Diskuze

S Broukem je definitivně amen. Ikonou nové doby má být elektromobil

Brouk nebyl obyčejné auto, byl ikonou, sociálním fenoménem, filmovou hvězdou. Jeho kariéra se však definitivně uzavře, poslední kus vyrobí v mexické Pueble ve středu 10. července. Broukem budoucnosti má být pro Volkswagen elektromobil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P79e86t43r 79B11á25č65a

11. 7. 2019 21:58

Se z tech elektromobilu jednou zblaznite maniaci Rv

1 0
možnosti

Auta od VW budou nadále populární, ale už pouze staršího data výroby v bazarech. Nová se budou kupovat nejspíše ty Čínská, která všechny převálcují nízkou cenou a první vlaštovka už do Evropy dorazila. Lépe už bylo.

0 0
možnosti

Dnes je auto symbolem zla. EU

0 0
možnosti

Koukám,že se všichni zbláznily.A co budete dělat za 4-5let až vám baterie klekne a na novou nebude?Co potom.Tak to prodáte do bazaru na náhradní díly a dostanete jen jako za materiál.No to bude kšeft,že!!Už vidím,jak scháníte kde vám ekologicky zlikvidují baterii.Zatím je to tady vše jen na papíře nebo se vše teprve rodí.

2 0
možnosti

J58i30ř27í 19Z31ý82k46a

10. 7. 2019 20:09

baterie jsou složené z více článků. Pokud klekne, tak jistě ne celá. Oprava by tedy neměla převýšit cenu 5 leté ojetiny.

Navíc ani není předpoklad, že by měla "klekat". I 10 let staré Tesly stále jezdí, leckteré i s původní baterií. Jiní ji už vyměnili - to kvůli tomu, že byl dostupný upgrade pack, který zvyšoval kapacitu o 30% při zachování rozměrů i hmotnosti.

0 0
možnosti

No a teď už svědci jehovovi kteří nenápadně řídí EU prosadí že tygři a medvědi musí žrát travu a vesele k zitrkum jak to bylo nakreslené v jejich brožuře.

2 0
možnosti

Brouk nebyl obyčejné auto, byl ikonou, sociálním fenoménem, filmovou hvězdou. Jeho kariéra se však definitivně uzavře.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/historie/volkswagen-brouk-puebla-mexiko-vw-beetle-porsche-konec-vyroby.A190710_085942_auto_ojetiny_fdv

Za "Brouk" si dosaďte "VW"

0 0
možnosti

no nic proti tomu, že přestane největší automobilka světa fungovat a místo ní budou vyrábět auta jen jiné automobilky je dost nepravďepodobný, myslím, že tohle si můžou myslet jen hodně hloupí lidé, tak chápu zášť vůči novým technologiím, nic proti tomu, to je normální a bylo to vždycky, ale chce to taky vždycky trochu přemýšlet

1 0
možnosti

Původní "brouk" byl fenoménem především proto, že se jednalo o opravdový volkswagen, tedy "lidový vůz" v jeho pravém slova smyslu a toto vozítko motorizovalo poválečné Něměcko a dalších mnoho desetiletí více či méně rozvojové země. A to byl klíč k úspěchu a fenoménu.

Tzv. "New Beetle" byl už jen takovým pokusem povozit se na úspěchu bývalé ikony a vytěžit z ní, ale bohužel vzniklo vozidlo dosti drahé, které díky tomu nemělo šanci stát se podruhé ikonou lidového vozu. Stejně tak dopadly znovuzrození Fiat 600 nebo Morris Mini.

5 0
možnosti

J64i27ř51í 15Z27ý43k72a

10. 7. 2019 15:42

když už, tak se znovuzrodily Fiat 500 a Mini Cooper. A že jsou neúspěšné? Neřekl bych. V rámci toho, že nejde o Škodovku, VW, či low cost Dacii, ale o FIAT a MINI tak jsou velmi úspěšné.

0 0
možnosti

Pokud to nebude mít palivové články třeba na ethanol a cenu okolo 300 tisíc tak to žádná ikona nebude, ale spíše prodělečný propadák;-D

2 1
možnosti

J29i78ř35í 33Z32ý14k39a

10. 7. 2019 15:48

nevšiml jsem si, že by nejprodávanějšími vozy byly ty za 300t Kč. Když se podíváte na ulice, tak jsou to spíše auta kolem 500-600t Kč. Ano, spousta ojetin, ale i ta byla dříve nová a 300t Kč nestála.

A co se týče toho Vašeho palivového článku na líh. Myšlenka zajímavá, jistě proveditelná, ale řeší to jen jediný problém baterkáčů - dobu dobití. Jinak to musí mít také baterie a elektromotor. Tj. jak by to mohlo být levnější?

1 0
možnosti

J12o79s54e98f 68V22a54l25a

10. 7. 2019 15:27

Ve clanku je velmi hezky popsana historie. jeste jeden kaminek do mozaiky : Inzenyri Ledwinka a Porsche byli oba zamestnani u jedne firmy , a to u Austro Daimler ve Steyeru. Pak se stal Ledwinka sefkonstrukterem Tatry a Hitler Ledwinkovy vozy obdivoval a chtel, aby Ledwinka pro nej vytvoril lidovy vuz. Nacez ho Ledwinka poslal "nekam" a Hitlerem narychlo usporadanou soutez vyhral Porsche prakticky s Ledwinkovymi plany. Ledwinkovi se komuniste odvdecili tak, ze ho odsoudili jako kolaboranta s Nemci. Ledwinka umrel zcela neznamy a chudy v Mnichove

5 0
možnosti

První "brouk" byl ikona... New Beatle byl jen spíše neúspěšný pokus o ikonu... a elektromobil pak bude (je) parodie na auto ;-);-DRv

Bohužel se obávám, že - ačkoli velice nikdo po elektroautech netouží - nám tato vozítka budou vnucena, protože se nic s benzínem nebo dieselem pod kapotou nebude vyrábět. Viva EU a jejich nanejvýš promyšlená nařízení :-PRv

8 1
možnosti

po elektroautech touží hodně lidí, mají svoje výhody a pro ně jsou oblíbená, ve městech jich bude jezdit za chvíli hodně a je to dobře, všechna auta byla někým vnucena, Brouk Hitlerem, je to u aut naprosto běžná věc, vzhledem k tomu, že jezdí po státních silnicích, tak o tom, jak budou vypadat rozhodují politici, o Brouku to rozhodoval Hitler a o ID to zase rozhodne EU a vnutí je tak, jako kdysi vnutil Němcům Hitler Brouka, s tím se nic dělat nedá, auta se prostě vnucují odjakživa a ani v budoucnu to jinak nepůjde, kdyby chtěl někdo jezdit po vlastním pozemku, může jezdit čím chce, tam vnuceným autem jezdit nemusí, ale na státní silnici ne, tam jenom vnuceným, kdo je nechce, může chodit pěšky, tu možnost každý má

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!