Diskuze
Toto není sportovní auto! Toyotě mají s prodejem Camry pomoci emisní limity
Děkujeme za pochopení.
D83u81š73a61n 16P14e82š80e89k
Američané milují velké pohodlné sedany s benzinovými motory.
To my evropané jsme jinací pašáci. Milujeme drncavé hatchbacky s tvrdým a hlučným podvozkem.
Tichá a komfortní Toyota Camry.
T62o54m50á52š 63Z38e90m15a15n
A co to udělat jako zvýšený kombík s hybridní 4x4, když už to má pohon z RAV4?
p.s. CVT s virtuálními stupni zabíjí jedinou výhodu CVT - absenci stupňů.
J63o11s12e82f 88Š93o69l25t63e96s
Já bych Camry bral, kdyby byla ve verzi Wagon nebo Shooting brake.
M46a90r27t82i30n 91K25a12r70á46s80e85k
Já bych to bral, jenže problém je v tom, za Passat člověk koupi za lehce přes 600 tisíc (i když ceník tvrdí částku začínající 9), camry ani omylem....
R54e94n39é 36H41a39l26l18a
To bych chtěl vidět, nový Passat za 600kKč.
P57e33t56e27r 74N94e95š81v97a83r66a
Přemýšlel jsem nad tím, až mi umře můj Accord. Ale hybrid nechci. Kdyby byla "normální" Camry, tak tu bych bral.
O46d87s28t82r53a70n37ě67n32ý 70U22ž88i43v67a82t25e56l
F87i59l66i38p 85Z46á88v87o67d70n65ý
Jak víte, že auto, které jste potkal, má automatické přepínání?
L29u72k61a23s 49N65o75v55a82k
No uz jen z orincipu bych si nekoupil auto s omezovacem na 180km/h.
V69l11a58d85i86s20l66a82v 17B22u80r34y19š34e10k
to je poslední co by mně vadilo, víc než 180 jezdím párkrát do roka a to o málo víc, klidně bych to oželel, není to pro mě vůbec podstatný
J18a12n 80M93a64l13ý
Celý systém je tak složitý (inteligentní proměnné časování ventilů ovládané elektromotorem, systém chlazené recirkulace výfukových plynů, elektricky řízené olejové čerpadlo s proměnným výkonem...), že...
tohle je problém moderních hybridů. Žádná jednoduchá atmosféra. Celé je to jak malá jaderná elektrárna A to vše pro úsporu pár gramů CO2.
O66n11d76ř73e92j 68M70u16s69i74l
No, ony ty "jednoduché" atmosféry kvůli emisním limitům buď už neexistují nebo mají velmi podobné fičury. co se týče spolehlivosti, asi bych o hybridní Toyotu strach neměl. Ve statistikách jsou s přehledem na prvních místech. Co se týče ostatních součástí, například planetová převodovka e-CVT je oproti DSG přímo geniálně jednoduchá.
O90d22s13t83r67a83n87ě13n11ý 56U13ž81i47v83a47t94e63l
M36a23r41e62k 93Š61t28ě65t43k56a
Nejde ani tak o limity (ty by naopak měly být v případě dálnice nižší, např. 120), ale spíš o to, že u nás ujedete po silnicích souvisle max. tak 40 km a končíte, a toto se určitě v dohledné době nezmění, ať tam bude Ťok, nebo někdo jiný
J22a27k97u22b 10S51e15k42e95r31a
Že by obchoďáci začali jezdit v elegantních autech? Pravda, hůře by se to pak prodávalo, tahle ojetina není snem kluků v teplákovce :-\
T25o49m27á92š 90Z63e56m63a29n
Jediná elegantní Toyota je Landcruiser 200..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...