Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T10o62m46á79š 27L30e95t83a26v91k87a 3914579428

Adblue stojí okolo 7-8 kč za litr. Dá se sehnat i levněji. Jasně, že se na dálničních benzínkách prodává třeba za 15, ale i nafta stojí na dálnici o hodně víc.

Spotřeba adblue je okolo 5 litrů na 1000 km.

Jde o něco úplně jiného. Když se vám tento systém pokazí například na autě Daf euro 4, tak ten nejdůležitější díl, stojí 50000 kč. Vyzkoušeno je, že to déle než 250000 km nevydrží. Na vozidlo Man euro 6, tahle sranda stojí okolo 90000 kč.

Takže podle mě nebude problém v ceně a spotřebě adblue. Ale hlavně kvůli poruchovosti a následným drahým opravám. Ale podvádět se nemá.

Jenže Rumun, Bulhar.. těm je všechno jedno. Když někdo jezdí za dumpingové ceny, jen aby měl práci, tak je to špatně. Tihle jsou schopni jet za 0,6 - 0,7 eura na km. To už je jízda pod náklady. Pak se není čemu divit, že kupují emulátory. Páč si nejsou schopni na ten díl za sto litrů vydělat.

+30/0
doporučit
3.12.2018 6:44

M22i15c81h61a75l 31Š69i71l98h54a34v43ý 9586592536976

AD Blue stojí u pumpy 6 Kč a komion ho spotřebuje 2 l/100 km. Za stejných 100 km sežere 30l nafty, zaplatí se mýto a řidič. Tak nevim jestli se ta úspora vůbec pozná ;-D

+17/0
doporučit
3.12.2018 6:33

J34a44r50o69m11í29r 98K21r30á21l 4620259794519

;-D To je blábol ! ;-D Pokud někdo ušetří 50 tisíc při ročních nákladech přes milion, způsobí to dumpingovou cenu ! ;-D;-D;-D

+19/−1
doporučit
3.12.2018 7:28

K83a55r69e29l 47M49á50c23a 7312636976388

takový kamion okamźitě bez náhrady zabavit a bylo by po švindlech

+20/−2
doporučit
3.12.2018 7:14
Foto

P63e91t54r 82J70a46n40o28v66s53k50ý 7862413926157

Není to klasicky příklad xenofobie , kdy do jednoho pytle nasypu “východní Evropu “ a označím je kolektivně za podvodníky ? To bych stěně mohl říci ze Němci jsou prasata, co chtějí ušetřit za odpad a vozí nám to sem a tady to hnije na černých skládkách ....

+31/−6
doporučit
3.12.2018 7:47

J70i40n64d67r53i91c56h 69K77u73c39h21a14r 1567204227869

Nebyl nedávno článek, že kamiony mají vypínání SCR umyslně a legálně, protože mimo EU se AdBlue nedá sehnat?

+11/0
doporučit
3.12.2018 8:06
Foto

J71i71ř65í 17D65v46o49ř26á84k 5605849400158

Jde taky o ceny oprav. Není problém oprava za 30 000 Kč. Jedná se o nejvíc poruchový systém na vozidle.

Funkční systém se dá krásně poznat i nosem.

+11/0
doporučit
3.12.2018 5:18

T81o87m54á43š 79K81u66c94h54a45ř 3167311768191

Není potřeba si na nic hrát, je to jak nás chápoui i Němci, jsme východní Evropa, i kdyby se někteří na hlavu stavěli. ;-)

+13/−2
doporučit
3.12.2018 6:33

J41i35ř36í 71N55o40v63á25k 1682379977149

20% ;-D;-D;-D My Češi patříme z východní Evropy k těm nejslušnějším a když se zeptáte kamioňáka, kolik kamionů má vypnuté AdBlue, řekne vám že prakticky každý.

Není potřeba to ani dělat přes nějaké zařízení, stačí změnit v řídící jednotce, aby se vozidlo samo nevypínalo, ani nijak neomezovalo svou jízdu. Kdysi jsem to na Kangoo vypínal, protože jsme jeli na Balkán a bál jsem se, že by tam s tím mohli být problémy. Zabralo to pár minut.

+11/−1
doporučit
3.12.2018 0:20

J92a24k51u68b 40V71a39t72r90t 8516654699757

a to este nevideli turecke kamiony, alebo to je chraneny druh?

+15/−4
doporučit
3.12.2018 0:37

P38a54v90e27l 36D58o85b88e37š 3186903578881

Kdyby se zbytečně nevozili věci přes půl Evropy, tak by nebylo potřeba ani tolik kamionů.

