Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i63ř10í 36Z96ý31k65a 9299563131790

problém bude hlavně v tom, aby na to měli automechanici elektrovzdělání. Tohle je vyhrazené elektrické technické zařízení, na které musí mít člověk odpovídající vzdělání a zkoušky, ne jen nějaké školení od automobilky.

+34/0
doporučit
28.11.2018 10:16

R45a97d96e60k 41H36o17l70í92k 1598534320716

Ono se tak nějak zapomíná, že do tohoto byznysu zatím nevstoupil zloděj největší - stát. Jak začne ubývat voziel na fosilní paliva (spotřební daň s nich tvoří nemalou částku rozpočtu), bude nucen vymyslet jak toto zdanit.

+34/−1
doporučit
28.11.2018 12:37
Foto

M28i85r95o19s35l59a48v 58S19t81e65i58n48e51r 2846560840366

Servis je dnes celkem jednoduchý. Vymění se celá skupina, t.j. akumulátor nebo řídící počítač. Po nehodě pak kabelové části, jinak plech asi stejně, jako dosud.

Na elektromotorech se nemá co pokazit, snad ložisko, ale elektronika, to bude hlavní zdroj problémů. Proto bude mít pár konektorů a přehodí se jedna-dvě, nejspíš se ten defekt nebude ani hledat, výrobce chce prodávat i drahé náhradní díly. Na těch se vydělá víc, než na tom vozidle.

+33/−2
doporučit
28.11.2018 10:40

J30a80k45u35b 68F85e57i13f27a44r 7629619846909

To se nám z té elektromobility stává hezký bludný kruh;-D

+21/−1
doporučit
28.11.2018 9:40

M40i38r18o21s34l55a93v 95V63l31a36s25á41k 4128920843322

Koncepce toho, že se elektroauty zachrání Planeta je naprostá neproveditelná utopie. Počínaje dojezdem, výrobou a likvidací baterií, přenesením problému s CO2 jen kus dál na elektrárnu (atom je přece také pro sluníčkáře fuj), dobíjením (nutné zcela překopat rozvodné sítě) až po onen servis vozidel. Cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly.

+26/−3
doporučit
28.11.2018 13:45

R23o18b32e33r51t 36M91a26t20u60l31a 8417149956565

To nevadí však se na tom nemá prý co rozbít, sice potom nevím proč je tedy Tesla nejporuchovější auto, ale on nám to někdo vysvětlí

+37/−7
doporučit
28.11.2018 9:47

P96e74t28r 19H43á72j32e38k 2428336261239

každý e-článek mne přesvědčuje o tom, jaká je koupit si elektroauto ekonomická blbost

+20/−2
doporučit
28.11.2018 13:16

K97a53t54e55ř20i42n21a 48V53ý62b66o88r12n25á 6940249939

... Podchytí si tak zákazníky, kteří navíc nehledí na peníze...

A o tom celá elektromobilita je.

+30/−6
doporučit
28.11.2018 10:30

V72á63c59l35a79v 28Z65e83l82i50n59k90a 2782890103342

Nic na co by už dříve nepoukazovali ti zkostnatělí inženýři, co holt díky svým zkušenostem tak úplně nesdílejí všeobecné nadšení nad elektromobily. Jenže podle propagátorů elektro-mobility je to drobnost, která "SE" vyřeší. Uvidíme. Nestabilita výkonu OZE taky měla být podružná záležitost, která "SE" měla s jejich rozšiřováním vyřešit. A místo toho musíme na přeshraniční profily dávat PST, aby nás splašené německé fofrníky náhodou neposlaly do tmy. Tady se zřejmě počítá s dobrými skřítky z Japonska, co mají jména ONOSETO a SAMOSETO.

+18/−2
doporučit
28.11.2018 12:03

P22e93t71r 65U15t20ě98k91a56l 9120438178

Musel bych být jó osel, abych si koupil drahý auto s mizernými výkony a drahým a dlouho trvajícím servisem.

+14/−1
doporučit
28.11.2018 13:04

H39o17n27z76a 17P43u68p68á66k 1877280353879

celá tahle myšlenka s elektroauty je slevá vývojová ulička, velmi neefektivní, nekoncepční... Divím se lidstvu samotnému, že se v tomto ohledu nechává dobrovolně vést do tmy a vyhazovat peníze do téhle černé díry...

+23/−5
doporučit
28.11.2018 13:26

V70á37c90l61a56v 73P72o66l63á88k 1315322580880

Já to říkal:"Kluku pitomá běž se učit elektrikářem." on že né, že musí na filosofickou fakultu. Teď to má, místo nafty elektriku.;-(

+10/0
doporučit
28.11.2018 11:24

J61a64r66o77m76í83r 57H54l75u33b81e83k 2456300404661

Nejen, že je nebude mít kdo opravovat, ale kde se budou nabíjet a kolik ujedou ve -20° mrazu, aby posádka nezmrzla?

