Diskuze
Kolik lze za 24 hodin ujet elektromobilem? Česko-norský tým zajel rekord
Děkujeme za pochopení.
D53a94v88i77d 67D56l93o48u37h79ý
Zajímavější by byla z Chebu do Ostravy v zimě nebo horkém létě (kdy běží topení nebo klimatizace).
P79a68v75e51l 66D76o15b59e73š
Zajímavý rekord. Ale do běžné praxe k ničemu. Dle mého jsou elektro auta ideální do města. Myslím tedy malé elektro auta. A na dlouhé cestovaní zatím nějaký spalovák.
M79a40r90t47i56n 91K61a37r95á31s35e45k
Tak ono rekordy jsou obecne takova spise zajimavost, nez ze by neco prinasely do bezne praxe ze....
Jinak nevim proc do mesta, ideal je to naopak na trochu vetsi dojizdeni - napr ja jezdim kazdy den 70 km (2*35), znam lidi co jezdi i 2*100 do prace a zpet, to je prave idealni prostredi pro EV (dojezd staci i kdyby tu byla polarni zima, a zaroven auto udela dostatecny najezd aby se mely sanci projevit i nejake ekonomicke prinosy provozu elektroauta), kdyz s tim clovek bude jezdit par km po meste, tak zjisti, ze je levnejsi si vzit taxik.
Plus kdyz k tomu dennimu dojizdeni clovek jede par krat na chatu ( u me asi 250km) pripadne 2x rocne na dovcu nekde po evrope, tak na takovy provoz je treba uz dneska tesla v pohode pouzitelna, na druhou stranuu treba provoz co maji ve firme u nas obchodaci, tak tam by byla tezce k nicemu (standardne jezdi po dalnici 160 i vice, za den objedou vice zakazniku, u zakaznika nenabijou, pauza na nabijecka by je prilis zdrzely - je rozdil jestli dojede domu v 10 vecer nebo o pulnoci)
P96e58t64r 11B14á90č92a
Boze muj bezte s tema elektro herkama uz konecne nekam.
J84i52ř48í 70S23c45h82w10a56c76h
Jsi katolík nebo protestant?
J24a91n 62T98a24r76a28b62a
A kolik by dali, kdyby misto okruhu k té same nabijecce jeli primku... Treba Vídeň - Lisabon... He?
P19e21t50r 62M85i22c74h30a41l
To musíš chtít. Skoro polovinu času strávit dobíjením a pak se honit jako trotl. Ne, fakt díky, ale tenhle propagandistický článek opět selhal.
J69i76ř12í 72S91c14h59w81a39c72h
ten článek jen naznačuje jen takové to "lidové":
Když se chce, tak se zvládne téměř cokoliv a když někdo nechce, tak to je horší, jako když nemůže....
P46e82t80r 45N47e56c57h17a77n33i50c52k21ý
Ano všichni jezdíme po německých dálnicích kolem supernabíječek.
V11l10a89d45i36s60l15a49v 34B92u45r57y84š54e69k
jsem moc nepochopil, proč by měli všichni jezdit po něčem kolem něčeho, je každýho věc kolem čeho jezdí, všichni nejezdí bílou oktávkou 1,9 TDI 66 kW s podvodnou STK kolem kravína, je každýho věc, kolem čeho po čem jezdí
R92o12m68a25n 86Š38e96s98t38á74k
V článku chybí informace kolikrát během pokusu nabíjeli. Zkusím spekulovat:
Baterii nabíjeli z 6 % na cca 65 %. 60 % z kapacity 74kWh baterie je 44,4 kWh. Auto mělo průměrnou spotřebu přes 31 kWh/100 km, jeden okruh měl 127 km. Během jednoho okruhu auto spotřebovalo cca 40 kWh. Mně z toho vyplývá, že během závodu přibližně 45 minut jeli a pak cca 15 minut dobíjeli.
O12d16s37t14r96a96n90ě26n65ý 10U71ž12i67v32a30t33e32l
K21a89r45e86l 61M11o87k23r74ý
V ČR je zhruba 5,5 milionů registrovaných osobních vozidel. Přírůstek elektrovozů je v řádech stovek ročně.
Pokud by počet e-aut dosáhl jednoho procenta (tj. 55 000), nebo dokonce 10 %, tak by mě zajímalo, jak a čím je chcete krmit. Jak hustá by musela být síť nabíjecích stanic? Jak tyto stanice krmit elekřinou (jsou to stovky kilowatt okamžitého výkonu)? Zvládne to naše rozvodná síť? Zvládnou to naše zdroje elektrické energie?
A jen tak mimochodem, z obyčejné zásuvky e-auto nenakrmíte do plna ani za celou noc..
V63l34a65d81i14s11l61a69v 33B54u77r44y36š94e53k
pokud by počet elektroaut dosáhl jednoho procenta a nebo 10 procent, tak by se tyto auta nabíjela elektrikou, to vim zcela jistě, naše síť to zvládne, zdroje také a hustota elektrických nabíjecích stanic by byla taková, jaká bude potřeba
V90í43ť45a 94K62r16u84t18i92š
V běžném středoevropském provoze, mimo části tras v DE s limity, jsem jel několikrát trasu 800-1450 km s běžným autem a brutto rychlostním průměrem 105 - 112 km/h. Bez snahy o nějaký rekord, prostě běžný dovolenkove presun navíc včetně okresek, kolikrát i v nějaké te zácpě kolem mest. A nepovažují to za nic výjimečného ...
Ale jo, jako pokus zábavné. Jezdit kolem jedné nabíječky naplno po dálnici bez rychlostního limitu, každých cca. 160 km dobíjet, tj. častěji než jednou za hodinu jízdy, abych se ve finále dostal na průměrnou rychlost běžného auta se spalovacím motorem ...
M86a49r14t48i90n 31K42a65r60á82s94e70k
Průměr 110 včetně pauz, okresem a kolon.... Co na to říct, jste prostě king!
O50n96d98ř74e55j 86L83o94š90o56t42h
Štěstí bylo, ze se u té nabíječky nesešla další 3 auta, pak by výkon byl 25% a bylo by po rekordu. Když bude na nabíječce 10 stojanů a všechny plné, tak za hodinu nabijete tak na 200 km.
Vím, dneska tam tolik aut nebude, ale ať si autor článku, nebo testu, představí, jak se ta horda aut na německé dálnici začne cpát někam ke stojanu.
R56a89d32e41k 28H39o12l75e29c91e68k
Podle internetu by se tam další 3 auta vešla, protože tam mají 4 stojany.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej stavebního pozemku 1760 m2, obec Nemotice, okr. Vyškov
Nemotice, okres Vyškov
3 872 000 Kč