Diskuze
Arnold propaguje elektromobily odrazováním lidí od jejich nákupu
Děkujeme za pochopení.
A78l14e53x47a43n93d53r 23Š50í65r
Nějak mi to moc vtipné nepřipadá. Taky se tam tomu nikdo nesmál.
F58r29a12n25t64i64š25e65k 94B23ě20l83o18v30s33k35ý
Jsem druhy týden v Kalifornii a je to tu sama Tesla. Zároveň jsem pochopil proč nebude Tesla nikdy auto pro evropský trh. Napovím, maximální rychlost US Highway 110 km za hodinu, nemrzne tu.
V79l11a87d26i86s60l41a70v 47B47u73r60y81š87e83k
jsem šedesátý rok v našem městě na evropském trhu a tesly potkávám denně, nejvyšší rychlost je v našem městě 80 km v hodině a mrzne tu v průměru jen několik dní v roce
M96i68r94o92s43l69a68v 61S67u10c25h43y
Ne nadarmo někteří lidé tuto zemi přejmenovali na "Commifornia".
V58l90a94d94i33m24í17r 23K51u35č33e78r96a
Mimochodem, viděli jste ty videa, jak vybuchne baterie mobilního telefonu? To nechci vidět ty bouračky elektroaut, až do sebe napálí... Vlastně máte v celým podvozku nainstalovanou kvalitní bombu. Pro teroristy a kriminálníky ušetřená práce, stačí jenom rozbuška, zbytek už zvládne auto samo...
J86i40ř77í 26J89e63l83í16n38e22k
...tak objektivně vzato bomba to přímo není, protože hustota energie v AKU je cca 10x menší než v benzínu a ten při hoření vydá násobně méně energie na jednotku času než výbušnina při výbuchu..Ale na rozdíl od benzínu (o naftě ani nemluvě) je potřeba k zapálení jiskra atp... Zato Li-on baterie spolehlivě začne hořet při propíchnutí kovovým předmětem nebo jen při fyzické deformaci, kdy se zkratují smotané vrstvy elektrod..a od jednoho článku se to rozšíří dál a dál a některé typy (s manganem) si generují vlastní kyslík, takže to ani nejde uhasit.. Takže to bomba není,ale kdybych v tom seděl při havárii, tak bych snad byl raději, aby byla...lepši vybuchnout v setině vteřiny než být minuty upalován...Děsná představa...
V24l23a37d88i64m21í49r 29K25u70č26e82r78a
Tohle bude stejná pastička jak když nás nutili topit elektrickými přímotopy... Nejdřív slevy, a až to bude mít dostatek lidí, nebude cesty zpět, tak vám to pěkně osolíme... Kdyby aspoň souběžně s propagací elektroaut nechtěli rušit atomové elektrárny!? Co si pak má člověk o těch zelených imbecilech myslet?
F25r94a56n39t89a 44S77t46r41n36a29d
Dřív jsem byl velký fanda elektromobilů. Dnes to ale vidím jinak. Jejich výroba rozhodně eko není. V bateriích jsou velmi drahé a nedostupné drahé kovy, jejichž těžba a následná výroba z nich znečišťuje životní prostředí.
Druhá věc je doba nabíjení. Nikdy, ale opravdu nikdy nedosáhnete dobu nabíjení 1-2 minuty což zhruba zabírá průměrné tankování. Nedovedu si představit, jak by masové rozšíření elektromobilů fungovalo v praxi, když rychlodobíjení trvá v řádu hodin a ještě jste max. na 80 procentech.
Další nevýhodou je životnost baterií a jejich následná pořizovací cena při výměně v částce okolo 0,5 milionu korun! To nechceš!
Elektromobily se prodávat budou, ale se současnými typy baterií budou nákladné asi jako notebooky, u kterých baterku měníte po pár letech (ale za úplně jiný peníze).
Shrnuto:
Lidstvo potřebuje baterie s mnohem delší životností a s mnohem kratší dobou nabíjení.
A to je prostě nereálné.
M77i79r81o95s35l52a11v 11S15u18c18h79y
Doplním:
- kumulovaná materiálová náročnost elektromobilu je dvojnásobná oproti klasickému autu (nemluvě o těch méně běžných kovech, které nejsou zrovna eko), tj. dvojnásobná ekologická zátěž už při těžbě a dobývání surovin
- nesrovnatelně vyšší energetická náročnost na výrobu baterie, která má u průměrného elektroauta takovou CO2 stopu, jako by klasické auto ujelo zhruba 200.000 km (což je asi tak maximální výdrž jedné baterie)
- pokud berete elektroauto jako auto do města, doba nabíjení by vás trápit nemusela, nabijete přes noc a to vám minimálně na další den vystačí; tedy, pokud budete mít kde nabíjet
- pořizovací cena baterie je tak obrovská, že prakticky vyloučí, aby ji kdo v autě měnil (kromě záruky); a tak budou zánovní auta končit na šrotišti, aby je mohla nahradit nová
- ať už se koukneme na jakoukoliv alternativu benzinu či nafty, má jednu (sice v extrémním případě, přesto) nevýhodu, nenatankujete si do rezervy, nedojdete si s kanystrem pro elektřinu, ale ani pro plyn; jednou nám ta vlastnost bude chybět
K14o60l35á74ř 48J26i20ř42í
to jsem jedinej koho spíš zarazilo, že ho poznal jen jeden týpek? a ten mexikán nepochopil ani při "I will be back"
R94o50m79a96n 41P41o34l30á15č51e78k
Co čekáte? :D Moje děti tomu budou říkat filmy pro pamětníky za chvili
P38e88t62r 11M70u69d54r21y30c72h
Teda za ten překlad by si měl pan redaktor nafackovat, páč "hungry" tady nemá význam "hladová" ale "NAŠTVANÁ"
J40a65r36i17n 25V51a77š64k69ů38j
Ale baštvaný se píše angry, jen to má podobnou výslovnost jako hungry
H31o93n33z37a 10K83o63v92a27n80d95a
Velkej ekologickej bojovník. Co má soukromej tryskáč, 10 soukromých vozidel humvee, armádní tank M60 Patton se spotřebou 300l/100km.
P62e39t78r 89M51a59r63e14č93e15k
Nemá příliš ponětí o tom co propaguje, ale to tak u svalovců bývá. Ovšem smysl pro Hummer mu upřít nelze.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.