Diskuze
Elektromobily jsou pro zámožné. 80 % se prodá v bohatých zemích Evropy
Děkujeme za pochopení.
J50a52r11o14m60í73r 16Š48i90n80d59e66l70á33ř
Já bych ty laciný spalováky zakázal, jinak ten prodej e-automobilů nezvýšíme! Komu tím Dacia se svým Sanderem svou dumpingovou cenou pomůže? Druhé straně snad?
J61a32n 26V32á85c26l56a68v26í64k
Jak lze i prázdnou peněženku vydávat za přednost
J35a16r64o27s13l97a58v 34H75o88r61á94k
Paretovo pravidlo? To jako vážně? Já tam tedy nic takového nevidím. Paretův princip srovnává vstupy s výstupy (např. příčiny s důsledky), tady ale žádné 20 procentní vstupy nevidím. To by se třeba muselo jednat o 20 procent všech zemí, do kterých se elektromobily dodávají. Nic takového ale v článku není.
V17o65k19o18u14n 22V14l68a14d72i96m90i90r
Ja se divim, ze si dovozci z tech chudych zemi nedokazi objednat nejakou osizenejsi variantu jako je treba ten luncheon meat co ta pizza pro CR.
A77n87t37o87n89í90n 32S63e93b40e64r68a
No češí mají asi největší rozum.
Proč kupovat něco za 800, když mi stejně dobře poslouží benzínové auto za 400. Pardon. Poslouží samožejmě lépe.....
S59t23a76n22i43s64l56a59v 62U19r72u35b34a
Moje auto Nissan Leaf 2018 nejezdí za 25 ale za 13-15. Nabíjím doma za 2,50 a venku od 0-do 10kč. Hlavně na 99,5% jízd nepotřebuji dobíjet venku. Za rok jsem použil nabíjení cestě 4x. To je realita. ...jo a nestojí 2mega Stálo mě 700 bez DPH a bez jakýchkoli dotací. Naftě zadar! ...jsem dal. ;-)
J20o31s46e85f 96R39a41j22n34o54c49h
Hmm až na to že za tu cenu jsou tři fábie v základu. I za 700 000 na to spousta lidí mít nebude. Je fakt, že se ušetří na palivu ale to si málo kdo dopředu spočítá. Spíš vidí kolik zaplatí (nebo spíš budou dlužit) v daný okamžik.
J86i67ř34í 53B92r77u83t92o34v62s37k24ý
Za komančů dvě sorty lidí ,historie se opakuje ,vlastně vládnou zase komanči ,takže nic nového
V20l76a56d67i16s43l76a54v 94B90u29r68y93š73e18k
všude jsou dvě sorty, jedna sorta je teoretickej komunismus a ten se nikde nepodařilo vybudovat, navíc snaha té chudé sorty se dostat do té sorty bohaté nutí lidi k pracovitosti a tím přispívají k pokroku
M24i67l34o11š 35S68e37t34í75k
Tuhle tu byl článek, že Škodovka představí elektro CityGo. A bude ho prodávat za "pakatel" - 500tisíc. Pokud by stál o těch v článku zmiňovaných 40tis více oproti benzinovému CityGo (tedy max 250tis), vážně bych o tom uvažoval. Ale za půl mega? Fakt se necítím jako potenciální pacient psychiatrie.
V39l13a66d84i35s78l11a70v 81B16u36r18y49š71e34k
tak zase kdyby to chtěl každej, tak by továrna nabyla schopna uspokojit poptávku, proto je to nejdřív drahý a pak to bude slevňovat, že budou elektromobily levnější od prvního vyrobeného kusu čekal málokdo, to jste spíš výjimka
J78o56s98e53f 95Š48o65l58t28e68s
Elektromobily ani zdaleka nemusí být levnější než spalovací auta. Jenom nesmí být o mnoho dražší. Už dnes se specifickým případům ta auta vyplatí, zvláště pokud si je nemusí pořizovat na úvěr, který celkové náklady na vlastnictví prodraží. Pokud se VW podaří prodávat ID3 s dojezdem kolem 500 km za cenu okolo 700 s daní, firmy si to budou kupovat, protože to bude vyhovovat jejich požadavkům a správě firemních flotil a v konečném součtu je to vyjde levněji (hlavně díky provozním nákladům a úsporám na nutnosti ježdění do servisu, 1x za dva roky bez výměn olejů apod). A to je v podstatě ta zásadní věc, protože firmy nakupují 70 % vozidel u nás.
K68a35r10e60l 12K55u81č52e80r37a
Pokud to bude bez dotací na jedné straně a výpalným na straně druhé, tak to bude super a i já bych si elektroauto koupil.
O13d76s91t29r25a88n57ě85n86ý 47U10ž73i95v98a32t77e68l
J83o38s37e72f 53Š47o25l65t53e10s
Přitom 40 000 korun projezdíte poměrně rychle. My s nájezdem 30000 km ročně (vozíme děti do školky 17 km daleko, manželka jezdí do práce 35 km daleko) ušetříme těch 40 000 korun provozem EV za rok, možná i dříve... Lidé s polovičním nájezdem za necelé dva roky. Podle mě by dávalo smysl EV dražší i o 100 tisíc u lidí s nájezdem 15000 km ročně. Mě dává smysl i dražší o 200 tisíc.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...