Diskuze
VIDEO: Škoda učí jezdit novou Octavii na nejslavnějším okruhu světa
Děkujeme za pochopení.
M83i69r25o87s70l24a73v 74S60t36e28i46n86e55r
Pro zajímavost- v Německu je Škoda s 6% podílu na provozu těsně za Oplem. Všechny francouzské a italské značky jsou daleko pod touto úrovní.
Pokud jezdáte v Bavorsku, pak je tam Škoda ještě populárnější. Především ženy s Fabií.
Nová Oktávie míří do silně konkurenční skupiny Golf, nebo trojkový BMW .
P77e90t49r 28M78i63c65h25a98l
Počkám až ji ukážou. Maskované auto se hodnotí blbě.
M51a92r57e31k 32H59e36n72y40c98h
a co už vůbec nechápu podle této diskuse, jak je možné, že v Oktávkách jezdí policie v Británii, Rakousku, Španělsku. . . .
P20e98t35r81a 46B85r27o68d47o95v30á
Asi závidí že na ni nemají :) I když musím přiznat že ty auta mají hodně sestupnou tendenci..
M21a28r27e25k 37H53e89n54y26c53h
MBéčko nemám, ale stejně by mě zajímalo, v jakém autě má člověk jezdit, aby se nestal terčem posměšků v podobných diskusích?
P60e96t44r 77B28á64č75a
Spis by se meli naucit jezdit ti vesnicani co to kupuji.
M17a16r55t97i45n 36B20a40ž18a56n12t
Škoda by měla především své řidiče jezdit na silnicích, kde si to pletou s okruhem.
J54u18r38a84j 88Z81e90r29m40e54g17h
Táto sa už bude vyrábať v Turecku?
J24u67r38a31j 11Z45e39r37m72e22g46h
Pán Pavlík, prečo to mínus? Neviete že je rozhodnuté, Škoda ide stavať nový výrobný závod v Turecku? https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/519273-skoda-bude-nakoniec-vyrabat-v-turecku-bulharsko-a-srbsko-nepresli/
M20a96r62t60i18n 67K86r55o28u85p34a
Jako nejslavnější okruh bych typnul spíš Monaco.
M32a21r80e88k 96K95o27s88t57e75l61e48n83e77c
Zaprve je spravne tipnul a za druhe me jasne jako nejvice znamy napadnul Nurburgring.
H96o88n39z72a 27T73r80u18s17i97n40a
Octavie není jen auto, je to životní styl, ve kterém slova jako minimální bezpečná vzdálenost, pravý pruh na dálnici a bezpečné předjíždění jsou veliká neznámá a málokdo má odvahu je zkoumat. Nyní nově s litrovým trojválcem a odladěná na nordschleife speciálně pro potřeby českých závodníků.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...