Diskuze
S Broukem je definitivně amen. Ikonou nové doby má být elektromobil
Děkujeme za pochopení.
P79e86t43r 79B11á25č65a
Se z tech elektromobilu jednou zblaznite maniaci
M46a79r53e65k 84J92a76n78e55č17k18a
Auta od VW budou nadále populární, ale už pouze staršího data výroby v bazarech. Nová se budou kupovat nejspíše ty Čínská, která všechny převálcují nízkou cenou a první vlaštovka už do Evropy dorazila. Lépe už bylo.
A44n57t24o76n73í89n 17K39a36t20z81e33r
Koukám,že se všichni zbláznily.A co budete dělat za 4-5let až vám baterie klekne a na novou nebude?Co potom.Tak to prodáte do bazaru na náhradní díly a dostanete jen jako za materiál.No to bude kšeft,že!!Už vidím,jak scháníte kde vám ekologicky zlikvidují baterii.Zatím je to tady vše jen na papíře nebo se vše teprve rodí.
J58i30ř27í 19Z31ý82k46a
baterie jsou složené z více článků. Pokud klekne, tak jistě ne celá. Oprava by tedy neměla převýšit cenu 5 leté ojetiny.
Navíc ani není předpoklad, že by měla "klekat". I 10 let staré Tesly stále jezdí, leckteré i s původní baterií. Jiní ji už vyměnili - to kvůli tomu, že byl dostupný upgrade pack, který zvyšoval kapacitu o 30% při zachování rozměrů i hmotnosti.
F93r96a64n10t52i37š51e29k 51B71ě19l98o78v51s51k30ý
No a teď už svědci jehovovi kteří nenápadně řídí EU prosadí že tygři a medvědi musí žrát travu a vesele k zitrkum jak to bylo nakreslené v jejich brožuře.
F88r64a75n91t94i84š46e52k 44M35i84c46h12a18l97i55c60a
Brouk nebyl obyčejné auto, byl ikonou, sociálním fenoménem, filmovou hvězdou. Jeho kariéra se však definitivně uzavře.
Za "Brouk" si dosaďte "VW"
V63l64a75d79i57s71l48a31v 69B64u67r26y20š12e80k
no nic proti tomu, že přestane největší automobilka světa fungovat a místo ní budou vyrábět auta jen jiné automobilky je dost nepravďepodobný, myslím, že tohle si můžou myslet jen hodně hloupí lidé, tak chápu zášť vůči novým technologiím, nic proti tomu, to je normální a bylo to vždycky, ale chce to taky vždycky trochu přemýšlet
P17e98t38r 53P55a90l51a19c60k21y
Původní "brouk" byl fenoménem především proto, že se jednalo o opravdový volkswagen, tedy "lidový vůz" v jeho pravém slova smyslu a toto vozítko motorizovalo poválečné Něměcko a dalších mnoho desetiletí více či méně rozvojové země. A to byl klíč k úspěchu a fenoménu.
Tzv. "New Beetle" byl už jen takovým pokusem povozit se na úspěchu bývalé ikony a vytěžit z ní, ale bohužel vzniklo vozidlo dosti drahé, které díky tomu nemělo šanci stát se podruhé ikonou lidového vozu. Stejně tak dopadly znovuzrození Fiat 600 nebo Morris Mini.
J64i27ř51í 15Z27ý43k72a
když už, tak se znovuzrodily Fiat 500 a Mini Cooper. A že jsou neúspěšné? Neřekl bych. V rámci toho, že nejde o Škodovku, VW, či low cost Dacii, ale o FIAT a MINI tak jsou velmi úspěšné.
R63o48b25e86r74t 50M40a92t36u69l34a
Pokud to nebude mít palivové články třeba na ethanol a cenu okolo 300 tisíc tak to žádná ikona nebude, ale spíše prodělečný propadák
J29i78ř35í 33Z32ý14k39a
nevšiml jsem si, že by nejprodávanějšími vozy byly ty za 300t Kč. Když se podíváte na ulice, tak jsou to spíše auta kolem 500-600t Kč. Ano, spousta ojetin, ale i ta byla dříve nová a 300t Kč nestála.
A co se týče toho Vašeho palivového článku na líh. Myšlenka zajímavá, jistě proveditelná, ale řeší to jen jediný problém baterkáčů - dobu dobití. Jinak to musí mít také baterie a elektromotor. Tj. jak by to mohlo být levnější?
J12o79s54e98f 68V22a54l25a
Ve clanku je velmi hezky popsana historie. jeste jeden kaminek do mozaiky : Inzenyri Ledwinka a Porsche byli oba zamestnani u jedne firmy , a to u Austro Daimler ve Steyeru. Pak se stal Ledwinka sefkonstrukterem Tatry a Hitler Ledwinkovy vozy obdivoval a chtel, aby Ledwinka pro nej vytvoril lidovy vuz. Nacez ho Ledwinka poslal "nekam" a Hitlerem narychlo usporadanou soutez vyhral Porsche prakticky s Ledwinkovymi plany. Ledwinkovi se komuniste odvdecili tak, ze ho odsoudili jako kolaboranta s Nemci. Ledwinka umrel zcela neznamy a chudy v Mnichove
M67a91r54t96i26n 52P31e93t62ř71í86k
První "brouk" byl ikona... New Beatle byl jen spíše neúspěšný pokus o ikonu... a elektromobil pak bude (je) parodie na auto
Bohužel se obávám, že - ačkoli velice nikdo po elektroautech netouží - nám tato vozítka budou vnucena, protože se nic s benzínem nebo dieselem pod kapotou nebude vyrábět. Viva EU a jejich nanejvýš promyšlená nařízení
V93l41a57d96i59s28l30a27v 89B80u85r41y93š47e74k
po elektroautech touží hodně lidí, mají svoje výhody a pro ně jsou oblíbená, ve městech jich bude jezdit za chvíli hodně a je to dobře, všechna auta byla někým vnucena, Brouk Hitlerem, je to u aut naprosto běžná věc, vzhledem k tomu, že jezdí po státních silnicích, tak o tom, jak budou vypadat rozhodují politici, o Brouku to rozhodoval Hitler a o ID to zase rozhodne EU a vnutí je tak, jako kdysi vnutil Němcům Hitler Brouka, s tím se nic dělat nedá, auta se prostě vnucují odjakživa a ani v budoucnu to jinak nepůjde, kdyby chtěl někdo jezdit po vlastním pozemku, může jezdit čím chce, tam vnuceným autem jezdit nemusí, ale na státní silnici ne, tam jenom vnuceným, kdo je nechce, může chodit pěšky, tu možnost každý má
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!