Diskuze

Unikátní pick-up Škody v akci. Mountiaq je obr do terénu i na mejdan

Oranžový obr působí patřičně majestátně. Dojem drsňáka podtrhuje mohutný rám s navijákem, osvětlení v mřížce chladiče a světelná lišta na střeše. Škoda Mountiaq existuje v jediném kusu. S pick-upem, který značce chybí v nabídce už skoro dvacet let, jsme se svezli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J20a66n 61K21a11z72d49a

21. 8. 2019 9:08

Jako zajímavý počin. Jen bych osobně spíš upřednostnil variantu, kdy by byl celý vůz prodloužený (tj. standardně 5-místný se 4 dveřmi).

Co by mě ale zajímalo je to, co by s autem udělalo brodění ve vodě, byť jen po přední masku. Evidentně dle nasávání až kdesi nad střechou něco takového zamýšleli, ale vzhledem k té LEDkové šaškárně v masce a dalším "fíčurám" předpokládám, že to auto zvládne max. výšku vody dle světlé výšky podvozku.

0 0
možnosti

R68a32d31e75k 79N59o77v13a69k

20. 8. 2019 18:59

Povedená studentská práce. Gratuluji.

Pro šťouraly, tohle se vyrábět nebude, prodávat také ne.

Celé je to o tom, aby si studenti vyzkoušeli postupy od nápadu, návrhu až po realizaci, se všemi klady i zápory. To v lavici nenajdeš.

A také to může být případný zdroj či inspirace řešení, nad kterými by mohli profesionální konstruktéři bádat. Mladá hlava má většinou bejčí, ale občas i neotřelé nápady.

0 0
možnosti

Prodloužit to, přidat dozadu další dveře a 3 sedadla a hned bych jej bral.

0 0
možnosti

Obr? Skutečně? Postavte to vedle Fordu F150 a můžeme si popovídat o slovu "obr"... ;-D

1 0
možnosti

J16a70n 89D66l24o34u59h14ý

16. 8. 2019 9:54

škoda, že se nebude dělat...

0 0
možnosti

"Q" na druhou. Už by toho mohli nechat.

0 0
možnosti

Smekám za jejich zručnost. NIcméně, moje výtky směřují k jejich majstrům. Ti by je měli vézt k tomu, aby bylo auto nakonec opravdu funkční. Pominu designové prvky odpovídající věku tvůrců. Auto ale vypadá, že je určené do terénu a obávám se, že by tam neobstálo. Na čem je uchycený naviják? Vydržel by plné nasazení, např. vytáhnutí auta vcucnutého do bahna? Šnorchl je funkční a auto s ním může opravdu brodit? Je proti vodě ochráněna i elektronika? Jsou zesílené nápravy, aby vydržely ty podložky? Je dostatečně vyztužena karoserie, aby se při křížení náprav nekroutila jak had? A drhnutí kol o podběhy ... nou cement.

12 0
možnosti

PS: Jdou vůbec otevřít pravé dveře, když tam je ten šnorchl?

2 0
možnosti

P78e40t51r 64M49i67c25h27a44l

14. 8. 2019 10:06

Povedená práce. Z těch dětí jednou něco bude.

2 0
možnosti

J92a26n 13K35o25v86á48ř

14. 8. 2019 9:52

Na mě působí křehce. Asi bych měl strach s ním jet do hrubšího terénu.

2 0
možnosti

Toto nejsou auta do těžkého terénu - užitkové SUV je na polní cesty kde je trochu bláta.

Do terénu má velký rozvor, velké převisy, a je dost dlouhé. Až budete s takovým autem v lese se potřeba otočit a nebo přejet několik lesních potoků, poznáte, že vím o čem píši.

0 0
možnosti

Já připouštím, že jako výtvor studentů to má své opodstatnění, nicméně měl-li bych se odpíchnout od slov autora, že je to jedno z těch povedenějších konceptů studentských výtvorů, tak hlavně s ohledem na to, že kola při zatáčkách drhnou o podběhy a že naviják se při sebemenším ťukanci zaryje do motoru, bych si možná ani nepřál vidět jaký průšvihy zůstaly v těch "méně povedených" výtvorech.

Z fotografií se nedá ani odvodit jakou nosnost má to výklopné víko vzadu. Úplně reálně vidím, že na něj bude kdekdo stoupat.

4 0
možnosti

P13e24t97r 44M83i42c59h40a85l

14. 8. 2019 12:54

Nevím kdes přišel na to, že kola drhnou o podběhy. Na fotkách nic takového nevidím. Naviják je ukotvený k tomu rámu, takže se při sebemenším ťukanci nikam nezaryje. A pokud už by to byla taková rána, že by šel do chladiče a dál, tak je to celkem jedno, protože i bez navijáku by to auto mělo zničený minimálně celý předek.

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...