Diskuze
V závodech aut do zásuvky se osvědčil hybrid, elektroauta málem nedojela
Děkujeme za pochopení.
J31i36n29d38ř91i61c89h 82Š32k65o33p44e81k
"Jelikož šlo o vedoucí posádku, penalizace nebo prohra nebyla žádoucí. "
Takže tím vlastně pořadatelé zdiskreditovali celý závod
T43o92m53á38š 47B78e70r93k57a
Elektroauta neměla problém. Teda kromě Audiny Etrona, což je velmi nepovedené auto.
J31a90n 17K17r24p97e26c
hotovy divacky trhak... v motoristickem sportu jsou spotreba a dodrzovani rychlosti preci jen zasadni stavebni kameny zabavnosti ktere divaka nemuzou nechat chladnym.
ale dalo by se s tou ukrutnou nudou neco delat. vice bych zapojil divaky podel trati. zvetsil bych vzdalenosti a omezil vozy na pouze elektricke. jeden by si rekl ze to je naprosty ulet, to primo zve k masove sledovani ALE! to neni vse. zavodni vozy by meli integrovanou vysuvnou ebonitovou tyc a divaci podel trati lisci ohony. v pripade elektricke nouze by vozidlo vysunulo tyc - samozrejme ze rucne - a divaci by ji treli. trochu by to kombinovalo motosport s carlingem. pripadne obracene, divaci by meli tyce a zasouvaly by je do chundelatych otvoru v elektrovozu. samozrejme cim rychleji, tim vice by tomu zavodnimu specialu pomahali nahonit ty seKundy.
na tohle se uz proste nemuzete neji podivat!
K19a94r67e77l 36K22u94č47e55r96a
Prý "ekologické pohony".
Ony se jezdí i závody např. elektrických formulí a slyšel jsem, že aby je byli schopní rychle nabít na jakémkoli okruhu, tak mají za depem obrovské dieselagregáty které pak chrlí do vzduchu tuny zplodin.
Šašci.
V86a64c86l45a67v 64V63a64v22r69a
Elektromobily JSOU a BUDOU propadák, Výroba JE a BUDE prodělečná kdekoli na světě. TESLA může vyprávět. Investice do EV jsou vyhozené peníze. Kdo to koupí zapláče. Bude závistivě koukat po autech u benzínových pump, Natankují a jedou třeba na Slovensko.
Z Prahy do Brna EV na jedno nabití nedojede. Nabití ze speciálního stojanu 7-8 hodin, na běžnou zásuvku 220V klidně 17 hodin. A cena elektřiny při odběru 7.2kW (u eGolfa)??
Snad jednou až stoupne cena benzínu tak palivové články. Fuel Cells. Elektroauta má vyvinutý kdekdo. Toyota, Honda, všechny americké automobilky a každá ve stovkách prototypů.
Vyrábí a prodává (a prodělává) je asi 5-6 výrobců.
A jaký je rozdíl mezi NOVOU baterkou Lithium-Ion a rok dva roky starou? To není k popukání. Cena za baterku bude na 10-15,000 Eurech.
Majitělé EV v USA dostávají kredit kolem 5000 dolarů.
J93o39s32e59f 39Š46o53l41t37e61s
Nejste kazatel? Hlásat své pravdy vám jde. A tipuji, že to máte doma připravené ve wordu a sem to jen kopírujete.
J64a25n 39T95a47r39a84b50a
Nooo, pokud má nabíječka dávat 150kW/auto a dává 120kW/8 aut, tak se protestům nedivme. Jenže ono to dokonale simuluje realitu FUP na veřejných nabíjecích stanicích, až bude elektrovehiklů víc než teď.
P39e15t95r 14B51á65č32a
Zavody aut do zasuvky
Nedovedu si predstavit kdo by se na takove nesmysl dival, .
Na zavodech je prave to nejkouzelnejsi zvuk motoru a vune benzinu, ale to asi postizenci s elektroherkama nikdy nepochopi.
D57a93n74i64e56l 11P33a50n20e43k
Celkem sledovana a uspesna: FIA Formula E Championship napr?
H59y64n30e33k 93Z83d43e82n40ě66k
Úvod článku:
...Vyrazili jsme na trať, kde jde hlavně o přesnost v hybridním Fordu Mondeo.
V novodobé rallye nevítězí rychlost, ale přesnost. Zajeli jsme ji v hybridním Fordu Mondeo.
V rallye pravidelnosti nejde primárně o rychlost, ale o přesné dodržování stanoveného rychlostního průměru...
Kolikrát je ještě potřeba zdůraznit jednu a tu samou věc?
M89i27c57h59a26l 35P58i68n17d27j37a16k
Kde je jen jedno male skoro pozitivum, tam je treba ho rikat porad dokola
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...