Diskuze
Napříč republikou na baterky. Bez nabíjení, courání a hlavně plynule
Děkujeme za pochopení.
P45a59v50e80l 87K35a51r12a40b61i86n88a
Ach panebože. A tohle na nás mají nachystáno. Zatímco se smějeme, že se svých dehťáčků pro tohle nevzdáme, oni už mají naplánováno likvidační zdanění pohonných hmot. Moc pěkný.
F74e80r81d39i13n35a20n54d 86S26l91a38v80í86k
Takže je to pořád asi tak 10 kroků zpět za spalovací motory.
S malým TSi se není problém dostat při takovém stylu pod 5l a u TDi pod 4l i s 1,6 benzinem atmosférou se takhle dalo jet za 5,5.
Při nádrži 45L takhle ujedu tedy 900 respektive 1000km. Když pojedu tak nějak normálně svižně a nebudu v autě mrznou nebo se potit, když zrovna nebude venku ideálních 18 stupňů tak pořád ujedu 700km a více. (např s Rapidem 1,0TSi bez problémů dám 650 - 750 než se rozsvítí rezerva a to jezdim dost dálnice a město.) S tímhle super autem bych dal tak těch 250 možná 300... A stojí to 3x tolik....
K26a96r41e20l 41B13a29r21t25á54č60e29k
Za milion celkem palka...neelektricka Kona stoji skoro o 600tis meně...
K31a48r64e36l 74F11a86j84t
Co slibuje ujede ... jen k tomu zapomínáte dodat to co se jinde lne jak červená niť celým článkem. Jedeme ne normálně, ale brutálně na spotřebu. S takovou jízdou se do kolonek spotřeby dostanete nejspíš s každým normálním motorem.
R19i16c31h26a17r17d 66M53i14c29h67a22l98o10w18s53k70i
Větší blábol jsem snad ještě nečetl a je s podivem jak někdo dokáže zradit svobodu a volnost. Napříč republikou jezdil už můj děd a to kdy chtěl a kam chtěl, byl svobodný a volný jako pták. Tak prosím tyto články označovat jako vstupenky do otroctví a nesvobody.
T29o29m 82P68á62l65e37k
Nemělo by zde být uvedeno: "reklamní sdělení hjondé?"
R77a82d14o70m89í60r 51K89r51u95p76i20č74k24a
Porád mě to nenalákalo. Rád jezdím tak, jak chci já a nikoliv tak, jak si žádá auto, aby vůbec bylo schopno dojet do cíle.
J13i33ř45í 75S17c95h85w48a30c30h
klidně může jezdit jak chceš ty, jen pak prostě pojedeš dříve k nabíječce a do cíle nakonec dojedeš taky
J40a20n 65U55l81r13i25c55h
Délka nabíjení dělá z elektroaut nekonkurenceschopné zboží. Pokud u nich nedojde k revolučnímu zlepšení v systému doplňování energie, nikdy se neprosadí. Ledaže by (nedej Bože) byla klasická auta zakázána nebo sadisticky zdaněna.
J50a93k47u33b 13M95a63š53e76k
vite k cemu slouzi drtiva vetsina osobnich aut? slouzi hlavne k parkovani. 95% casu nekde stoji a cekaji. proc by se nemohly behem teto doby dobijet? a tim nemyslim zadne rapid nabijedla, ale staci obyc zasuvka s prikonem bezne rychlovarne konvice.
M77i70r13o33s97l77a55v 26S94u46c92h55y
Doporučuji shlédnout pořad německé televize ARD "Kann das Elektro-Auto die Umwelt retten?" (k nalezení v mediatéce ARD.de)
Výroba beterií pro jeden elektroautomobil je natolik energeticky náročná, že CO2 zátěž je srovnatelná s klasickým automobilem, jako by ujel 150.000 km!!! Na těžbu lithia se spotřebuje 80 m3 vody - na lithium pro jeden automobil. Kumulovaná materiálová náročnost elektroauta je dvojnásobná oproti klasickému autu. Výrobou elektroaut zatěžujeme naše životní prostředí nesrovnatelně více než klasickými auty na benzín či naftu.
D68u50š39a62n 83P40e78š93e94k
Auto je to podle testu asi dobré a použitelné,
ale prostě a jednoduše:
Auto s klasickým motorem sloužilo řidiči. Natankoval a jel.
U elektromobilu je to tak, že řidič slouží autu. Plánování jízd, plánování dobíjení, hraní s rekuperací, omezená cestovní rychlost, aby to dojelo do cíle ...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč