Diskuze
Venkovní airbag omezí zranění až o 40 procent, čekají ho ještě roky vývoje
Děkujeme za pochopení.
P35e32t70r 52M88a98r64š94o72u57n
To je jasné proč se podruhé nic nestalo i když šlo o kolizi. Na první test byl systém vypnut (aby se nespustil, kdyz nemá), a před druhou jízdou to zapomněli zapnout
F58i40l88i93p 25Z55á16v47o84d42n93ý
Já jsem tedy jen prostý pobíječ much, ale nebylo by jednodušší systém instalovat do předního nárazníku auta, bourajícího do boku jiného auta (respektive bourajícího do čehokoli) - tedy do "útočníka"? Předpokládám, že nárazy do boku mají většinou na svědomí ostatní auta, zejména jejich čumáky. Navíc už jich spousta má detekci blížící se srážky, asistenty brzd, adaptivní tempomaty atp, tedy systém aktivující vnější airbag by byl pouze nástavba a nemuselo by se složitě vymýšlet, kdy pytel vystřelit. Opevňovat auto kolem dokola vnějšími bagy mi příjde zbytečné, pokud si bag poveze ten, kdo do mě nabourá. Také zástavba airgabu do čumáku bude jistě jednodušší. Je tam bez pochyby víc místa, než v prazích.
F30i91l57i21p 44H79r96d65l96i80č10k53a
Tady jde o to, že auto s airbagem vepředu bude v případě střetu chránit osádky ostatních aut (teoreticky by mohlo i chodce, cyklisty, ...), ale už nepřispěje k ochraně vlastní osádky v případě bočního nárazu (neboť většina ostatních aut ten přední airbag mít nebude). A co si budeme povídat, každý z nás je v tomhle díky evoluci tak trochu sobec, takže si raději vybere auto, které bude primárně chránit nás a až potom ostatní. Ideální by tak byla kombinace obojího, jak předního, tak postranních airbagů.
J70a91n 98D77l11o74u57h58ý
Toto testovali pred x lety v mythbusters. Dosli k zaveru, ze to spis “nefunguje”. Tak nevim, kde vzali tech 40 procent ;-)
D76a73v44i15d 40K23o40p54e28č66e38k
asi jsou lepsi nez dva hejsci od zvlastnich efektu.... pokud jste byl pravidelnym divakem, sam vite, ze nekdy je vysledek prekvapil.... napriklad ze dve proti sobe jedouci jedouci auta maji vetsi energii, nez jedno jedouci dvoujnasobnou rychlosti....
J76a58n 85M55a98l23ý
Vypadá to zajímavě. Jsem ale zvědavý jak se jim povede zachytit falešné signály aby to nevystřelovalo hned jak se proti tomu autu někdo rozběhne. A hlavně v zimě tyhle všelijaký senzory fungují trochu jinak. Ale držím palce
P68e46t35r 65P43o25s95p86í28š44i11l
Coby. Napíše to hlášku System temporarily disabled. Jinak budeme pořád kupovat nový pytle. A hlavně před STK.
F89r49a31n32t79i97š89e69k 52L16u56f40t
Perfektně ochrání při srážce s nafukovacím autem. Evropská budoucnost je v nafukovacích autech
T31o38m28á22š 16V52í78t86e85k
S timhle přístupem bysme pořád jezdili na koních.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!