Diskuze
Test litých kol na octavii: Některá se doslova rozpadla na kusy
Děkujeme za pochopení.
S49t16a75n61i84s56l75a80v 98N32ý84v49l93t
Já mam na škodovce 20 let jedny hliníkáče a ještě se nic nestalo.
L70e19o 96V43á19l62e86k
Předností litých kol oproti lisovaným plechovým je jejich nižší váha a přesnost opracování. To je důležité pro závodní automobily pro nižší neodpruženou hmotu, extrémně nízkoprofilové pneumatiky a možnost větších brzdových třmenů. Jediným důvodem pro obyčejná cestovní auta pro max.povolenou rychlost 130 km/hod je pouze vzhled na jízdní vlastnosti to nemá prakticky žádný vliv, Lapidárně řečeno frajeřina za těžké prachy a jak vidno z testů ještě s rizikem. Ale je to každého vlastní rozhodnutí.
J69a85n 75K52r64p98e49c
kdysi jsem si koupil jete BMW s 18" koly. nejak jsem se v tom nestoural jestli to jsou origo nebo ne. pak me jedou vytlacil tahac s navesem v zuzeni na dalnici do takovych tech delicich sloupku. rekl bych ze to je skoro stejny hrbol jako v testu. a kolo prasklo uplne stejne jako na obr. 12 v galerii. samozrejme ze to byla jakasi noname napodobenina. tak jsem je dal do srotu a koupil tehdy designove DOTZ. tuto firtmu jsem nepovazoval za uplne shitozni. prvni vetsi vymol vyustil ve dve sisky. tak jsem je nechal srovnat s tim, ze jsem proste blb a trefil jsem past na mamuty. o par mesicu pozdeji dalsi vymol - nic velkeho, takovych jsem prejel jinym vozem sotvky - a zase dve sisky. tak jsem je dal do srotu a koupil konecne originaly 17" na zimaky a 18" na letni. a byl klid.
J72a93k57u10b 71N51o69v55á59k
Souhlas, dělám to taky tak, vždy originály, sadu na zimu i na léto, přesto jsem už jeden nechával rovnat a to ani nevím, kde jsem ho vymetl. Zjistil jsem to až při přezouvání. Zadní kolo, vnitřní strana byla na jednom místě opravdu hodně zdeformovaná. Tlak držel a při jízdě jsem nic nepoznal.
M77a87r24t82i90n 74V40e78v54e87r61k35a
Nějak jsem čekal, že se z videí něco dozvim. A ono prd. Autorovi asi vypršela pracovní doba, tak to hodil na web a šel domů.
P91e27t46r 54Č86e39r64m70á55k
Tak na to že originální disk bude kvalitnější než replika nebo bláto z číny asi nikdo nemusel dělat test, ale když už ho někdo dělal tak mohl výsledky pojmout poněkud detailněji a zařadit do testu i značková kola (BBS a pod).
J14a10n 63K46r65p30e47c
cokoliv od znackovych vyrobcu stejne drahe nebo drazsi bude minimalne stejne kvalitni. tam uz pojde jen o design.
P14e45t94r 55B95á97č76a
Kola sice delaji auto, ale u takovych tuctovych kramu jako jsou skodovky je to uplne jedno.
M84i77c37h23a32l 11J83a28r29o28š
Tak jasně, u auta jde o to, jestli má dalekonosné ostřikovače.
D82a61n 70C42i11b50u81l19k30a
1385 m volného pádu, 190 kg hmotnosti a jenom 2,5 kJ jo? Ono by to i vycházelo, pokud to závaží nepouštíte z bombardéru, ale z výšky 1385 mm ...
M71a49r56t19i92n 50Š77i28m96e49k
Zveřejněte jména lidí a obchodů, co padělky a napodobeniny prodávají, nic jiného nepomůže
T28o32m35á33š 42R29e62k85t25o75r
Hmm, tak samo že jsou lepší a horší disky, ale pokud nafrčím s úzkou pneumatikou na rantl tak zničím každej ráfek, jedno jak moc kvalitní, Ty plechový jsou alespoň vyrovnat. No a hned na začátku máte informaci že vstupním testem prošly všechny zkoumané ráfky.....
J76a50n 10K59r19p82e63c
asi myslite nizkou a ne uzkou. vyrovnat jde i vetsina hlinikovych, pokud nejsou uvnitr dute. nebo prilis pevne, pak praskaji. paradoxne se daleko lepe rovnaji disky z horsich materialu.
S30t73a12n92i25s17l96a28v 91N60o51v21o64t51n69ý
A možná by to chtělo porovnat i disky se stejným označením
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...