- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všichni inženýři vaří se stejnou vodou. Nějak ty testy ošulit není problém, kdo ty testy sestavoval, nebyl odborník, ale politik.
Renault ovšem je větší koncern, třeba Dacia nebo Nissan asi nebudou moc daleko od podobných problémů.
Takže Renault nás zklamal, vrátíme svá auta a chceme vrátit kupní cenu, že?
Všechno je to o tom, že se netestuje v reálném provozu Pěkně od nastartování až po zaparkování. Ráno na nule, odpoledne 25 atd. Postupně ladit metodiku měření a hlavně stanovit reálné cíle
Na průběžnou kontrolu brát auta z řadové produkce cca po ročním provozu po servisní prohlídce
Ono se testuje v reálném provozu, ale to prostě vždy musí být jen nějaká přesně daná sekvence aby se dala zopakovat a byla tak porovnatelná. A na tom se z principu nemůže nic měnit, posouvání té sekvence je jen o tom že se přiblíží “reálnému” provozu jednoho řidiče a vzdáli jinému.
Druhý bod je zcela irelevantní - ty úpravy mají všechna seriová auta, takže...
močovinu "šetří" i jiné automobilky v běžném provozu, jiné automobilky falšují spotřebu nebo tvrdí, že náplně automatických převodovek se nemusí měnit :-(
Automobilka, ktera vyrobila moje auto, take tvrdi, ze nápln automaticke převodovky se nemusí měnit. A opravdu, menit jsem ji nenechal a nic spatneho se nedeje. Chcete rict, ze bych ji menit mel, aby mi prevodovka neodesla prave z toho duvodu?
zajímalo by mně, jak jsou na tom diesely Citroenu C5, jestli pochází ze stejné produkce jako Renault, ví o tom někdo něco?
Citroen je koncern PSA - Citroen a Peugeot - motory HDI
Renault do koncernu nepatri. Renault sdili platformy a motory zejmena s Nissanem a samozrejme s Dacii - motory dCi
A ještě by novináři mohli uvést, který předpis nebo norma upravoval v době homologace těchto aut množství spalin "při běžném provozu" a co to ten "běžný provoz" vlastně je
Mluvčí to nějak popletl, asi chtěl říct, že „žádným způsobem neporušuje evropské a národní regule vztahující se k homologaci vozidel“ PROTOŽE „JSOU vybavena zařízeními pro falšování funkce zařízení pro snížení emisí“.
Zrovna severní Čechy bych jako etalon nebral. :-)
USA chce zničit další automobilku, když se jí to s VW nepovedlo?
Jestli to nebude ten pristup vlk se nazere a koza zustane cela? Kdyby auta merili v realnych podminkach, tak by jich treba vetsina ani jezdit nemohla.
Francouzská auta jsem v USA neviděl ani jedno/ani se nedivím/takže bude jenom ty ty ty