Diskuze
Obří dodavatel autoprůmyslu věští průšvih. Trh klesá, nevěří ani baterkám
Děkujeme za pochopení.
O27l28g92a 54P54a11v92l92í12k27o72v78á
Podle článku to vypadá, že firmu nevedou žádní hlupáci. Že trh klesá, není žádná katastrofa, katastrofou je představa trvalého růstu
J26a56r15o65m58i68r 19H91o32b21l16i61k
Technický problém elektromobilů jsou baterky, které na kg hmotnosti pojmou zlomek energie ve srovnání s tekutými palivy. Všichni velcí hráči (nejen Continental) jsou opatrní, protože ví, že elektromobil je ekonomicky nekonkurenceschopný a do významné části dopravy (kamiony, většina podnikatelské sféry) zatím nepoužitelný. A toto ani politici ani zelení fandové větším sankcionováním spalovacích motorů nezmění. Jen bude doprava a vše od ní se odvíjející (takže všechno) významně dražší.
Řešení je podpora výzkumu nových technologií uložení elektřiny a ne sankcionování stávajícího stavu, což je dnes bohužel realita mezi politiky.
M39a22r65i88a13n 35V97á24ň26a
a především podpora výzkumu generace elektrické a mechanické energie, resp. jejich transformace z jiných zdrojů
M61i56r34e38k 37K77o36n97e19č52n66ý
Šikovná strojírenská firma se může věnovat výrobě komponent pro jaderné elektrárny, protože, pokud má být splněn limit CO2, tak jiné řešení při plné elektrifikaci vozového parku a dodávce tepla možné není. Ale v Německu to asi nepůjde, to má zvláštní politiku. Chová se stejně, jakoby v době hladomoru zakazovali sít obilí a směl by se pěstovat jen salát.
V46a53c34l92a19v 73V78a97v97r73a
Na tato léta se bude zpomínat jednu ́ou jako na Zlatá.
To co přijde, bude nuda. A chudé země? Kde se kupují max ojetiny?
Ještě že žiji v usa.
J28i45n12d40ř96i66c75h 31Š77k53o56p54e90k
Zpomalení růstu až mírný pokles vůbec nemůže vadit.
Nic nemůže udržitelně růst neustále, na neustálý růst nejsou ani kvalifkovaní pracovníci, tak proč se dočasného poklesu bát ?
V39a56c98l26a52v 42V21a32v97r40a
Že elektroauta ( v jednom jsem docela dost pojezdil, jsou NESMYSL jsem psal už víckrát. Bude to vysoce prodělečný podnik pro celý německý automobilový průmysl. Vyloženě ztrátové. To bude propadák i v Čechách a jeden z důvodů nadcházející krize v Evropě.
Elektroauta vyzkoušela snad skoro každá automobilka na světě. Včetně Forda, koncernu GM který vyrábí ještě jejich Chevy Volt, Chrysler dokonce mnoha modely, ale i Nissan, Toyota je má, Honda, a mnohé jiné.
NIKDO je nevyrábí seriově nebo ve velkém (Nissan Leaf promine) nebo jako hlavní produkt. Okrajově ano. a dokonce i v Evropě. Ovšem rozjet to ve velkém je sebevražda. Porovnávat s Teslou nelze ani v jednom aspektu. Tesla ještě dosud nevyrobila ziskové auto. Na každém prodělává minimálně 4.000 dolarů ale dnes spíš značně víc.
Ani zázračná baterka neexistuje. Její cena versus životnost je rozhodující.
O20d59s75t41r97a20n91ě61n21ý 87U10ž61i97v34a14t52e20l
M64i48l41o21s78l14a51v 47D96o56u38b47r79a92v85a
Jakmile bude dostatek elektromobilu, tak se urcite nabijeni ba stanivich zdrazi..zejmena to “rychle” dobijeni bude stat formou priplatku ranec.
O81n52d16ř33e74j 83F78r76a58n73c
Hlavně bude nutné někde vybrat spotřební daň na údržbu silnic, případně výstavbu nových. Takže i kdybychom teoreticky jezdili na "levnější" elektřinu, budeme zase muset platit nějakou třeba roční daň z provozu auta, protože jinak stát nebude mít peníze na silnice.
M21i10r32o56s83l65a28v 40S55u33c92h11y
Zákony trhu fungují, i když politici předstírají, že jsou chytřejší. Obyčejné auto za 350.000 Kč? Nekoupíte, nesplňuje normy. Kupte si jiné, za 500.000 Kč nebo ještě lépe elektromobil za 900.000 Kč. A tak se stane, že jedni najednou na nové nemají, a druzí váhají, co si vlastně mají koupit, aby jim to legislativa za pár let nezakázala používat. V momentě nejistoty je normální, s takovou koupí počkat.
V62l62a23d41i94s23l48a57v 70B69u96r43y81š94e35k
chudáci lidi, najednou kvůli politkům nemají na nová auta, tak si je měli koupit, ještě když na ně měli, možná by ani politici nezpřísňovali limity, kdyby jezdili všichni novými auty, které málo smrdí
J87i13r29i 71F70i48n81k
Trh stagnuje po osmi letech kontinuálního růstu.
Katastrofa! Konec! Zla EU!
J26o47s56e45f 11Š56á30t31a87v30a
Když by skončilo EU byl by to průšvih.Je třeba aby skončila nynější garnitura poslanců EU,která vymýšlí ptákoviny.Kdysi jsem tvrdil že se inpirovali u RVHP ale mýlil jsem se,oni ho v nesmyslných nařízeních daleko překonávají.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...