Diskuze
Doba elektrická začíná. Prolezli jsme VW ID.3 skrz naskrz před premiérou
Děkujeme za pochopení.
T38o35m61á63š 24Z37e77m48á26n33e78k
Váha najvýkonnější baterie /dojezd až 550km/ 420kg, tedy celková hmotnost vozu 1820kg, tedy více než větší SUV, která chtějí zakazovat. Garance na baterii 8let/160000km, což někdo, kdo hodně jezdí najede za rok, či dva. Toho však vůz kvůli nízkému dojezdu a tudíž ztrátě casu s nabíjením a hledáním možností s tím spojenych moc neuhrane. Cena baterie, nemožnost vůz uhasit při vznícení, celková cena, cena při prodeji? Vážně mne nenapadá žádný důvod ke koupi.
P20e45t39r 13H88a23r27i12p45r55a68s27a31d 28H86a52j30i34č
Nevypadá to špatně, uvidíme, jak si povede v testech. Hlavně je důležitý temperature management a s tím související rychlost a stabilita rychlosti dobíjení.
T94o90m56á10š 50J97i21r19o69u85š66e93k
Užijte si to! Za mne na tuhle online módu elektro aut z vysoka s... ehm kašlu, kupuju atmosferickou V6 a oslavím tenhle začátek pěkně a bezúčelně spálenou nádrží benzínu :)
P27e88t31r 59H35a23r59i45p79r77a20s26a25d 29H21a17j38i89č
Čím víc toho spálíte, tím to bude dražší. Tohle uvažování nikam dopředu nevede.
Z87d42e28n88ě39k 62F89i12b17i41c59h
800 klacků v základu A protože je to VW bude se připlácet za každej pšouk.
Jestli je toto lidové auto, tak by mě zajímalo, jestli VW platí svým zaměstnancům "lidovou" mzdu aby si ho mohli dovolit.
PS - že se auto stane legendou (Brouk, Golf) určují zákazníci svým zájmem. Ne výrobce tím, že to předem oznámí
T87o73m39á63š 10B97e30r70k97a
Nezapomeňte, že my nejsme cílový trh. Němci mají 4x vyšší mzdy. Tedy pro Němce je to tolik jako pro Čecha 200.000
J82i37r59i 21C78i88z
Vazeni odpurci E-aut uvedomte si prosim, ze nejsou urceny pro ceskeho kutila k jizde na chaticku, chaloupku nebo zahradku. Abyste si prepravili nejake zemaky nebo sindele na opravu strechy, na to potrebujete jiny typ auta s motorem z traktoru. Tyto E-auta jsou urcena k preprave osob se zavazadly a po normalni silnici, ne na polnacku. Cenu vubec nereste, Nemec, Rakusan, Anglican atd ma 3,5x vyssi prumerny plat nez ma prumerny Cech, takze cena 30tis € neni pro nej zas tak velky problem. V USA se na Tesly ceka v poradniku mesice presto, ze za vyssi cenu mohou dostat luxusni auto. Pokrok nelze zastavit a navic, kdo si ve vyspele zapadni civilizaci koupi E-auto, bude moci vjet do center mest. Auto s motorem z traktoru budete muset nechat v predmesti a do centra pokracovat MHD. VW ID.3 je nadherny!
K34a82r90e97l 62P56e76š38e97k
Tak jasný, když máte spoustu peněz koupíte si třeba BMW i8 a neresite to. Jenže většina lidí v ČR zas tolik peněz na rozhazování nemá...
T35o98m98á90š 95B44e21r52k13a
Proč jsou elektromobily tak drahé? Ty baterie zase už tak strašně drahé nejsou. VW tvrdí, že odebírá baterky pod 100 dolarů za kWh. To znamená, že ta baterka má cenu za články 4500 dolarů u základního modelu. Tedy nějakých 100.000 korun. S elektromotorem a dalšími, elektronikou, chlazením dohromady tak 200 tisíc. A zase to nemá motor, několika stupňovou převodovku, karburátor, nádrž a tisíce součástek, které v eletromobilu nejsou. Celkově to zvýší cenu oproti spalováku o 50-100 tisíc.
Elektromobily jsou tak drahé hlavně proto, že je to malosériová výroba a vysoké počáteční investice. S tím jak bude stoupat výroba, budou klesat ceny za 1 kus a tím zase stoupnou prodeje. Klasika masivní výroby. Už jenom z principu jednoduchosti elektromobilu můžou být levnější než spalováky.
M29a89r45t85i60n 28R23e85i66s90e81r
baterie stojí mnohem více než uvádíte. navíc některé prvky se těží v Africe s podílem dětské práce (až se vyřadí bude to ještě dražší). Baterky stojí mnohem více.
K60a81r16e20l 49P38e17š20e19k
To co by mě od koupi VW ID.3 odradilo je kromě ceny hlavně akumulátor. Mám mobil, dobíjím skoro každý den a teď po skoro dvou letech je pokles kapacity hodně znát. Tak moc že uvažuji nad koupí nového akumulátoru. Jenže cena i s výměnou je ale tak vysoká že se pomalu vyplatí koupit nový mobil a tento dát mámě. Koupím si tedy nový elektromobil, budu s ním každý den hodně jezdit a po tisíci dobijeni mi kapacita klesne tak moc že to bude hodně znát... Nová originální baterie bude tak drahá že se to pomalu ani nevyplatí a repasované nebudou nic moc...
T78o12m20á45š 41B38e11r97k38a
Je tam záruka 8 let. Baterky v mobilech nejsou ty stejné jako u aut.
J74a62n 71J83e55n90i88c
Obvykle si clověk kupuje za rozumnou cenu i rozumnou užitnou hodnotu. Co z toho elektroauto splňuje?
Teď jsem četl nějakou recenzi a tam se píše, že běžná domácnost má 32A jistič. No to bych chtěl vidět v reálu, kolik takových domácnosti je No a nabíjet auto přes 16A, to je skoro celý den
T53o47m31á72š 83B75e88r85k55a
Kolik denně najedete kilometrů? Na dobití denního nájezdu za pár hodin vám bude stačit i těch 16A.
O47d52s91t88r51a67n37ě10n43ý 34U27ž78i98v54a32t27e25l
M56i91r38o19s76l36a25v 31M95e89d
Doba elektrická (v automobilismu) začala už několikrát - a vždycky to tak nějak vyšumělo...
V47í34t 12O22ž34a88n93a
Nebyly dostupné ty správné technologie a nebyla tu dieselgate.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...