+8/0
doporučit
3.12.2018 9:49

S38t98a51n66i28s27l44a74v 87C52h53y84t15r44a 3904133277899

Ať němci začnou u sebe. Do nízkých cen za dopravu tlačí oni dopravce. Nebo si snad myslíte, že naši dopravci s radostí jezdí za nižší cenu, než němec? To asi těžko. Navíc už vidím, jak nějaký německý dopravce pojede pro zboží na východ.

Je to jenom zase další důvod, jak šikanovat cizince a tahat z nich ještě více peněz. Kdyby jim opravdu šlo o ekologii a to po.. adblue, zastropují např. jeho cenu na pumpách, aby pak nestálo 2x tolik, než u nás.

+10/−6
doporučit
3.12.2018 7:50

P68e65t94r 27M85i71c97h42a77l22č25á65k 2167590201512

Na tento problém narážíme už zhruba dva roky, nejčastěji u vozů z Rumunska, Polska, České republiky a baltských zemí,“

Je vidět, že EU se rozděluje na občany I. kategorie - státy bývalé EHS a občany II. kategorie - státy východní.

Pryč z EU, raději budu chudší, ale ne méněcenný.

+13/−11
doporučit
3.12.2018 8:05

M42a40r30t33i32n 48B34a11ž49a11n46t 8416302245933

Takového dopravce zrušit. Já si ten jogurt odpustim a koupím si holt kvalitní český od lokálního výrobce nebo farmy.

+2/0
doporučit
3.12.2018 9:42

J84a19n 28D31e90k93r20e22t 3794670855489

Němci chtěli aby je půlka evropy živila. nedají firmám ani cent na víc a pak se diví. Musí snižovat náklady aby se uživily. Myslím tim z východní evropy;-D

+4/−6
doporučit
3.12.2018 7:49

R32o59m32a46n 93P74o63l11á59č82e93k 5666309415

55000 Kč ročně je výhoda? :D

+4/−6
doporučit
3.12.2018 0:11

D92a77v84i34d 66S21v63o27b39o55d86a 4371287565321

My se proste nikdy nedostaneme tam kde jsou kolegove ze zapadnich zemi, pored budeme jen ti, co podvadi, lzou, kradou .Do dnes si pamatuju, kdyz ve Spanelskem obchode byla cesky napsana cedulka "Cesi nekradte." Ja se tak stydel ze jsem cech, ze jsem mluvil radsi jen anglicky a delal ze k cechum nepatrim.

+6/−12
doporučit
3.12.2018 7:16

K28a50m64i45l 98D12o51l26e64z52e66l 6662236434122

staci zacit zverejnovat nazvy firem a jmena majitelu k tomu solidni pokuta.

+2/−1
doporučit
3.12.2018 8:42

J25a60r11o59s10l42a37v 54K11a74d84l14e29c 5761589652551

Ano, patříme na Balkán...

+4/−8
doporučit
3.12.2018 8:32

O16t78o 41P41a38l31d31u38s 1513608290814

Každý pátý náklaďák z východní Evropy nedodržuje předpisy...

Jenom jestli ty předpisy nejsou ptákovina.:-/

+7/−22
doporučit
3.12.2018 0:44

J10i53n50d83ř37i40c36h 36Š67k56o88p89e95k 4635691230965

úplně by stačilo odstavit kamion s takovýmto vylepšením jako zechnicky nezpůsobilý.

+1/0
doporučit
3.12.2018 20:30

D31a49n15i86e20l 60Š44i11m69á86n39ě 2791303572806

Ne, východní Evropa prostě do Evropy stále nepatří... (vč. ČR)... Smutné.

+1/−1
doporučit
3.12.2018 16:31

J71a11n 30V44a30l91o45u31c38h 6862597888500

No tak když musí český dopravce zaplatit při jízdě Německem německou mzdu, holt šetří jinde.

Jen další "za všechno může řidič či dopravce" - ale kolik vznikne emisí při popojíždění dopravními stavbami, kde se nestaví (či v ulicích, kde byl v zájmu ekologie jeden proh předělán na cyklostezku), to si nikdo spočítat netroufne. Proti tomu je nějaký rozdíl E3/E6 či "omočená" močovina zanedbatelný...

0/−1
doporučit
3.12.2018 17:23

V45l73a60d17i41m30í21r 23K94r88á92l 4163816670522

Ještě by vepř mol mít koule a začít kontrolovat turecké kamiony, to by teprve byla zábava

0/−1
doporučit
3.12.2018 17:06

R96o55b46e97r18t 82B33a61l48a78b75á39n 9132823572

Unie neunie, státy se zase začnou chránit před zahraničními vyžírkami. Třeba na to taky časem dojdeme.

0/−1
doporučit
3.12.2018 14:34

Najdete na iDNES.cz