Diskuze
Volkswagen ohlásil konec spalovacích motorů, elektrověk začíná
Děkujeme za pochopení.
J46a75r89o18m80í37r 45M34a55y56e14r
Zdá se, že to celé bylo nedorozumění, které VW sám později vyvrátil.
https://www.vwvortex.com/news/vw-will-continue-making-combustion-engines-2040-beyond/
J87i17ř17í 79N56o26s27e67k
my tomu větru dešti nakonec poručíme ...né že né...a plán na příštích sto let by tam nebyl
J68i59ř24í 95S64c95h17w67a71c78h
ano že ano.... poručíme větru: Udělej elektřinu!
A on ji udělá.....a třeba i za 200 let.
O91d62s91t65r21a21n67ě18n90ý 47U74ž45i90v78a26t90e52l
L93e33o54n 70B83u23r42e18š
Hele a nebylo by už lepší k dopravě použít telekinezi? Kdyby se to nařídilo? Třeba do roku 2020?
J85i61ř93í 53S84c29h76w62a76c64h
bylo, ale všechny patenty na telekinezi přece vykoupili ropní magnáti a uložili do trezorů, aby neklesla poptávka po jejich černém zlatu.
L51e95o51n 94B67u87r18e35š
O víkendu se ke sportovní hale v Jindřichově Hradci sjeli karatisté s doprovodem na MČR žáků. Auta stála doslova všude. Nedokážu si představit když by to byly elektroauta, která by dojela s prázdnými bateriemi, kde by se nabíjely? Jen přivést to množství energii na místo je problém, natož ještě distribuovat k jednotlivým autům. A co druhý den, pokles na 5% spotřeby předchozího dne. OK vymyslí se lepší baterie. Kdo bydlí ve větším městě na sídlišti ví, že auta parkují pomalu na stojato. Kde budou nabíjet? Všechny v šest večer najednou?
Aby to reálně mohlo fungovat, musely by se baterie dát dobít na dobíjecích stanicích za srovnatelnou dobu jako dotankujete benzín.
Pak ale narážíme na další problém výroba elektřiny. Pokud se zavede masivní elektromobilita, kdo pro ní vyrobí elektřinu? Jádro drahé, uhlí v nemilosti, plyn drahý, obnovitelné zdroje nepředvídatelné. Zrovna v noci kdy bude třeba auta dobíjet tak nesvítí slunce... a když nebude foukat vítr? Tak najedeme záložní uhelky...výborně soudruzi...
J30i70ř33í 68S45c78h73w52a23c44h
Kde by se asi tak nabíjela ta auta. No přece na nabíječkách!
M27i18l18a49n 59R56e35z59n73i63c16e27k
Tento rok mi onemocněl otec tak vážně, že jsme museli za lékařskou péčí 300 km tam a to samé zpět v jednom dni, 8krát za měsíc. Šlo mu o život. Neumím si představit, že bych řešil nabíjení auta během cesty v naší situaci. S 2.0 TDI to bylo za 2/3 nádrže. Další můj vůz už nebude z VW koncernu.
J97i81ř24í 24S74c93h10w98a64c65h
a teď si představ, že existují lidé co auto vůbec nemají.....
A62l57e91š 70V84í27t25e24k
V roce 2050 se bude jezdit v Německu na velbloudech a původní Němci budou otroky nynějších nelegálních přistěhovalců.
J79i41ř16í 41S45c67h55w11a45c94h
bububu....
jenom pitomio by jezdil sněhovými závějemi na velbloudu a stejný "ynteligent" by něco takového předpokládal, třeba jen v nadsázce.....
M69i18c24h53a28l 12J72a50r54o30š
Chyba, protože budoucnost patří aluminiu.
O14d78s52t23r79a61n55ě59n56ý 87U70ž17i43v58a83t74e21l
M65a46r55e67k 72H57r15u38b55y
VW tedy přestává vyrábět auta a vrhá se do segmentu pohodlnějších ekvivalentů továrních ještěrek ;-)
Alespoň dokud se neobjeví nějaký zásadně lepší způsob skladování energie než současné akumulátory.
T50o18m39á88š 97B43e72r93k19a
Ty existují. Prototypy baterií, které mají 2x-3x vyšší energetickou hustotu než současné baterie. A čím více rostě význam elektromobilů, tím více se investuje do vývoje. Taková Li-Air baterie má specifickou energii skoro tak velkou jako benzín. Do sériové výroby je ale ještě daleko.
F53r57a33n62t74i64š68e53k 90L17i14m97p62a40u30c46h
Auta poháněná el. energií je velký omyl a cesta do slepé ulice. Proč ? jsem popsal u jiného článku tak to zde nebudu opakovat. Lidi neblbněte !!!
T84o34m20á46š 30B67e89r36k44a
Naštěstí si to lidi nemyslí. Letos se ve světě prodá přes 2 milióny eletromobilů. 2x tolik co loni.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej domu v Chrastavě
Víta Nejedlého, Chrastava, okres Liberec
4 500 000 Kč