Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Napříč republikou na baterky. Bez nabíjení, courání a hlavně plynule

Rozumný člověk jede z Prahy do Ostravy vlakem, je to rychlé, pohodlné, levné. Jezdí tak i lidé z nošovické fabriky Hyundaie. Když už se na tu cestu musíte vydat, je to expedice na čtyři hodiny, pokud vás nezbrzdí zácpa a zvládnete to bez zastávky na záchod a kafe. S elektrickým Hyundaiem Kona jsme to dokázali taky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ach panebože. A tohle na nás mají nachystáno. Zatímco se smějeme, že se svých dehťáčků pro tohle nevzdáme, oni už mají naplánováno likvidační zdanění pohonných hmot. Moc pěkný.

0 0
možnosti

Takže je to pořád asi tak 10 kroků zpět za spalovací motory.

S malým TSi se není problém dostat při takovém stylu pod 5l a u TDi pod 4l i s 1,6 benzinem atmosférou se takhle dalo jet za 5,5.

Při nádrži 45L takhle ujedu tedy 900 respektive 1000km. Když pojedu tak nějak normálně svižně a nebudu v autě mrznou nebo se potit, když zrovna nebude venku ideálních 18 stupňů tak pořád ujedu 700km a více. (např s Rapidem 1,0TSi bez problémů dám 650 - 750 než se rozsvítí rezerva a to jezdim dost dálnice a město.) S tímhle super autem bych dal tak těch 250 možná 300... A stojí to 3x tolik....

0 0
možnosti

Za milion celkem palka...neelektricka Kona stoji skoro o 600tis meně...

2 0
možnosti

K31a48r64e36l 74F11a86j84t

6. 6. 2019 17:46

Co slibuje ujede ... jen k tomu zapomínáte dodat to co se jinde lne jak červená niť celým článkem. Jedeme ne normálně, ale brutálně na spotřebu. S takovou jízdou se do kolonek spotřeby dostanete nejspíš s každým normálním motorem.

2 0
možnosti

Větší blábol jsem snad ještě nečetl a je s podivem jak někdo dokáže zradit svobodu a volnost. Napříč republikou jezdil už můj děd a to kdy chtěl a kam chtěl, byl svobodný a volný jako pták. Tak prosím tyto články označovat jako vstupenky do otroctví a nesvobody.

3 1
možnosti

T29o29m 82P68á62l65e37k

6. 6. 2019 9:50

Nemělo by zde být uvedeno: "reklamní sdělení hjondé?"

2 0
možnosti

Porád mě to nenalákalo. Rád jezdím tak, jak chci já a nikoliv tak, jak si žádá auto, aby vůbec bylo schopno dojet do cíle.

3 0
možnosti

klidně může jezdit jak chceš ty, jen pak prostě pojedeš dříve k nabíječce a do cíle nakonec dojedeš taky ;-)

0 1
možnosti

J40a20n 65U55l81r13i25c55h

5. 6. 2019 14:33

Délka nabíjení dělá z elektroaut nekonkurenceschopné zboží. Pokud u nich nedojde k revolučnímu zlepšení v systému doplňování energie, nikdy se neprosadí. Ledaže by (nedej Bože) byla klasická auta zakázána nebo sadisticky zdaněna.

4 2
možnosti

vite k cemu slouzi drtiva vetsina osobnich aut? slouzi hlavne k parkovani. 95% casu nekde stoji a cekaji. proc by se nemohly behem teto doby dobijet? a tim nemyslim zadne rapid nabijedla, ale staci obyc zasuvka s prikonem bezne rychlovarne konvice.

0 0
možnosti

Doporučuji shlédnout pořad německé televize ARD "Kann das Elektro-Auto die Umwelt retten?" (k nalezení v mediatéce ARD.de)

Výroba beterií pro jeden elektroautomobil je natolik energeticky náročná, že CO2 zátěž je srovnatelná s klasickým automobilem, jako by ujel 150.000 km!!! Na těžbu lithia se spotřebuje 80 m3 vody - na lithium pro jeden automobil. Kumulovaná materiálová náročnost elektroauta je dvojnásobná oproti klasickému autu. Výrobou elektroaut zatěžujeme naše životní prostředí nesrovnatelně více než klasickými auty na benzín či naftu.

4 0
možnosti

Auto je to podle testu asi dobré a použitelné,

ale prostě a jednoduše:

Auto s klasickým motorem sloužilo řidiči. Natankoval a jel.

U elektromobilu je to tak, že řidič slouží autu. Plánování jízd, plánování dobíjení, hraní s rekuperací, omezená cestovní rychlost, aby to dojelo do cíle ...

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...