky, při zachování postupů výrobce, ale hádejte se s nimi). Nebo pro klid duše si připlatit za autorizovaný servis - je to volba každého v závislosti na preferencích a rozpočtu.

0/−1
doporučit
4.12.2018 10:23

R54o88m77a68n 42Š87e41s11t41á12k 5414219103903

Předplacený servis znamená, že Vás prodejce bude tlačit k údržbě prováděné stylem "To je ještě dobrý".

0/−2
doporučit
4.12.2018 9:39

Najdete na iDNES.cz