Diskuze
VIDEO: Čerstvým řidičům chybí praxe, staří mají špatné návyky
Děkujeme za pochopení.
F51i25l70i66p 67T21ř24e76b47a
Nechápu tu neustálou propagaci "tři čtvrtě na tři". Jistě, je to pozice, ve které můžu auto ovládat v největším rozsahu. Pokud jedu rally po zarostlé lesní cestě, vyloženě se to hodí. Pokud ale jedu po silnici, neexistuje situace, ve které by bylo bezpečné otočit volantem o víc, než co zvládne jedna ruka (za jízdy) a ve které zároveň člověk nemá na případné ručkování spoustu času (při městských manévrech).
R71o53b82i11n 24Ž23i73ž59k18a
stačilo číst dál.
Je jasné, že většina řidičů neřídí dlouhé cesty nebo po celou dobu řízení právě takto. Ani to po nich nemůžeme chtít. Ale je to ideál, na který je dobré přehmátnout před překážkou, v hustém provozu nebo před ostrou zatáčkou, abyste dokonale ovládla situaci,“
Nicméně 3/4 na 3 neznamenají jen největší rejd, ale také nejpevnější úchop. Ať auto skočí nahoru nebo dolu, máte nejlepší grip a tedy šanci na reakci.
R95a53d43o17v95a10n 73D16l80u92g60o38s58z
Provoz, hustota, agrese za 30 let vzrostly neúměrně kvalitě výuky v AŠ. Je nutná změna, podmínkou musí být zvládání krizových situaci už v AŠ. V opačném případě je vpuštěni do provozu rizikovým jednáním státu, který kvůli nehodám každoročně přichází o miliardy na žalem zisku z daní a na léčebných výlohach.
O81d61s47t74r49a55n92ě37n88ý 32U91ž72i87v94a16t30e74l
R51a55d23e17k 17N74e65u92m15a42n82n
"čtvrtina nováčků se podílí na smrtelné nehodě"
Který "píp" to napsal?
Pokud by to byla pravda - tak:
Máme tu ročně cca 110000 dětí, tedy každý rok 100000 nováčků a tedy 25000 mrtvých ročně???
M43i94l83o90š 31S41e22t22í43k
Podle vás každoročně všech 100 000 nováčků jsou účastníci dopravní nehody?
K12a49r60e16l 27N72o18v11o27t85n86y
Tohle je sice fajn, ale pokud ridic jede spravne, do takovychto krizovych situaci by se v prvni rade vubec nemel dostat.
Mnohem dulezitejsi je, aby autoskoly ucily zaky dodrzovat bezpecnou vzdalenost, zipovat, a pripojovat se na dalnici z pripojovaciho pruhu. Takovych 80-90 % ridicu tyhle veci proste nezvlada, a vznikaji kvuli tomu zcela zbytecne kolony.
S39t62a16n52i95s84l73a85v 80N80ý44v23l20t
ještě najet si na střed, když odbočuju doleva.
J55a37n 17D80l66o63u93h18ý
Ono dávat tyto kurzy v autoškole při zíkávání řidičáku je k ničemu. V té době se řidič stěží udrží na vozovce a chtějte po něm krizové vyhýbání na kluzkém povrchu. Po roce řízení to ale logiku má.
M48a15r62e11k 89H12r57u91b86y
Chápu, že zvládání krizových situací je pro tyhle polygony skvělý byznys, ale daleko větší smysl by dávaly kurzy učící řidiče, aby se do těchhle situací vůbec nedostávali - defenzivní jízda, předvídání, ovládání stresu a agresivity za volantem.
J56a95n 56D79l87o41u93h45ý
Vy jste chytrej.... To té situace se můžete dostat klidně ne svým přičiněním..
L66a36d40i62s67l36a50v 64K71a45l10o30u59s
Na motorky jsou naopak při skládání řidičských zkoušek nároky extrémní.Nebál bych se to nazvat nucení do artistických výkonů. Odhaduji, že 95 % majitelů řidičáků na motocykl by dnes neprošlo. U majitelů B-ček by odhadem neprošlo 15%. Shrnul bych to takto.Nejvíce prohřešků je nedávání blinkrů(asi by jim upadla ruka), přednost v jízdě,blokování levého pruhu,lepení na zadek,telefonování,zipování.
L32a92d30i32s67l47a43v 83K83a83l32o88u56s
Zkušební Subaru Impreza 4x4 s boxerem(nízko položené těžiště), oproti klasickým vozům s jedinou hnanou nápravou je diametrální rozdíl. Je to jako porovnávat bezpečný a nebezpečný vůz.
F24i92l74i48p 75Z86á31v95o66d76n77ý
V autech je čím dál víc elektronických asistentů, takže logicky lidi budou mít čím dál menší cit pro řízení. Bylo by zajímavé dát do ruky někomu, kdo je zvyklý na auto s ABS, ESP, kontrolou trakce, asistentem brzdění, automatickým brzdění před překážkou, hlídáním jízdních pruhů, slepého úhlu, nějaké staré silnější auto bez toho všeho a udělat s ním nějaký komplexní test na vodě a sněhu.
Teď nám ještě přibyde automatický omezovač rychlosti, alkotester, detektor únavy ... a až bude dokonalejší autonomní řízení, manuální řízení rovnou zakážou.
Jasně, všechno se vyvíjí a člověk nemusí prát na valše a pro ovládání PC už nemusí být IT guru, takže se není co divit. Ale řízení auta mi bude fakt chybět.
O80d78s22t45r27a65n56ě70n36ý 34U12ž35i57v30a92t59e61l
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...