Diskuze
Audi na TDI nezanevřelo. A4 mu vzdává hold hromovým dieselem
Děkujeme za pochopení.
F60r36a15n33t24i12š50e54k 56B95ě17l30o76v25s88k62ý
Jezdil jsem teď měsíc v Kalifornii s dodge Chalangerem a člověk pochopí ze existují auta, co si na nic nehrají. 8v, 5,6 l, 350 koní, a pak je zbytek auto průmyslu. Je jedno jestli audi, Mazda, škodovka. Jsou to vozidla bez emocí, ktere si pouštějí zvuk osmiválece do repraku. Ale ostatním zvenku je to úplně ukradený. Směšné.
L49a11d97i17s21l24a93v 89K37a84l50o53u27s
Jo auta jsou fajn. Ale aby to jelo, musí to mít motor, jak z tanku. Žere to i trávu u silnice. Když chci dynamiku, sednu na motorku. Jenom střední level motorek akceleruje 0-100 za necelé 4 sec. To co umí supersporty, nebo
Hajabusa , je pro většinu lidí zcela nepředstavitelÝ výkon.
M52a24r81t45i10n 17K14l15u22v78á65n96e59k
A máte ma tu zas...:
s ohromujícími 700 kroutícími newtonmetry
Je 700Nm moc málo dosť? Ako také auto zrýchľuje?
My máme na chalupe taký rumpál a ten vyvinie krútiaci moment 1000Nm. A môj bicykel asi 240Nm....Akurát nezrýchľuje tak ako moja Oct RS...Netušíte prečo?
P44e24t56r 62Č13e51r93m63á19k
Je to dost, aby bylo jasné jak moc tak se proto se to udává vždy s výkonem a ideálně i průběhem. Jak auto zrychluje je uvedeno v tabulkách - zde i přes nižší výkon oproti beznínové S4 zrychluje o chlup rychleji, mj právě díky většímu momentu
I14g73n45á42c 25M95r38k60v95i37č14k80a
není náhodou A4 s motorem napříč a pohonem předních kol? Quattro tady zanmená haldex?
R19o60m65a58n 75H79o32k47y12n32á87ř
S „obyčejnou“ stodvacetikoňovou předokolkou verze 35 TDI, 120 kW a 380 Nm... Těch koní je něco přes 160
P14e72t40r 35M70i70c89h26a50l
Autor se nám trochu ztratil v jednotkách. :-)
O15d10s32t54r62a88n71ě84n93ý 66U46ž37i87v76a94t22e79l
R83o48m26a16n 23H93o14k25y76n61á52ř
Výkon (ve vašem podání) je podstatný pro plynulost provozu, bezpečně předjíždění, občasnou radost na prázdné silnici apod.
J51a46n 22M66a20l79ý
Samozřejmě že automobilky na dieselové motory nezanevřeli, neb flotilove emise CO2 s benzínem nedají.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.