Diskuze
Jak si elektromotor poradí s tunou nákladu? Testujeme dodávku na baterky
Děkujeme za pochopení.
V28l42a63d80i37m87í20r 55F95i30b90i89g47e34r
Časté startování je nejhorší způsob používání motoru. No hlavně že má dnes každé nové auto start stop systém který nejde vypnout natrvalo a někde je i hůže dostupný přes nějaké pod menu nastavení.
H40o50n53z59a 85T62a98r
V Anglii se leta letoucí testují elektické dodávky při rozvozu mléka
Delivering milk
The Milk Man | 1970s Milk Float | 1970's Britain | Finding out | 1979
https://www.youtube.com/watch?v=AOU17xu5vKo
Electric Adventures: The Business Edition Episode 1 Milk & More
V75l30a83d53i38m23í19r 35R45e41t29t32i77n68g27e52r
Zaujala mně ta myšlenka,že pro různé druhy přepravy bude potřeba různých druhu vozidel místo jednoho univerzálního vozidla co mají lidé dnes. Vzhledem ke kritické situaci s parkováním už dnes s univerzálními auty a nedostatku parkovacího místa, těmi specializovanými vozy do každé rodiny to fakt vylepší.
J65a51n 16V10á95c68l26a12v65í62k
Jenže třeba právě u dodávek to tak často není. Třeba pošta a další firmy, které zajišťují balíkovou přepravu, mají ve větších městech klidně několik dodávek, které celý den obsluhují jedinou čtvrť - ty firmy mají na přepravu na delší vzdálenosti už dávno jiná auta, vesměs s větší kapacitou.
Vlastně i u aut v rodinách to platí jen částečně - mnoha domácnostem nestačí jedno univerzální auto už dnes, kvůli dojíždění do zaměstnání potřebují dvě auta. Pak ale není nutné, aby měla obě auta dojezd tisíc kilometrů. Na to stačí jedno a to druhé může být "nákupní taška" ... třeba právě na elektriku.
T78o49m35á10š 82Z46e96m46á66n43e96k
Taky cesta. Naložit tunu baterek a je to auto pro 3 lidi s celkem slušným akčním rádiem.
Z83d58e95n46ě70k 83M58o69r24á55v71e32k
95 kWh baterie e-tronu váží 700 kilo, tady je jen 35 kWh. Tuna baterek pro 3 lidi? Těch 700 kilo je pro 5 lidí a jsou i lehčí baterie.
Z44d55e97n84ě17k 13M81o87r75á43v68e10k
Popravdě ten VW nechápu. Když začal s eGolfem, který od počátku vznikal jako fosilák a až potom ho předělali na elektromobil, tak jsem si říkal - proč ne. Je to technologické cvičení, chtějí si vyzkoušet, jak se jim to bude dařit, tak se dá nad některými postupy přimhouřit oko. Koneckonců první Tesla Roadster byla předělávka Lotusu. Že se eGolfa prodalo 100 tisíc kusů, to je skoro zázrak, který dokážou vysvětlit jen určité charakteristiky zákazníků VW.
Ovšem tenhle eCrafter už tak nějak nechápu. Výroba podle úplně stejného kopyta jako eGolf, tedy fosilní vozidlo předělané na elektromobil, dokonce i s tou samou pohonnou sadu, jako eGolf. Dejme tomu, že zabudování baterií do dodávky není tak složité jako do osobáku, takže nebylo nutné vyvíjet extra elektrickou platformu. Tím by se dala omluvit snaha ušetřit peníze při výrobě a následně by to měla zohlednit prodejní cena.
No a tady je ten problém - cena. Dodávka ze stabilního výrobního programu, doplněná osvědčenou elektrickou pohonnou sadou, jejíž vývoj se dávno zaplatil. To je přece recept na výrobu levného elektromobilu. Takže tato cena je výsledkem obchodní politiky, s rozumným myšlením ani ekonomickou kalkulací nemá nic společného.
No a dojezd - 150 km dává pro část zákazníků smysl, ale pro větší okruh by bylo rozumné nabídnout více variant, třeba druhou s baterií 55 kWh, která by měla dojezd 250 km. Přijde mi to jako s tou cenou - oni ho vlastně moc prodávat nechtějí.
P45e58t81r 35H40a11r83i55p80r91a20s62a35d 83H67a41j50i16č
Tohle je ovšem, bez ohledu na cenu, předělávka a elektrický low-end. Směšná baterie 35kWh do auta s užitečným zatížením 1 tuna nemůže vyhovovat. To se opravdu hodí jen do města.
M17a26r33c16e48l 89S98u61p
Za tu obrovskou cenu si to na popojíždění do města nemůže nikdo soudný pořídit. Tohle už je natolik mimo obchodní realitu, že už to nezachrání ani masivní dotace.
P58e39t24r 94M82i62c77h69a48l
Jen tak mimochodem, teď jsme dostali nové vyprošťovací zařízení, bohužel akumulátorové. Dřív mohl s nůžkami nebo rozpínákem pracovat jeden hasič, teď jsou na to potřeba dva, protože je to těžké jako kráva. Bohužel už to ekopomatenectví dorazilo i k nám.
M45a58r32c45e49l 46S68u35p
Myslím, že právě na tomto příkladu se nádherně ukázalo jaká je to nesmyslná dementnost. Taková dvoulitrová nafta by té dodávce slušela určitě mnohem více !Měl by někdo tu hrstku pomatenců, co prosazuje tyhle šílené normy, postříkat studenou vodou. Doufám, že se brzy k moci dosatnou politici co do těchto ekonorem kopnou a výrobu aut stabilizují na Euro 5. Tahle norma byla absolutně dostačující ! Zatím vědci mohou na vývoji EA pracovat a třeba za 100 let to bude akceptovatelné řešení.
P75e39t19r 91M36i77c51h53a40l
Souhlas s tím, že by klidně mohla platit i norma Euro 6.
P85a19v56e84l 64B45e66r53a60n
Já myslím, že se nám do dopravy konečně vrátí nádech romantiky z doby Ponny Expessu... Jezdec dojel do stanice, vyměnil koně a pokračoval dál... Kůň se zatím nažral, odpočinul a druhý den byl připraven pro dalšího jezdce... Dnes mu jenom budeme říkat řidič a těch koní bude naráz měnit "trochu" víc....
P90e47t78r 78B92e95r53a62n
a jednou se začnou hromadit všude baterie a začne eko boj proti používání bateríí...
ale to je ještě daleká a drahá budoucnost
P13e36t93r 74H57a23r36i35p93r19a89s94a62d 46H27a93j24i36č
O repasované beterie z elektromobilů je poměrně velký zájem. Vyměňují se s okamžiku, kdy mají ještě asi 70% apacity a po repasi mohou klidně ještě udělat 500+ c.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej, rodinný dům/ chalupa, 3+1, Těrlicko - Hradiště
Těrlicko - Hradiště, okres Karviná
4 300 000 Kč