Diskuze
Futuristická dodávka bez řidiče rozveze balíky po městě
Děkujeme za pochopení.
M27a36r74t20i96n 80N64e22r23m25u40t
Designér se vyblbnul, zelené mozky zaplesaly, inženýři to nenápadně strčí do šuplíku. Až přijde čas, reálná samochodná dodávka bude mít tvar krabice od bot.
P11e25t15r 88M34i54c91h73a39l
Zvenku malé, vevnitř zabere prostor zakládací systém, aby auto dokázalo vyskladnit správný balík. Kolik toho odveze? Čtyři balíky a zpět do skladu?
M35i30c34h50a90e76l 48K22o90n93e18č20n50ý
Kola vystrčený ven z vozu jsou dobrý u f jedničky nebo u Lotusu 7, ale u dodávky to poněkud o polovinu zmenšuje nákladový prostor., což nebude moc praktické
P18e48t20r 26B74á16č40a
Naprosty nesmysly dejte uz konecne brain na on v tehle sekci, to je fakt ubohost.
P82a73v30e67l 91S49o18b39o43t75k19a
Tomu se říká levičácké bludy.
Až to auto najde svého kupce, teprve ukáže, jestli má smysl.
L70e36o18p66o95l11d 33H29o30r41á52k
Tak hlavně, aby to jen nezatroubilo před domem a po 10 vteřinách nejelo dál s odesláním emailu, že nikdo nebyl doma.
M30i28r17o29s59l17a65v 77M18e78d
Proč? Proč ta věc vypadá jako všechno možné, jen ne jako dodávka? Začínám být na tenhle rádoby futuristický design alergický...
V85l43a55d61i98m65í58r 51K67r19á77l
už to zvládne rozpoznat semafory? S tím má totiž problém většina autonomních vozítek, nezvládají rozlišit jestli to červené světýlko je semafor nebo jen zadní světlo kolegy. Takových "drobností" je hromada, reálné uvedení do provozu tak za 15 let a nutné uzpůsobení infrastruktury
O25d83s47t82r41a51n52ě18n91ý 55U84ž97i40v52a11t60e72l
I88v11o 72J65a67n40á83č92e62k
Většina dodávek a nejen po městě jezdí bez řidičů už dávno, bohužel.
K95a45r74e77l 61H32o74r15á43k
To je zase blbost, individuální pozemní doprava zboží je už překonaná. Přijdou jiné technologie.
O68d45s27t65r23a68n25ě32n10ý 45U25ž18i97v15a84t61e66l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...