Diskuze
Avia oslaví století koncem naftových náklaďáků, přejde na elektropohon
Děkujeme za pochopení.
H98o93n91z85a 96T13a59r
Měli by nabídnout plug- in- hybrid (město elektřina / mimo město spalovák )
Ford Tranzit
Plug-in hybridní dodávky mohou zlepšit ovzduší ve městech, ukázala studie Fordu
Celkem 75 % jízd, uskutečněněných během zkoušek v centrálním Londýně, dokázaly vozy absolvovat na bezemisní elektrický pohon. V širším Londýně to bylo 49 %.
D94a37v13i21d 16K45n28a40p66e57k
rozumim tomu dobre, ze jeste neni zadny koncept elektronakladaku, zadni dodavatele dilu a oni konci s produkci naftaku, aby mohli prejit na elektroauta?
neboli zavreni fabriky.
H90o89n53z33a 97T84a30r
T17o93m54á86š 33L88e37t22a75v50k15a
Dvanáctituna má užitnou hmotnost bez nástavby 8t.
Takže postavíme na ni třeba nosič kontejnerů a jsme na sedmi tunách užitné hmotnosti, mínus kontejner cca 500 kg. Takže uz máme 6,5 t uzitnou hmotnost. Tohle auto bude nové stát zhruba 1300000 kč. Iveco stejná cena. Daf, Renault, Volvo bude o kilo dražší. Mercedes a MAN ještě o dalších sto tisíc víc. Vše stejná užitná hmotnost. Které auto si potencionální zákazník vybere? Avie to nebude.
A k meritu věci. Kolik bude užitná hmotnost u takového nákladního auta, když bude na baterky? 2-3 tuny? Jaký bude dojezd? Servis? Životnost?
Dnes se běžně dají koupit nákladní vozy na cng. To je v nákladní dopravě možná budoucnost. Baterie určitě ne. Jsou prostě těžké a tím se snižuje užitná hmotnost. Takové vozidlo je neefektivní, neekonomické a navzdory všem ekolhářům neekologické.
P24e96t53r 29D20r87a16p86a13l
no, těžko tam budou 3 tuny baterek. právě u užitkových vozidel je poměr hmotnosti baterky k užitečné hmotnosti mnohem výhodnější, než u osobáků
O97l61i 84H50a75n54z63a36l
Svého času...nejrychlejší náklaďák.
V každé koloně jel na prvním místě.
H19o14n20z77a 35T11a40r
Avia se vyrábi v elektrické verzi od 2009
Mnohem atraktývnější by byla verze plug- in- hybrid
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Prodej apartmánu, 1+kk, 41 m2, Aurolzmuenster, Rakousko
Aurolzmünster, Ried im Innkreis District, Rakousko
4 996 530 Kč