Diskuze
Ioniq je ideální na každodenní dojíždění. Hyundai ho zlevnil
Děkujeme za pochopení.
J41o58s52e50f 21B70u30r82d26a
Zase jeden článek o elektromobilech jako takových, a v diskuzi se od "expertů" co viděli elektromobil možná tak v tom článku poprvé dozvídám spousta "praktických rad a zkušeností.
Asi jako každý, i já jsem měl auto se spalovacím motorem, ale ráno na mne už bude čekat nabitý elektromobil. Není to sice nový Hyundai Ionic, o kterém se píše v článku, ale jiný, již pár let ojetý a s nájezdem pár desítek tisíc km.
K překvapení mnohých ještě stále baterie ujede dojezd který mi bohatě stačí a i když za obživou to je denně cca 70km, tak něco najedu i o víkendech za těmi výlety, tak průměr měsíční je 3000 km, což je na auto co jezdí "kolem baráku s prodlužovákem" celkem v pohodě.
Je ale pravda, že jsem o elektromobilu už uvažoval před koupí bytu, kde jsem si s developerem dohodl i zajištění samostatného nabíjení pro elektromobil - a není problém.
Při spočítání nákladů za původní spalovací auto plus provoz za dobu provozu mi jen s kalkulačkou vyšlo, že elektromobil je cesta výhodnější pro mně, i když na začátku je pořizovací cena vyšší. Ve hře byl i hybridní pohon, ale tam je rozdíl díky vyšší ceně oproti elektromobilu ještě menší.
Co se nabíjecí infrastruktury týká, tak přes týden prakticky veřejné dobíjení není potřeba, nabije se doma, a o víkendu při delší cestě 250km není takový problém na 2x15min zastavit a pořídit kafe (či závisláci na kouření si dají retko) :-)
Není to dnes cesta pro většinu, ještě bude trvat než ve městech bude možnost nabíjet přes noc i v sídlištích např. v Praze se již chystá...
O20d57s12t55r56a80n87ě63n68ý 13U94ž50i58v27a90t17e62l
J10a94r11o98m94í19r 26K59r41á81l
A proč bych si měl na těch cca 8000 km ročně kupovat auto za trojnásobnou cenu ? Při době použití 10 let mám u Peugeotu cenu za kilometr 4,60 a u elektromobilu přes 10 korun.
J49o23s27e38f 39B28u53r97d90a
Tak pro Vás s nájezdem takto nízkým se dnes nevyplatí kupovat :-)
T68o84n49y 54M36a70n33g
Elektromobilita je mrtvá větev bez budoucnosti a dokud nabití auta na 100% bude trvat déle něž 10 minut, tak nemá cenu o takovém autě ani uvažovat.
Druhak na spoustě míst v ČR již dnes kolabuje rozvodná síť 380/220 (vesměs "na konci světa") takže veškeré PR které jsou k elektromobilitě proklamovány, vůbec v reálu neuvažují o nasazení v těchto lokalitách a spoléhají na nízkou kupní sílu v těchto regionech a že zde na lámání chleba nikdy nedojde a mezitím se to "nějak vyřeší" nebo vymyslí něco jiného.
A v neposlední řadě... nerostné suroviny potřebné k výrobě akumulátorů nejsou neomezené, a jejich těžba není ekologicky příliš přívětivá, ale dokud se neodehrává v masovém měřítku v EU, tak je to v pořádku....
Elektromobilitu je potřeba zrušit včas a najednou!!! a nahradit něčím smyslu plnějším
J93o55s45e82f 41B61u43r58d69a
Pro Vás možná mrtvá, já si spočítal že se mi elektromobil vyplatí.
Nečekám na nabíjení, ale i když bydlím v bytě, tak nabíjení probíhá když auto strčím poté co přijedu do zásuvky, ráno je zase nabité na další den.
Na takové nabíjení nepotřebuji zásuvku silnější, než 10A, což v bytě jsou všechny. Pokud Vám nevyhodí rychlovarná konvice pojistky, nabijete si i mobil
Jen baterie jsou dnes slabým článkem, proto mám v elektromobilu jednu z nejmenších, ale i tak ujede v létě 120-140km, což dostačuje pro mé potřeby. Navíc cena za ujetý kilometr je cca 1/10 ceny co jsem jezdil s benzínovým 1.6 97kW motorem.
Jaký tedy je Váš lepší nápad jak jezdit lépe? Vodík (to je taky elektromobil)? Jediné použitelné je CNG, ale to se taky nevejde do požadavků EU (ale třeba ve větší míře i Číny).
O34d80s27t25r48a85n94ě24n97ý 47U49ž51i74v65a31t15e29l
P98e48t76r 59B49l73á37h70a
Nazdar všem: posílám několik čísel prodejů za červen: Čína 147.000 ks (červen 2018 = 78.000 ks) + 97%, podíl na nových prodejích už dosáhl 8,5% (1-6/2019 = 632.000 ks, 1-6/2018 = 372.000 ks)
USA = 38.000 ks (červen 2018 = 25.000 ks)
P24e69t24r 58M50i87c79h67a67l
Zase jsou v tom zamíchané i hybridy?
A i kdyby ne, už jsem ti to psal několikrát - z téměř nuly se vždycky roste rychleji. Protože vždycky existuje dostatečně velká skupina lidí, kteří jsou naivní / neinformovaní / neví co s penězi atd., kteří si něco podobného koupí. U nás kdysi rostly zisky šmejdům (prodejcům pochybného zboží za přemrštěné ceny) přesně ze stejných důvodů.
V28l88a23d76i21m61í94r 80H19a84v17r89á54n33e25k
To je skoro zadarmo, zítra si koupím aspoň tři...
Z80d65e57n59ě69k 82H16á60j84e79k
Asi jsem úplně blbej, ale k čemu se hodí zklopení zrcátek při couvání k obrubníku?
Z46d56e65n86ě34k 92H84á15j87e95k
Tvl, jen jsem to poslal, tak mi to došlo. O redaktor myslí sklo zrcátka, aby bylo vidět kam couvám. A proč je tam tedy kamera?
P79e11t80r 38N35e83c85h58a29n39i44c37k28ý
Má stejný dojezd jako můj skútr. Ale ten stál 78k
P65a18v68e97l 38J61o98n22á37š
O tom jsem vždycky snil, že si za 800 000 koupím káru, která na jeden zátah ujede až 200km. Konečně jsem se dočkal...
P38a95v74e15l 38Ž92e84r90n31í83č66e37k
Tenhle převod ceny vozu na dojezd je snad zcela mísu, ne?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...