Diskuze

Nesmyslné pokuty za emise: VW a Fiat by ušetřily, když limity EU nesplní

Požadavky EU na emise CO2 jsou tak náročné, že se některým automobilkám vyplatí raději platit pokuty za nedodržení limitů. Ty jsou pro příští rok zjednodušeně vyjádřeny hodnotou 95 g/km, což odpovídá spotřebě benzinu 4,06 l/100 km. Pravidla jsou však mnohem složitější a bez radikálních změn nesplnitelná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A nebylo by jednodussi vystoupit z EU, nez plnit vsechy debility, ktere si v Bruselu vymysli?

0 0
možnosti

Auta měla být dražší už dávno. Pak by se třeba nechalo po silnicích i jezdit. O Praze snad ani nemluvě. A co se týká PHEV, tak já mám spotřebu 3,8 ltr/100 km s autem o výkonu 252 koní. A baterie má jen 7,6 kWh

0 0
možnosti

M27a57r51c38e31l 51S70u64p

2. 8. 2019 20:11

Hezký objektivní článek !

Sice mě to přetěsnění patnáct let starého motoru co už má najeto 418K přijde hodně draho,ale asi do toho půjdu a budu ho jěště nějaký rok užívat.

0 0
možnosti

Je si dej bacha, aby se ti za rok či dva nerozpadlo to, co ten motor obklopuje, to by ti ten draze utěsněný motor byl na houby.... ;-)

0 0
možnosti

J39a12n 78D50l94o97u20h17ý

1. 8. 2019 16:54

Rikam to uz dlouho. Nelezte bruselu dozadku. Zakaznik tu pokutu rad zaplati, pokud dostane adekvatni motorizaci. Dneska za 400t prodavaji litrove 3 valcove turbokramy. Pritom by klidne mohli za stejnou cenu prodavat multi port injection motory s objemy 1.6 az 2.0 a hold by taky stalo 400 a cca 70 tisic by slo bruselu na eko vypalne ;-) Celosvetove jsou mpi motory nejrozsirenejsi motorizaci !!!

0 0
možnosti

Malé srovnání cca stejně velkých a stejně drahých aut:

Kodiaq, diesel 110 kW, emise 131 g/km (od 835 000,-)

Superb, diesel 140 kW, emise 116 g/km (od 850 000,-)

Camry, benzín - hybrid 160kW, emise 98 g/km (od 920 000,-)

Toyota se těch limitů nemusí vůbec bát. Ano, samozřejmě, hybrid ve skutečnosti žere více, ale to ty díesely taky......

0 0
možnosti

Tak Toyota se pravda coby průkopník elektrifikace bát nemusí, ale to především proto že v rámci EU není velký prodejce. Ono kdyby se jim začly počítat co2 z Tunder, landcruiserů V8 a dalších tak jsou na tom stejně.

1 0
možnosti
Foto

Proboha lidi, máte-li alespoň kousek mozkové hmoty v kouli nad prvním obratlem, musí vám dojít jediné.

Stamilióny let se ukládal C do podzemí, aby zde bylo vyrovnané prostředí. Teď jej cca 200 let znovu cpeme do ovzduší stále intenzivněji. To si opravdu nechceme uvědomit? Trumpové, Klauzové a další jdou jen po prachách. Prachy, prachy. Ale štěstí si za ně nekoupíš.

Elauta jsou jen alibismus. Výfuky mají v sz Čechách. Nic se tím nezmění. Jen budeme stále víc platit, platit a ještě víc platit.

Neuvěřitelná neznalost fyzikálních zákonů odložených politiků do orgánů EU, je nepochopitelná. Jejich pochopitelná ctižádost se zviditelnit, již pochopitelná je. Jen nechápu, jak je možné, že VŠ vzdělaný člověk, dokáže vymyslet tak neuvěřitelné nesmysly.

Větrné elektrárny a soláry, voda a vodík. To je jediná schůdná cesta...

1 0
možnosti

přesně tak, pálit naftu v autech nemůžeme donekonečna, auta na elektriku a tu nějak rozumně vyrábět je asi jediná cesta, která se v současnosti jeví jako ta dobrá z těch blbých

1 0
možnosti

se každej stará o automobilky, co si počnou, jako kdyby mu nejmíň jedna patřila, však ony si poradí, poradily si vždycky, tak si poradí zase a v obchodech je levných aut plno, pro někoho kdo chce s autem někam jet, tak je výběr naprosto dostatečnej, my co si pomatujeme, že byly jen oltcity co žrlaly 14 litrů, to nechápeme, jsem si vybral SUV, dvoulitr, přeplňovanej s pohonem všech kol a jezdí to dobře, stačí to, nevím co někdo naříká a co by chtěl, nakonec i ten řadovej šestiválec se určitě někde prodává

0 0
možnosti

J70a39n 55N54o43v28á13k

31. 7. 2019 18:49

Problém je dnes že auto je tak složité a citlivé, že po 5 letech neprojde STK (neprojít emisemi kvůli elektronice je dnes tak snadné i u auta které samotným měřením emisí projde bez problémů) a uvedení do vyhovujícího stavu může stát desítky tisíc.

0 0
možnosti

Zbytečný článek. Czexit za rohem a pak emise ani spotřebu řešit nebudeme.

0 0
možnosti

jo jo, bude to tady jako v Rusku

0 0
možnosti

No jo. Ale to jsou zkusenosti uzivatelu, ktere to zajima. Zkusenost toho, ktereho to nezajima se nedozvite, protoze zadny prispevek psat nebude. Auto jezdi a vic ho nezajima.

1 0
možnosti

Líbí se mi, jak si pod sebou Evropa podřezává větev, tedy ničí výrobu automobilů. Kdo bude platit daně a hlavně živit tu armádu nezaměstnaných? Jděte s těmi nesmysly do brusele.

8 2
možnosti

mně se zase líbí, že se máme dobře, co si řežeme mně nevadí, zatím to nevypadá, že bychom se měli přestat mít nejlíp na světě a to je hlavní

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...