Diskuze
V Británii vzrůstá agresivita za volantem, v Česku na to důkazy nejsou
Děkujeme za pochopení.
M86a39r54e78k 79J82a98n81e16č61k46a
Ono mnozí řidiči mají dnes problém i s dopravníma značkama, třeba taková "přednost protijedoucích vozidel" nebo "přednost před protijedoucími vozidly", to je pro mnohé doslova oříšek a dodnes mnozí z nich netuší, která šipka znamená přednost v jízdě a ještě je to schopno se i rozčilovat Taky nějaká plynulost jízdy je mnohým zcela cizí. Na rovince fičet nehledě na rychlostní omezení a před každou i mírnou zatáčkou křečovitě brzdit a projíždět ji třeba i 30km/h. Když je těch zatáček více, tak i když jedete v klidu, stejně tyhle "křečáky" často dojedete, hned po několika zatáčkách. Tento styl jízdy je nejvíce patrný u řidičů SUV a MPV, ale ani klasické karosérie střední třídy nejsou dnes už taky výjimkou. To tlačení na zadek fakt u někoho zabírá, že pak jede rychleji? Když se mě někdo začne lepit na zadek a jedu třeba i nad povolenou rychlostí, tak ok, pojedeme tedy pomaleji a většina to rychle pochopí, že to nezabírá
V41á67c90l95a89v 65V12a92n84ě61k
Bílá dodávka.
Za volantem Polák.
A jezdí jako doma.
M36a27x 56D41e46v74a35i60n27e
Podle mně to nelze porovnávat.
Když Čech řekne, že moc nepije, tak to znamená pivko denně.
Když Rus řekne, že moc nepije, znamená to, že dá jen půl flašky vodky denně.
A podobně je to se vším. Rozdílné kultury, rozdílné vnímání.
A Britové jsou ohledně chování dost rozdílní lidé, tam je ta kultura stále hodně někde jinde.
Tím chci říci, že u nich např. "hádka" může znamenat mávnutí rukou na sebe a né pěstní fight jako třeba v Rusku.
Zdar Max
P38e30t34r 59B85á61č26a
To jsou furt nejaky zvasty o agresivite, ale jediny co vzrusta je pocet nemehel co neumi jezdit, neumi predjizdet ani traktor nekdy i cyklistu, neumi parkovat, neumi jet vic jak 70 a z toho vseho vznika ostatni, plus neskutecne narustajici provoz.
Ale ze by nekdo nekdy neco delal s autoskolama to jsem necetl nikdy, ale podobnych blafu o agresivite 10x do roka.
E22v39ž63e90n 71G29l26a84t23z31e88l
V mnoha pripadech se ten cyklista ani predjizdet nesmi.
L81u33k28á20š 10K43m18e60n21t
U nás taky, ale jelikož dopraváka potkáte jenom, když jede na oběd, tak to nemá, kdo sledovat.
V97l46a43d17i72s31l87a32v 26B17u17r15y44š72e52k
na druhou stranu si nedovedu představit, kolik by muselo být dopraváků, aby stačili sledovat všechna auta, nedokážu to odhadnou, ale muselo by jich být fakt hodně
D72e39n93i88s 17H10u70m28l
V Česku je totiž tak vysoká, že už nemá kam růst
J25a84n 52D36l98o28u29h90ý
To je ale bulvar! V cesku data nejsou ale dle pisálka mame podobny trend.... tomu rukam investigativni novinarina... fuj! To je clanek na objednavku? Bude od ano nejakej novej paragraf?
R51a34d49e28k 75H95o55l28í50k
Tak rycholost auta a velblouda je rozdílná. Noví Britové asi nemají vypěstované dostatečně rychlé reakce.
P41a92v67e16l 23J83e47ř59á74b46e70k
Pletete se - vykopnutí zadní nohy osla je rychlejší než prudké zabrzdění před vámi.
A navíc osel nemá brzdové světlo.
Takže bych řekl, že určitá část Britů ze své původní domoviny má rychlejší reakce, než domorodci
P49e28t53r 21A36g28u27l32á29r
A nešlo by u článku o řidičích v Británii použít ilustrační foto s řidičem vpravo? Nebo tu fotku alespoň zrcadlově otočit? Aby tedy hrozil z okna řidič a ne spolujezdec? Je to do očí bijící.
S93t87a14n95i26s65l79a94v 53N76ý76v82l74t
To bude tím, že původních britů je v británii už pod 50 %. Zbytek arabové.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha