Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Alpskými průsmyky na vespě. Nejlepší trasy, které stojí za pot a slzy

Vespa není jen stylové přibližovadlo do města. S partou nadšenců z Vespa Clubu Praha jsem projela i ty nejzáludnější trasy skrze alpské masivy. A protože průměrná cestovní rychlost vespy je padesát kilometrů v hodině, více než jindy zde platí, že kdo pospíchá pomalu, ten si cestu vychutná o to víc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Manuální převodovka na skůtru je stejná zrůdnost jako automatická na motorce. ;-) Vždyť to by se potom mohla dávat manuální převodovka třeba do letadel. ;-D

0 0
možnosti
VP

Až na poslední fotce jsem poznal Karolínu Hornovou.

1 0
možnosti
JM

J78a26n 87M60a24r59t76i37n

1. 7. 2019 19:47

podobny vespa gang (6-8) som stretol na ceste medzi Karlovacom a Plitvicami. viedli kolonu asi 60 aut (ktore som pracne predbiehal na moto). gang siel vo dvojici , nalepeny za sebou, rychlost 50km/h sanca predbehnut ich autom nulova. mat moznost ich vidiet zastavit, zajdem za nimi a prehovorim tym pozerom cosi o ohladuplnosti k ostatnym ucasnikom premavky. v tych alpach to muselo byt este horsie. sebatryznenie na totalne neadekvatnych dopravnych prostriedkoch tu zacal D.Priban, ten mal vsak aspon tolko sudnosti ze zvolil trabiho, ktory aspon trochu ide. vespa payri do mesta. a ak do alp a mimomesto, drzte sa od seba hergot !

2 3
možnosti
Foto

Horské průsmyky jsou vždy zážitek. Tunely nemiluji, ale staré serpentiny, jako přes Kaczberg nebo na Grossglockneru, tam je vždy krádný výhled do hor. Nejnáročnější pro vozidla je paso Tonale, je to jižně od Ortleru, skoro 1900 m.n.m. a ne každé vozidlo tam s tím řídkým vzduchen funguje bez problému, alespoň v dobách, kdy jsem tam byl, platil ten průsmyk za náročný.

V zimě ovšem je i paso Pordoi nebo Sella často obtížný, kvůli navátému sněhu.

0 0
možnosti
JM

J97a53n 20M60a88r28t46i43n

1. 7. 2019 19:50

taky col de izzeran ma skoro 2800mnm.. a uplne pohoda. sranda zacina od 3800-4000+ mnm, to uz da autu/motorke a posadke zabrat

0 0
možnosti
TH

Další a další články o Vespě, už to je jak neustálý pr články na umělohmotný terasy v Bydlení.

4 0
možnosti
PK

P11e88t34r 56K60ů64l50a

1. 7. 2019 14:40

Už mi ty články o Vespě začínají lézt krkem. Každou chvíli je v rubrice Auto článek o Vespě. To to nikdo nekupuje, že o tom musíte neustále psát? Vždyť jsou i jiné skůtry.

5 0
možnosti
Foto

Vespa je oldtimer, tak mějte pochopení. Nádrže rezaví zevnitř, oloupané šupinky často ucpou karburátor, takže Vespa není pro nemehla.

Novější napodobeniny jsou čtyřtakty, takže přibývá štelování ventilů. Dnešní auta se stejnou spotřebou benzinu uvezou 4 lidi. Ale Vespa je kabriolet pro chudé, vítr vám vane kolem nosu, je to radost!

0 0
možnosti
PJ

Nejlepší, zvlášť když na vás v zatáčce vybafne auto s obytným přívěsem. Jinak ale jednička.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...