Diskuze
Nové Subaru Forester jsme projeli dlouho před premiérou. I s novým hybridem
Děkujeme za pochopení.
T97o50m51á19š 53Z96e47m44a52n
Super:
další navýšení světlé výšky
tuhá karoserie
hybrid
Špatně:
CVT místo manuálu s redukcí
mezinápravová spojka alá Haldex místo diferenciálu
Absence dieselu - když ho konečně rozchodili a začal fungovat, tak ho přestali vyrábět. Ten dvoulitrový benzín je na takhle velké auto už poněkud málo a nevěřím, že to elektormotor zachrání..
Kde je 2.5 turbo? Vnitřnost z WRx do Foresteru jako tomu bylo kdysi! SUV které překvapí nejednoho votunera.
M52a43r10t22i98n 44H87a98r76t55i25g
WRX má 2.0 turbo. A tu 2.5 z WRX STI smetla Euro6d.
E20v62z72e38n 96S88o89u35k29u40p
Vypadá dobře, ale vpředu nájezdový úhel trochu malý....
L83a63d18i91s74l60a81v 42K57a51l38o74u63s
Auto je to hezké. Ale při představě, že bych s tím musel jezdit co českého SUBARU servisu , si nedovedu představit.
V21l19a25d86i93m70i77r 76K98r29a86u86s
zase ten nepovedenej variator? fuj, nechci.
J79i56r18k57a 19H33á43č67e79k
Sice jsem ze "stáje" Suzuki, takže bych byl spíše pro Vitaru, ale ten Forester vypadá opravdu dobře. Stejně tak jako třeba Levorg, ale ten už by pomalu taky zasloužil novou generaci. Obecně bych nevybíral už auto jinde než u Subaru, v Mazdě a u Suzuki.
D63a23n 20R94u29b56í51n
Tohle je SUV. Ne ty městský parodie z VW montoven Mladá Boleslav, aby se v tom panička cejtila dobře, když jede do Lídla pro mlíko.
J40i64ř75í 31S23c93h14w73a84c48h
A proč by si někdo na nákup mléka v lidlu kupoval Forestera?
T27i93b17o83r 30M88a90t13u87l13a
Ta velikost kufru 520 l se mi nezdá, bude to hra čísel, ale použitelných litrů bude mnohem méně. U předešlé verze byl kufr hodně krátký - sotva se tam vešla skládací přepravka na délku.
H58e72l22e78n40a 45Š24e66v46e23l37o61v80á
Ja mivala prvni generaci - vesel se tam neslozeny detsky hluboky kocar, stacilo sklopit boudicku a rukojet. To bylo auto... 11 l/100 km, ale vsude projelo jak tank.
F13r13a69n16t38i78š41e80k 80K85a91d42l71e30c
Jen nechápu, proč se Subaru (a Nissan) pořád drží variátoru, když ten kvůli odstranění typického projevu pracuje s přednastavenými stupni... Dělá to na mě dojem, že jak variátor, tak stereo-kamery bezpečnostního systému Subaru udržuje při životě tak nějak z trucu, protože "standardní" systémy (měničový automat a radary) pracují přeci jen lépe. Zbytek v testu řečeného je pravda pravdoucí: kdo se jednou sveze, je lapen.
Ještě jednu malinkatou poznámku mi dovolte: design prvního Forestera rozhodně nemohu označit za nejapný: dlouhá doba, která uplynulo od konce jeho výroby, dosvdčuje, že jeho pojetí a provedení bylo prostě geniální! Je to pořád "allroad" krasavec!
R73o31m16a16n 25H97o78k28y84n44á84ř
Kvůli převodovce stále hýčkám Lego IV v manuálu a stále se přesvědčuji, že bych ji v outbacku (MY2018, bez toho obřího tabletu) zvládl, zatím neúspěšně.
J98i37ř67í 60Z56ý85k45a
variátorovou převodovku mají zvládnutou? Z jakého pohledu? Novináře, co najede přinejlepším 100km a to na novém autě? Nebo majitele - soukromé osoby, co si pořizuje auto na 10let/300t km s tím, že občas tahá i přívěs?
J90a14r79o59m81í61r 33K56r32á77l
I té soukromé osoby. Letitého Forestera máme ve firmě a je to nejspolehlivější auto ze všech. 12 let stáří, 250 tisíc najeto a náklady na servis poloviční oproti jiným autům. A přitom ND na něj patří spíše k těm drahým.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...