Diskuze
Nesmyslné pokuty za emise: VW a Fiat by ušetřily, když limity EU nesplní
Děkujeme za pochopení.
P81e96t17r 73S84t91e82j21s63k27a20l
A nebylo by jednodussi vystoupit z EU, nez plnit vsechy debility, ktere si v Bruselu vymysli?
R94o64m34a25n 12H56o49r33k73ý
Auta měla být dražší už dávno. Pak by se třeba nechalo po silnicích i jezdit. O Praze snad ani nemluvě. A co se týká PHEV, tak já mám spotřebu 3,8 ltr/100 km s autem o výkonu 252 koní. A baterie má jen 7,6 kWh
M27a57r51c38e31l 51S70u64p
Hezký objektivní článek !
Sice mě to přetěsnění patnáct let starého motoru co už má najeto 418K přijde hodně draho,ale asi do toho půjdu a budu ho jěště nějaký rok užívat.
J69i53ř56í 86S18c52h43w30a85c62h
Je si dej bacha, aby se ti za rok či dva nerozpadlo to, co ten motor obklopuje, to by ti ten draze utěsněný motor byl na houby....
J39a12n 78D50l94o97u20h17ý
Rikam to uz dlouho. Nelezte bruselu dozadku. Zakaznik tu pokutu rad zaplati, pokud dostane adekvatni motorizaci. Dneska za 400t prodavaji litrove 3 valcove turbokramy. Pritom by klidne mohli za stejnou cenu prodavat multi port injection motory s objemy 1.6 az 2.0 a hold by taky stalo 400 a cca 70 tisic by slo bruselu na eko vypalne ;-) Celosvetove jsou mpi motory nejrozsirenejsi motorizaci !!!
J43i73ř65í 80S15c54h34w55a77c51h
Malé srovnání cca stejně velkých a stejně drahých aut:
Kodiaq, diesel 110 kW, emise 131 g/km (od 835 000,-)
Superb, diesel 140 kW, emise 116 g/km (od 850 000,-)
Camry, benzín - hybrid 160kW, emise 98 g/km (od 920 000,-)
Toyota se těch limitů nemusí vůbec bát. Ano, samozřejmě, hybrid ve skutečnosti žere více, ale to ty díesely taky......
P43e31t27r 58Č74e57r66m48á76k
Tak Toyota se pravda coby průkopník elektrifikace bát nemusí, ale to především proto že v rámci EU není velký prodejce. Ono kdyby se jim začly počítat co2 z Tunder, landcruiserů V8 a dalších tak jsou na tom stejně.
Z25b71y67n35ě63k 69B44a25r77t10h
Proboha lidi, máte-li alespoň kousek mozkové hmoty v kouli nad prvním obratlem, musí vám dojít jediné.
Stamilióny let se ukládal C do podzemí, aby zde bylo vyrovnané prostředí. Teď jej cca 200 let znovu cpeme do ovzduší stále intenzivněji. To si opravdu nechceme uvědomit? Trumpové, Klauzové a další jdou jen po prachách. Prachy, prachy. Ale štěstí si za ně nekoupíš.
Elauta jsou jen alibismus. Výfuky mají v sz Čechách. Nic se tím nezmění. Jen budeme stále víc platit, platit a ještě víc platit.
Neuvěřitelná neznalost fyzikálních zákonů odložených politiků do orgánů EU, je nepochopitelná. Jejich pochopitelná ctižádost se zviditelnit, již pochopitelná je. Jen nechápu, jak je možné, že VŠ vzdělaný člověk, dokáže vymyslet tak neuvěřitelné nesmysly.
Větrné elektrárny a soláry, voda a vodík. To je jediná schůdná cesta...
V43l33a40d63i84s28l25a13v 71B50u42r83y96š65e78k
přesně tak, pálit naftu v autech nemůžeme donekonečna, auta na elektriku a tu nějak rozumně vyrábět je asi jediná cesta, která se v současnosti jeví jako ta dobrá z těch blbých
V51l41a21d53i14s92l38a59v 43B90u16r74y47š12e21k
se každej stará o automobilky, co si počnou, jako kdyby mu nejmíň jedna patřila, však ony si poradí, poradily si vždycky, tak si poradí zase a v obchodech je levných aut plno, pro někoho kdo chce s autem někam jet, tak je výběr naprosto dostatečnej, my co si pomatujeme, že byly jen oltcity co žrlaly 14 litrů, to nechápeme, jsem si vybral SUV, dvoulitr, přeplňovanej s pohonem všech kol a jezdí to dobře, stačí to, nevím co někdo naříká a co by chtěl, nakonec i ten řadovej šestiválec se určitě někde prodává
J70a39n 55N54o43v28á13k
Problém je dnes že auto je tak složité a citlivé, že po 5 letech neprojde STK (neprojít emisemi kvůli elektronice je dnes tak snadné i u auta které samotným měřením emisí projde bez problémů) a uvedení do vyhovujícího stavu může stát desítky tisíc.
J67a42n 40V58á53c93l96a44v41í74k
Zbytečný článek. Czexit za rohem a pak emise ani spotřebu řešit nebudeme.
V12l56a22d38i32s71l72a17v 15B72u96r71y77š52e76k
jo jo, bude to tady jako v Rusku
J11a60k79u12b 37Š51a32f60a48n72d77a
No jo. Ale to jsou zkusenosti uzivatelu, ktere to zajima. Zkusenost toho, ktereho to nezajima se nedozvite, protoze zadny prispevek psat nebude. Auto jezdi a vic ho nezajima.
L23e54o48p43o62l97d 58H41o72r90á89k
Líbí se mi, jak si pod sebou Evropa podřezává větev, tedy ničí výrobu automobilů. Kdo bude platit daně a hlavně živit tu armádu nezaměstnaných? Jděte s těmi nesmysly do brusele.
V81l47a67d81i47s37l54a15v 94B64u86r80y52š42e26k
mně se zase líbí, že se máme dobře, co si řežeme mně nevadí, zatím to nevypadá, že bychom se měli přestat mít nejlíp na světě a to je hlavní
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...