Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M81i81r98e42k 90G39a46j34e66r 5161416639810

A co tohle? - "Ve vyšších rychlostech už má opět navrch sofistikované hospodaření s elektřinou, a tak se benziňák odpojí a v případě potřeby pohání jen generátor. - Není to náhodou jenom tím, že bez převodovky už by motor musel točit příliš vysoké otáčky s tím jedním pevným převodem?

+14/0
doporučit
4.12.2018 2:29

M25i52r44e81k 86G75a95j31e56r 5171666249350

Není pravda, co se píše v článku, že "konstruktéři Hondy vsadili na zcela nové pojetí hybridní soustavy." Tohle pojetí je přinejmenším tak staré, jak dlouho se vyrábí a prodává Chevrolet Volt v USA a jeho evropský dvojník Opel Ampera.

+10/0
doporučit
4.12.2018 2:26

J76i51ř50í 61T87e73p29r 4227890475785

Konečně někdo, kdo vzal rozum do hrsti a nepodlehl tomu tlaku na výrobu elektrojezdítek.

Vždycky když poskakuju v koloně, tak si říkám, že na to by měly elektromotory smysl ale mimo ně je rozumné jezdit normálně se spalovacím motorem.

A vida! Ono to jde. Honda má tolik rozumu, že udělala něco podobného. Jejich koncepce má smysl. R^

+18/−8
doporučit
4.12.2018 0:50

T41o27m64á61š 93K83a15p28l66a44n 8683359153643

Na to, že to je stále auto na základu klasických spalovacich motoru, tak mi to přijde jako skvělé dotazeny kompromis. V dalších letech se už ale těším spíš na auta navržená primárně jako elektro, tam lze čekat vetsi revoluce.

+5/0
doporučit
4.12.2018 8:05

E26v57z62e20n 55S47o26u56k85u71p 1327154866188

No 5,5 až 7 litrů na 100 km není žádný zázrak. S BMW X5, kde je 14 roků starý naftový třílitrový motor mám spotřebu 6,8 až 8,2 litrů na 100km. A na kouli utáhne 3500kg....

+7/−9
doporučit
4.12.2018 9:11

T78o54m39á35š 64M71a46t47ě73j 9595898903122

K tomuhle účelu by byla ideální turbína ... jenže ty se pořád moc nezvládají vibrace z běžného provozu.

+2/0
doporučit
4.12.2018 11:40

J71i52n92d93ř28i40c97h 35L60u65k78e41š 3859584843400

No, ja bych pockal na skutecna cisla o spotrebe. Nejak mne nesedi, ze se vyplati benzinovym motorem vyrabet elektriku, tu cpat do baterii a odtud krmit elektromotory. Co ztraty pri tom vsem? A pokud ten motor bezi jen v urcitem pasmu otacek vice mene stabilnim, daval by mne vetsi smysl diesel. Lokomotivy jsou take dieseelektricke... Stabilni motory take odjakziva byly...

+2/0
doporučit
4.12.2018 11:23

L92u38k88á96š 95H49o21f14m43a69n 1423274782826

Si delaj prcu, ne? Se svoji 8 let starou dieslovou hyundai i30cw jezdim za 6,5 ve meste a 5,5 mimo mesto/slusne po dálnici. Jaky je smysl hybridu, kdyz zere jeste vic?

+3/−3
doporučit
4.12.2018 9:22

J29a64r45o53s13l92a76v 14P74o88l82e27n88s59k92y 5776234619

Tak takovyhle ekologii rozumim.

+2/−1
doporučit
4.12.2018 19:41

J16o80z31e11f 92K16o32s41t87e59l58a96n79s56k77ý 8625582759506

Kým sa naplno presadia elektromobily, toto bude dobré prechodné riešenie. Len by to chcelo podstatne väčšiu batériu - aspoň na 100 kilometrov.

Len cena sa mi zdá ale nadsadená - chýbajúca mechanická prevodovka je určite drahšia ako elektromotor (1 kWh batériu vôbec nerátam), takže cenový rozdiel mohol byť podstatne menší.

+2/−3
doporučit
4.12.2018 9:08

P14e81t47r 25B34á24č18a 8235316325535

Hybrid si muzete klidne nechat, nemam zajem.

+1/−6
doporučit
4.12.2018 15:16

L49i90b29o65r 71P11e80t28r70á38š 6305719158269

Spotreba?

0/−4
doporučit
4.12.2018 6:17

P55e76t19r 35M48i35c11h27a37l 2180794671652

Takže z města to vyjede na elektřinu, za městem se připojí napevno studený benzínový motor a bude to pohánět. To aby byl hodně robustní.

0/−2
doporučit
4.12.2018 19:37

Najdete na iDNES.cz