Diskuze
Škodovka rozesela po Praze padesátku zelených elektroskútrů BeRider
Děkujeme za pochopení.
O31d62s26t78r79a18n92ě61n71ý 43U55ž83i61v41a59t24e79l
Z85d49e78n22ě68k 72M84o47r38á94v21e13k
Všechno se dá udělat dobře nebo špatně. Takže jo, můžete vyzkoušet, jestli se vám podaří beztrestně zničit tenhle elektroskútr a pak čekat, jestli a jaký přijde trest. Tedy ověřit, jestli to Škodovka udělala dobře. A myslím, že Škodovka na to nepotřebovala naše daně.
P40a80v95e34l 10P26r89o24k63o25p
Hm to by bylo něco na mě, potkat cyklistu v Praze na chodníku tak ho ženu obuškem.
M59a97r84i36e 89Z14e62l88e41n40k51o23v80á
Jestli jste policista, tak to rozšiřte mezi kolegy. V Praze 3 dělají, že to nevidí.
A58n38t76o13n93í59n 47S29e42b83e60r49a
20 minut za stovku? Pro je toto Pujceni drahe....
S53t19a68n20i74s15l45a52v 44K80r24e98j96c40a50r
Kolik platíte za půjčení v autopůjčovně Asi jsem jediný příznivec, který v tomto vidí nizozemské sdílení kol 21.století. ŠA na tento projekt finance má, a v případě eko v městské dopravě jde nejdál Jistě i s podobnými jedinci jež popisuje Varga musí počítat, a má pravdu nebudou to jen etničtí vyčleněnci Těch slušných je zatím v ČR minimum.
L49u65d82ě85k 44P40r84o85v22a42z12n50í55k
Pěknej humáč, nasadit si na hlavu zavšivenej sdílenej blembák
K26a23r33e86l 37N80o18v79o71t29n75y
Proč si to ŠA netestuje na lidech v Boleslavi? Už tak je město zaplevelené koloběžkami, koly atd. Rozumný člověk si v Praze rozmyslí sednout na dvě kola, i když je pravda, že doktoři potřebují dost náhradních dílů, zejména tedy od mladých dárců
P17e45t15r 93N94e87c94h61a17n77i91c28k77ý
5kč za minutu? To už si pomalu můžete vzít uber. Proč to nemá kilometrické náklady s poplatkem za prostoj? Tohle je zas jen krám do města
K27a90r67e32l 56S77t71r63ž88a35n30o57v37s70k26ý
Zatím jsem na ulici viděl jeden a oproti koloběžkám rozumně zaparkovaný.
M43i76r33o94s54l33a20v 89J49o57c24h
Dokud nebudou mít ve svém ceníku maximální denní cenu výpůjčky jako re.volt, tak je to na nic.
Takhle někam dojedete a zpátky už si voláte taxík, protože třeba 300kč za hodinu čekání, než si něco vyřídíte, prostě platit nebudete a mezi tím si už může skůtr odvézt někdo jiný a počítat s tím, že v blízkém okolí bude stále nějaký volný, to by těch skůtrů musel být třeba 5 tisíc a ne 50. Opravdu je potřeba počítat s tím, že člověk nechce jen jezdit, ale dojet, vyřídit a VRÁTIT SE. A tohle při neomezené minutové sazbě je naprosto k ničemu. To vás taxík vyjde levněji. No a 66km dojezd teoretický po rovině s větrem v zádech s váhou Číňana na skútru, znamená v kopcovité Praze s váhou Čecha tak 30km na full nabití. Tedy pokud přijdete k částečně vybitému skůtru, tak se svezete třeba 10-15km a konec. Ale tak je to pokus a uvidíme. Doufám, že si všechno platí škodovka sama ze svých a nedostali na to žádné dotace, jak je zvykem. Pokud ano, tak ať si to zkouší třeba do aleluja.
A51l14e52x55a78n72d47e59r 33P45o83m18p24o81š
To je opravdu jen boj o nový bussines. Vylezu před vchod, přerazím se o růžové kolo, na každém rohu leží zelené koloběžky o které každý klopýtá ( a to tu podle nějakého memoranda nesmí být provozované ), už jsou ty i elektrokola. Na parkovacích místech stojí různé více či méně ekologické napodobeniny aut. Klidně jich tu v ulici stojí několik a mnoho dnů. A proč by ne? Modra zóna je pro ně nejlevnější parkoviště. Neplatí za ni. Všichni ostatní ano. Do toho auta autopůjčoven, co se tváří honosně jako sdílení. Teď ještě přibudou elektroskůtry. No super. Centrum Prahy je nafukovací.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej vily na poloostrově Osa, 2+kk/T, 64 m2, s poz. 300 m2, Kostarika
Canaza, Kostarika
2 990 000 Kč