Diskuze
Kladivo na chybějící filtry: Praha nakoupí přístroje na kontroly emisí
Děkujeme za pochopení.
L66a62d17i94s49l25a79v 86K85a76l30o46u66s
A já myslel, že nakoupí filtry, a místo toho nakoupí přístroje.
Čím to asi bude, že filtry nejsou, nebo někdy chybí.
Z95b57y89n65ě49k 69B46a97r77t93h
Do roku 2050 Praha nezuhlíková... Dobře. Nebudu pesimista a uvěřím, že se to v dopravě zvládne. Ale dejme tomu, že si dám k obědu luštěniny a po chvíli se mi v zažívacím traktu začne vytvářet přemíra CH4 (vege.. a vega.. to budou mít ještě horší)? To si sednu na speciální jímač a budu jej uchovávat pro pozdější využití? Nebo urychleně sednu na MHD, odjedu za hranice města a dokud mne meteorismus nepřejde, nebudu moci zpět? Protože bych musel být pranýřován za to, že zanechávám ve městě uhlikovou stopu! A co zvířata, tříděný bioodpad... Když absurdity, tak dokonalé!!!
K77a74r35e23l 77R16i33e69s97n20e56r
Auta kterým byl demontován filtr pevných částic, bych ihned odebral technickou způsobilost. Je to součástka, která byla nutná při homologaci auta a logicky vzato bez této součástky je okamžitě bez homologace. Tudíž bez technické způsobilosti. Jsem někdy poněkud překvapen tím, jaká auta projdou STK, očouzená záď, po přidání plynu se auto ztratí v černé mlze. Jak je tedy možné, že takové auto má emise dle měření při STK v pořádku?
P77e69t18r 40Č58e93r58m95á83k
Mícháte moc věcí dohromady. Jednak demontovaný filtr nemá dneska už nikdo, to se dělalo 10let zpátky, dnes se pouze upravuje aby se neucpával. Z toho vyplývá proč to nesouvisí nijak s žádnou homologací a technickou způsobilostí, jestli si myslíte že ta se ztráci když vám praskne žárovka a nefunguje blinkr tak to opravdu ne.
Otázka projití STK má pak dvě roviny - jednak u aut bez filtru není nic divného že zakouří, součinitel absorbce kouřivosti má prostě zcela legálně vysoký. U aut s upraveným filtrem je to spíše naopak - ta prakticky nekouří, a ta trocha sazí může limitem projít protože i když výrobci mediálně šířily fámu že auto s filtrem má zcela čístý výfuk tak to pochopitelně není pravda a na typovém štítku mají hodnotu součinitele 0,5... Jistě - pořád existuje i ta třetí varianta, domluvená stk.
J42a65n 13V92á25c91l71a83v78í87k
Ha, můj turbo diesel nikdy žádný takový filtr neměl, takže s ním můžu směle brázdit pražské ulice bez obav.
V97l16a87d68i39s30l24a11v 12B79u61r17y32š35e19k
můj to měl a mohl jsem s ním taky brázdit, navíc jsem asi otrávil míň lidí než ty, stejně jsem ho ale nakonec prodal a koupil benzín
P28e86t81r 34B90á75č86a
co takhle kdybyste si radsi opravili ty silnice ?
Zase sem mel cest jedzit cely vikend po Praze, s mym nizkym sportovnim podvozkem vylozene chutovka, hlavne, ze je na kazdym rohu usekovka.
V12l92a60d21i70s41l97a85v 44B49u89r20y21š50e88k
do Prahy jezdím zásadně s SUV a neměl jsem nikdy problém, tak clio nic nevydrží, dcera to má taky, jako první auto jsem jí to koupil protože bylo levný a 40 tisíc je přední náprava na generálku a samozřejmě utrženej spojler
P11e78t20r 44Č91e56r25m32á35k
Čím víc si to čtu tím víc se směju. Když opomenu ty faktické nesmysly co jsem vyjmenoval už pár stran zpět (počet aut kterých se to týká je zlomek - max pár %, nikde v tp ten údaj nenajdou, o technickou způsobilost taky nejde atd..) tak zůstává ten největší vtip - kontrolovat to pouze formou diagnostiky je pochopitelně k ničemu, úpravu sw umí kdekdo a vzhledem k tomu že poslední roky se i úpravy filtrů "vypracovali" na poměrně profesionální úroveň (žádné vyřezávání autogenem a následná zavařovací řezničina), tak je vysoce pravděpodobné že mají upravený i ten sw, což je mimochodem důvod proč ty auta často prochází i přes STK. Pak samozřejmě přístroj nepozná nic, takže najít v těch pár % aut které to mají upravené to které tam chybu bude mít bude skutečně jehla v kupce sena a efektivita tedy zcela minimální...
Ale chápu - dobře se to politikům prezentuje jako boj (obzvlášť když uměle násobí sílu nepřítele)
J14a89r59o87m22í20r 14M93a17y27e58r
Souhlasím, ale spousta lidí Vám dá mínusy už jenom za to, že si neumí představit že v ECU je software co lze upravit
P81e13t25r 45P22o26s22p23í68š38i85l
Realita bude taková, že těch 10% filtr nemá, protože ho ani nikdy neměl.
V13l23a56d82i40s85l70a35v 77B92u58r11y80š53e89k
nebude, že kouří auto, které má být filtrem vybyveno a tudíž ho nemá a vagabund v něm mě tráví poznám i já, když to poznám já, kterej se tím nezabývá, tak to pozná snad i policajt, kterej se tím bude zabývat
Z11d45e93n92ě61k 60D62u88f40e79k
No, ještě se taky může stát, že auto má vše co má mít a pán natankuje rádoby kvalitní naftu a není pak za ním vidět, To budete posuzovat, jako vinu řidiče?
A41n39t79o28n33í81n 48S65e33b12e44r90a
Na to potřebujete přístoje? Když jedu za osobákem a co čmoudí několik KM jak fabrika, tak to je jasné že ho nemá.
P32e24t24r 22P32o44s92p51í61š92i92l
Jenže ten ho nemá ani z výroby. Ono u staršího dieselu hodně záleží na jízdním stylu. Pokud se jezdí brzda a pak plnej plyn, tak to hulí. To ostatně u každého dieselu, jen se rychleji zanáší filtr.
H98o15n60z26a 56T38a43r
Do Rakouska auto ve špatném stavu neberte. muže vás to stát až 5000 eur,
Auto vám zabaví je ro předmět doličný.
Rakouská kontrola na silnici vám může zabavit auto ve špatném technickém stavu. Nejprve se zdejší pracovníci kontroly na silnici zaměřují na to, zda máte špinavý výfuk. Pak se vozidlo pošle na kontrolu do STK a SME. Tam se zjišťuje o jakou závadu jde. Pokud bylo s vozidlem jakkoliv manipulováno mimo zákon, tak o vozidlo ihned přijdete, jelikož je to doličný předmět a dostanete ho tak za 3 měsíce s vyrozuměním, že šlo o podvod a že budete platit náklady na opravu, STK, SME a pokutu ve výši až 5000 eur, vysvětluje odborník na problematiku měření emisí Libor Fleischhans ve zprávě asociace ÚAMK.
https://www.mesec.cz/aktuality/do-rakouska-auto-ve-spatnem-stavu-neberte-muzete-jet-domu-vlakem/
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...