Diskuze
Alpskými průsmyky na vespě. Nejlepší trasy, které stojí za pot a slzy
Děkujeme za pochopení.
M74a75r71t49i64n 80K81r40o23u89p78a
Manuální převodovka na skůtru je stejná zrůdnost jako automatická na motorce. Vždyť to by se potom mohla dávat manuální převodovka třeba do letadel.
V81a85c83l70a90v 26P79e29r78o20u91t43k63a
Až na poslední fotce jsem poznal Karolínu Hornovou.
J78a26n 87M60a24r59t76i37n
podobny vespa gang (6-8) som stretol na ceste medzi Karlovacom a Plitvicami. viedli kolonu asi 60 aut (ktore som pracne predbiehal na moto). gang siel vo dvojici , nalepeny za sebou, rychlost 50km/h sanca predbehnut ich autom nulova. mat moznost ich vidiet zastavit, zajdem za nimi a prehovorim tym pozerom cosi o ohladuplnosti k ostatnym ucasnikom premavky. v tych alpach to muselo byt este horsie. sebatryznenie na totalne neadekvatnych dopravnych prostriedkoch tu zacal D.Priban, ten mal vsak aspon tolko sudnosti ze zvolil trabiho, ktory aspon trochu ide. vespa payri do mesta. a ak do alp a mimomesto, drzte sa od seba hergot !
M56i38r33o15s49l93a79v 49S52t89e40i48n67e92r
Horské průsmyky jsou vždy zážitek. Tunely nemiluji, ale staré serpentiny, jako přes Kaczberg nebo na Grossglockneru, tam je vždy krádný výhled do hor. Nejnáročnější pro vozidla je paso Tonale, je to jižně od Ortleru, skoro 1900 m.n.m. a ne každé vozidlo tam s tím řídkým vzduchen funguje bez problému, alespoň v dobách, kdy jsem tam byl, platil ten průsmyk za náročný.
V zimě ovšem je i paso Pordoi nebo Sella často obtížný, kvůli navátému sněhu.
J97a53n 20M60a88r28t46i43n
taky col de izzeran ma skoro 2800mnm.. a uplne pohoda. sranda zacina od 3800-4000+ mnm, to uz da autu/motorke a posadke zabrat
T63o82m38á84š 84H63o92r78s98k39ý
Další a další články o Vespě, už to je jak neustálý pr články na umělohmotný terasy v Bydlení.
P11e88t34r 56K60ů64l50a
Už mi ty články o Vespě začínají lézt krkem. Každou chvíli je v rubrice Auto článek o Vespě. To to nikdo nekupuje, že o tom musíte neustále psát? Vždyť jsou i jiné skůtry.
M32i10r78o35s30l61a93v 95S84t28e43i50n62e70r
Vespa je oldtimer, tak mějte pochopení. Nádrže rezaví zevnitř, oloupané šupinky často ucpou karburátor, takže Vespa není pro nemehla.
Novější napodobeniny jsou čtyřtakty, takže přibývá štelování ventilů. Dnešní auta se stejnou spotřebou benzinu uvezou 4 lidi. Ale Vespa je kabriolet pro chudé, vítr vám vane kolem nosu, je to radost!
P55a73v89e10l 46J77o67n50á92š
Nejlepší, zvlášť když na vás v zatáčce vybafne auto s obytným přívěsem. Jinak ale jednička.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...