Diskuze
GLOSA: Sázka na elektroauta nám vyhodí pojistky
Děkujeme za pochopení.
E17m89i30l 72N65o29v63á55k
Usvědčený lhář jste Vy, a ještě ke všemu jste se usvědčil sám. Viz citace v mém předchozím příspěvku. A ještě ke Všemu se tu veřejně chlubíte tím, že jste vůbec nepochopil zprávu ERU. Vy se ale ve skutečnosti snažíte jen vyplodit další a další nesmysly, abyste tím dostatečně zamaskoval své předchozí lži.
Z70d74e14n80ě23k 34M69o10r44á93v61e46k
Usvědčený lhář Emil Novák (už poněkolikáté) kolem sebe kope jako malé děcko.
G91u72s76t50a55v 70S39a31z39y53m32a
Základní chucpe tohoto článku spočívá v tom, že ani p. Musk a ani jiná elektroauta nepopírají fyzikální zákony.
P67a37v62e95l 27O47t38i31s66k
Ehm, kde konkrétně autor píše že p. Musk a jiná elektro auta popírají fyziku? V článku je napsáno, že plány na elektro boom popírají fyziku, a celá glosa je o možnostech a problémech při nabíjení mnoha aut najednou, tedy až právě nastane ten skvělý elektro boom
Z20d98e51n34ě54k 60M86o60r27á57v92e85k
Neumíte číst? Citoval jsem vaši obhajobu podvodu ADACu, který jsem vám musel detailně připomenout. Ale taky jste si všiml, že jsem podpořil vaši myšlenku bateriového bufferu k nabíječce. Sám můžete vidět, že kritizuju nesmysly ale taky podpořím rozumnou myšlenku.
E65m25i26l 53N32o19v58á33k
Žádnou obhajobu podvodu ADAC jste necitoval, ani jste přece nemohl, když jste na dovolené a nemáte tu svou historii
A co jste podpořil nebo nepodpořil je mi úplně lhostejné, mně bude úplně stačit, když tu nebudete rozhlašovat nepodložené nesmysly.
M33i85r26o52s76l22a84v 71V73l82a96s64á39k
Nadšencům pro elektroauta jediné: fyzika se nedá ošálit. A její studium je tááák otravné a fádní.
Z78d81e73n34ě26k 11M19o51r69á22v94e38k
Proto jste se do toho ani nepustil?
R11o22m45a52n 93H38o79r96k42ý
Tak takhle to vypadá, když někdo píše o věci, které ani za mák neruzumí
O38n55d86r43e52j 29K15o17v49a81n
Práve tie prebytky ma zneisťujú. Líthivé batérie sa mi zdajú drahé, olovené zas majú kratšiu životnosť a navyše by zaberali priveľa priestoru, a ten potrebujem. Ale asi nebude iná možnosť. Hoci som uvažoval aj o možnosti clonenia fotopanelov roletami s reflexnou fóliou a motorčekom, ale nič takého som v ponukách nenašiel a ani netuším, akým spôsobom by sa dalo dať povel tým motorčekom aby priclonili, keby podobný systém existoval (samotné rolety by som si vedel zmajstrovať aj sám).
O62n73d31r23e35j 20K72o35v30a87n
Som živnostník, pracujem doma, a patrím medzi ľudí, ktorí v denne najazdia max. 30-40 km denne. Občas treba ale ísť na okres, prípadne do nemocnice čo predstavuje cestu tam a späť cca 100 km. V tomto prípade ide o cesty zhruba 1x mesačne. 1-2 x do roka však mám dlhšiu trasu, napr. do Brna k príbuzným, čo predstavuje cca 350 km (700 km tam a späť). Ak by bolo treba robiť dlhšie trasy, to si radšej sadnem na vlak, alebo do lietadla.
U nabíjania uvažujem o fotovoltaike. Tak viem, že meter štvorcový fotovoltaiky dá počas slnečného dňa 130-150W. Strechu mám zhruba 250 metrov štvorcových, využiť by sa dalo zhruba 70-80 štvorcov. Ale možno by stačila aj plochá strecha garáže kde mám cca 20 štvorcov. V prípade, ak nie je potrebné nabíjať, tak by fotopanely ohrievali bojler, a ak by bolo silno zamračené, tak by sa nabíjalo zo siete.
Zatiaľ však ale neviem, či vôbec má zmysel uvažovať týmto smerom, či by to stačilo vzhľadom na počet km, ktoré najazdím. Čo myslíte, je vôbec reálne takto uvažovať?
E67m84i42l 45N57o91v34á68k
V první řadě je potřeba si uvědomit, že vyrobenou elektřinu je potřeba buď mít možnost zužitkovat ve chvíli kdy svítí slunce, tj. např. u nabíjení toho elektromobilu musíte být v tu chvíli připojený a nemít plně nabito, nebo si pořídit další poměrně drahý bateriový systém, kam budete tyto přebytky ukládat. Dále je potřeba do uvažování zahrnout fakt, že např. v prosinci vyrobí fotovoltaika pouze desetinu toho co v květnu. Takže musíte vybalancovat výkon elektrárny tak, abyste neměl v létě příliš velké přebytky. Pokud to dokážete, a dokážete si tím snížit svou vlastní současnou spotřebu elektřiny, tak se Vám to asi vyplatí.
P68e43t35r 82N77o44v10o93t24n78ý
Rozvíjet současnou podobu elektromobility je naprostý nesmysl. A u nás ještě větší. Nejlepším důkazem je pokus - v Norsku a Švédsku, kde rozvoj elektromobilů vlády výrazně podpořily, se dobíjení s rozvodnou sítí moc nekamarádí.
Už vidím naše běžné sídliště, kde je člověk rád, že zaparkuje, propletené km prodlužovaček.
Běžný uživatel sice najede za den pár desítek km, které by i běžná zásuvka nějak utáhla (horší pokud jich budou tisíce a více), ale k dovolené si přidám týden na cestu, abych dojel. Druhá možnost je již zmiňovaná elektrocentrála na vozíku. Tak je jasné, že hlavní rodinné auto musí hodl spalovat! Tak zbývá druhé auto v rodině, to by jistě pojíždění okolo komína zvládlo, ale ta cena.
J91o33s88e30f 39Š25o79l59t60e84s
Nějaké info ohledně toho problému rozvodné sítě (máte zřejmě na mysli přenosovou? nebo distribuční?) v Norsku a Švédsku?
M30a31r12t89i66n 55Š91i52l23a50r
Děla to, že to rozumí jevu - ekonomice (Taleba na Vás!) a píše nesmyslné glosy o elektromobilitě. Snůška nesmyslů!
M40a94r92t42i95n 98Š46i54l27a65r
Glosa plná nesmyslů. Tak to dopadne, když ekonom píše o elektroenergetice. :(
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...