+19/−5
doporučit
28.11.2018 11:01

J33a74k46u76b 44S82t17a40š10e37k 4707509743274

Nelíbí se mi situace, kdy už člověk danou věc nemůže opravit sám. Protože pak je vydán napospas rozmarům servisů, což je hodně drahé a z člověka si dělají v lepším případě kasičku, v horším rovnou idiota. Prozatím zůstávám u starých aut s atmosférickým motorem. Doufám, že mi to ekoteroristi v nejbližší době nezakážou.

+11/−1
doporučit
28.11.2018 10:52

J95o53s57e54f 17Š14v98e20c 6505506394263

U poškozených lithium-iontových baterií, které většina elektromobilů používá, totiž hrozí přehřátí a požár.

Nejde jen o způsob likvidace samotného požáru, nutné je i použití speciálních ochranných pomůcek kvůli toxickým výparům z baterií.

.............................................................................................................................

Takže požár elektrického vozítka už ekologický není. Dokonce je toxický. To se máme na co těšit...

+12/−2
doporučit
28.11.2018 11:28

M60a67r78t72i38n 51L35a96c65o 7553856808

Elektroautá, mínusy:

- problémy s miestom nabíjania

- problémy s dĺžkou nabíjania

- problémy s dojazdom

- problémy s vysokou cenou

- problémy s nebezpečnými batériami

- problémy pre servisy

Nejaké plusy?:-/

+13/−3
doporučit
28.11.2018 14:59

Z53d78e56n36ě77k 48P22a17v79l57i36š 8385350906

Problém elektroaut, zejména v segmentu malých vozidel a dodávek je vysoká cena. Když budeme ve firmě potřebovat vyměnit dodávkové vozidlo na "ježdění kolem komína" tak za cca 200 000 Kč dostanu Dacii, když budu chtít něco podobného v elektrice zaplatím 600 000. Za jak dlouho se nám vrátí rozdíl 400 000? Možná nikdy.

+8/0
doporučit
29.11.2018 8:56

Z23d36e67n23ě34k 94P47a27v31l49i60š 8375980286

V naší firmě ještě dlouho nebudeme mít žádný problém se servisem elektroaut, protože z ekonomických důvodů jezdíme na naftu.

+8/0
doporučit
28.11.2018 22:49

L24a77d60i49s67l75a10v 37K56a71l41o11u37s 7315466121400

Kdyby v autě byla jediná součástka, bude to pro servis vždycky PROBLÉM.

+8/0
doporučit
28.11.2018 13:15

M50a46r47e38k 98J38a51n30e89č43k36a 1567176743491

Až budou mít výrobci efektivní zdroj el. energie, pak si s elektromobily můžou blbnout dle libosti. Do té doby si to koupí jenom geekové, kteří v tom vidí pokrok za každou cenu, ale už záměrně nechtějí vidět, natož pak přiznat ty značná negativa. Co už vůbec nepochopím je, vzdát se komfortu při tankování pohonných hmot a dojezdu, oproti opruzu v podobě nabíjení vs. dojezdu.

+8/−1
doporučit
29.11.2018 0:02

P49e92t92r 11M95i86c69h58a89l 2840794941802

Jaký problém se servisem? Podle některých elektrohujerů jsou elektromobily bezporuchové. :-)

+6/0
doporučit
28.11.2018 15:14

I66v25a80n 28B18u20b90l60a 3892255485194

Vždycky se těším na článek o elektroautech a následnou diskuzi pod ním. Tolik blbostí pohromadě opravdu jinde nenajdete.

+7/−1
doporučit
28.11.2018 20:49

M28a77r42t73i80n 49K96a90r60á44s38e44k 9158533798868

Zas mi to prijde jako naprosto minoritni problem, dramaticky zveliceny. Ano, na opravdu pohonu bude zrejme potreba elektrikar (baterka, stridac, motor), ale kolik rpocent oprav u elektroauta se bude tykat pohonu? Tahle sestava je radove spolehlivejsi nez spalovaci motor, i ten se opravuje dost vzacne. A tim padem opravdu neni treba aby kazdy servis mel zastupy personalu, ktery bude umet delat opravy, ktere se temer delat nebudou, na to opravdu staci par specializovanych servisu v republice, ktere to zvladnou, kdyz uz k tomu dojde.

A ta karantena pred servisem? No je treba clanek docist a tyka se to jen nehody (tzn auto rozsekane), kde i u spalovaku cekate klidne par tydnu nez vam to daji dokupy, opravdu to nebude tak, ze prijdete vymenit zarovku, a budete mit auto 24h v karantene...

+5/0
doporučit
30.11.2018 13:46

R56a52d29i43m 70K96ř32i27v54á37n97e63k 4582884131761

Vadná elektrónka z Katódy Holomóc?

+5/0
doporučit
28.11.2018 12:19

J62a86k67u91b 26R26o14u39s 3963880714322

To je ten poslední problém, co teď elektromobilita má. Až se objeví poptávka, bude i nabídka

+5/0
doporučit
28.11.2018 10:17

Najdete na iDNES.cz