Diskuze

Emisní regule prodraží auta velikosti fabie tak, že se je nevyplatí vyrábět

Američané jezdí velkými benzinovými auty, Evropané preferují menší vozy. Toto pravidlo pomalu přestává platit. Z evropského trhu začínají mizet nejmenší auta a v ohrožení jsou i ta velikosti Škody Fabie. Částečně je za tím stoupající zájem zákazníků o SUV, přispívají k tomu i zpřísňující se emisní limity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stejně budou v budoucna auta jen pro ty, kteří mají dostatečný společenský kredit. V Číně už běži pilot. Buďte dobří.

1 0
možnosti

Jednoduche. Kdejaky ind ci cinan bude vlastnit auto zatim co normalni cech si ho nebude moci dovolit. Doba ojetin skonci nebot hlavnim duvodem prodeje vozu bude spatna baterka ktera rozhodne nebude k mani za par kacek na vrakaci, K tomu klesajici prodej v prvni rade dopadne na potrebnost ceskych montoven.Jeste bude veselo v te EU.

4 3
možnosti

A nevite nahodou jaka cisla padnou v dnesnim Eurojackpotu?

3 4
možnosti

Budoucnost bude hold plná veteránů.

0 0
možnosti

Holt, ale veteránům hold. ;-)

5 0
možnosti

Takže už je to tady. RvEU

Normální dostupná auta jako Fabia / Fabia Combi za 250-350 tis. Kč zmizí z trhu, jejich hybridní verze budou od 400 tisíc, takže Eurobolševik z Bruselu nás nakonec donutí kupovat elektromobily tím nejjednodušším způsobem - drastickým zdražením neelektrických vozů.

A protože se taková předražená auta přestanou prodávat, přijde fáze 2 - šikana všech majitelů starých aut, kteří se jich nebudou chtít vzdát. ;-€Rv

7 1
možnosti

J19a29n 95M38a42l13ý

14. 6. 2019 8:32

Dotace a restrikce a ono to půjde, ne že ne;-) Jakoby nestačilo, že všichni platíme poplatek za OZE

2 0
možnosti

P13e61t13r 16H67o28r93v61á15t

13. 6. 2019 23:14

Tak to nářez.

takže i10 nahradíme ix20

corsu croslandem x

atd atd

0 0
možnosti

To jste špatně pochopil . Auta ted stojí oklo 300 tis. Do toho se ale automobilky nedostanou a tak elektroauta odhadem okolo 700tis. Logicky za tu hodnotu lidé chtějí něco většího a cena plechařiny je menší část auta .

0 0
možnosti

Prostě budete všichni jezdit na elektriku at to stojí co to stojí ... váš Brusel...

8 1
možnosti

Všichni? Co je to za kravinu? Cíl je, aby v roce 2050 jezdila asi třetina aut na elektřinu.

2 0
možnosti

A teď si vemte, že se tu řeší auto velikosti Fabie s cenovkou kolem 400 tisíc. Ale snem ekologů je elektrovůz, který o velikosti Fabie a dojezdu kolem 400 km stojí 800 tisíc ... to je teprve šílenost.

4 0
možnosti

není to podivná logika..... automobilek? Namísto Corsy která by byla dražší o nějakých 30 tisíc vyrábět Corsu, co bude dražší o 300 tisíc? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Juchani svazaku nad zakazy a regulacemi je opravdu smutne. Az si Brusel znici vlastni tahouny ekonomiky a ozebraci vlastni obyvatelstvo, pak budou hledat vinika kdekoli, jenom ne v sobe.

10 0
možnosti

jo, jen smradofil je ten správný pravičák....ti ostatní jsou svazáci! ;-D

1 9
možnosti

Tak ve finále budeme jezdit v SUV které mají 2x větší emise než malé vozy ale díky přepočtu na váhu příznivější , to museli vymyslet ekologický bezmozci který chyběli na fyziku .

9 1
možnosti

Tak to bude ve vzduchu rušno. :-) EU ještě nestanovila emisní limity na motory letadel, vrtulníků, motorových rogal a lětajících balónů.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...