Diskuze
Nové technologie jen otravují. Jsou to vyhozené peníze, myslí si řidiči
Děkujeme za pochopení.
T24o42m10a89s 85N28o31v85y
naopak evidentne uzitocne palubne kamery planuje Brusel v ramci ochrany osobnych udajov zakazat
P94a55v33e93l 60O72h92a84r33e66k
Evropská unie se ve jménu zvýšení bezpečnosti silničního provozu letos rozhodla nařídit
To je přesný! Nikoho se neptali, žádná veřejná debata! Páprda v kanclu rozhodl, a řidiči ať se z toho třeba podělají.
Nesnáším tyhle kravinky. Známej si málem rosekal hubu, když klekl systém a vyhodnotil, že je před ním překážka. Nic tam nebylo a byl rád, že se nezabil.
M94a58r41i29a29n 20K32a26r61a46b90a
Bezkonkurenčne Start/Stop systém, ktorý nejde automaticky vyblokovať. Ďalšia hroza je automaticke zapinanie parkovacich senzorov, pri jazde na dialnici. Staci ze v zuzeni na D1 spomalite, a uz si system mysli ze chcete odparkovat. Stisenie radia, nasledovne pipanie z kazdej strany, ked to vypnete za 20 metrov sa to aktivuje zase.
M41i64c66h61a59l 68J28a98r56o39š
Asi byste měl napsat výrobce vašeho auta k varování ostatních, to s těmi senzory rozhodně není standard. A na odparkování je jiné tlačítko než na senzory, i když bývají vedle sebe.
J26a19r81o66s45l88a77v 98Š67m98e58j46d93a
Ano, otravují řidiče a rapidně zdražují ceny nových aut.
P90a21v66e93l 23N89o66v68o65t84n93ý
a to lobby výrobců automobilů jde...
R63o90m65a42n 10Č14e74r85n76ý
adaptivní tempomat a asistent jízdy v pruhu bych po roce používání už nerad postrádal, při dlouhých jízdách je to velká úspora sil
J36a77n 48L58u61k82á30š
Zazil jsem auta, kde jedno z toho nefungovalo dobre, napr. adaptivni tempomat zacal brzdit pokud mne predjelo rychlejsi auto, zaradilo se pred mne a zrychlovalo (Toytta Corolla), v Nissanu Altima nebo Fordu Fusion (americkemu - tj. cca Mondeo) fungoval bez problemu.
Asistent jizdy v pruzich mi zase u zminenho Ford Fusion obcas chytil sparu mezi betony na silnici bez znaceni a vedl mne podle spary.
P53a27v93e47l 42B93í69n75a
Kdysi to bylo: sytič, 1 až 3 krát šlápnout, otočit klíčkem, nastartovat. Dneska to je: nastartovat, vypnout start-stop....
R50a92d73e14k 19P88a70n60c34h86a13r54t32e45k
nejšílenější je systém start/stop
J97a62n 33L72u69k66á23š
Jeho silenost je vesme precenovana.
Napr. jsou nejake famy, ze pry startovani a vypinani motoru skodi, ale u vozu typu hybrid se spalovaci motor startuje a vypina mnohem casteji a neslysel jsem na to kriveho slova.
M72a17r42t39i68n 23N50e70r46m60u68t
To ilustrační foto je legrační BMW isetta :)
M30a89r91t16i40n 69P75o86s65p26í23š71i58l
start-stop to je geniální systém. Ve zkušebně možná vyšla nějaká úspora. Ovšem v praxi se nestačím divit. Copak to, že občas při pomalinkatém rozjezdu nereaguje a pak nejde točit volantem a ani to nebrzdí, to už jsem zvyklý. Dostalo mě ovšem to, že po 2,5 letech provozu, 80% trasy nad 40 km, často 200-300, celkem najeto asi 55 tisíc km a baterie slabá. Dobíjím v zimě co týden, pak jdu do servisu. tam mi řekli, že je to běžné, diagnostika, stav asi 38%. V předchozích autech baterie kolem 7 let. A pak další rána, nestojí 1-2 tisíce, ale 6500 Kč neb je speciální aby vydržela startovat při tom systému. Kde je ekologie? Ta baterie, celý ten systém si podle mě na sebe nemůže vydělat a o přínosu pro ekologie dost pochybuji.
J38i96ř18í 28S40c23h69w34a12c61h
Start-stop za to ani tak nemůže. Spíš za to mohou algoritmy řídící dobíjení, které kvůli úspoře paliva baterii nedobíjí úplně.
T76o85m40á73š 49T75r29e88g87l35e44r
hlídání pruhu je nesmysl a navíc i nebezpečná varianta v momentu, kdy se potřebujete vyhnout rychle nějaké situaci a nemáte čas dát blinkr. systém klade odpor a to vás může pak mrzet. stejně tak otravné vypínání motoru. vždycky jsme se učili, že zapínání a vypínání motoru motoru škodí, zejména těm naftovým. hlášky, které se nedají pořádně vypnout a jsou nesmyslné jako - Traffic disruption ahead - jsou už vyloženě otravné.
M33i42c53h91a32l 62J95a81r11o95š
V situaci, kdy už nestihne dát řidič blinkr, tak je tuhý volant asi nejmenší problém. Spíš jsou nepříjemné nájezdy do zúžení na dálnici, kde je na silnici namalované takové bludiště, že ten volant chce vyskočit z auta. Ale tento asistent jde jednoduše vypnout.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...