Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodovka rozesela po Praze padesátku zelených elektroskútrů BeRider

Automobilka Škoda Auto rozjela pilotní provoz služby BeRider a představila padesátku zelených elektroskútrů, které si mohou půjčovat Pražané i turisté. Skútry je možné využít v rámci širšího centra Prahy. Pro jízdu si stačí stáhnout aplikaci do telefonu a zaregistrovat se. Minuta stojí pět korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

15 minut zdarma s kódem:

iL7kc2sVpm

0 0
možnosti
OU
ZM

Všechno se dá udělat dobře nebo špatně. Takže jo, můžete vyzkoušet, jestli se vám podaří beztrestně zničit tenhle elektroskútr a pak čekat, jestli a jaký přijde trest. Tedy ověřit, jestli to Škodovka udělala dobře. A myslím, že Škodovka na to nepotřebovala naše daně.

0 1
možnosti
PP

Hm to by bylo něco na mě, potkat cyklistu v Praze na chodníku tak ho ženu obuškem.

3 1
možnosti
MZ

Jestli jste policista, tak to rozšiřte mezi kolegy. V Praze 3 dělají, že to nevidí.

0 0
možnosti
AS

20 minut za stovku? Pro je toto Pujceni drahe....

1 0
možnosti
SK

Kolik platíte za půjčení v autopůjčovně ? Asi jsem jediný příznivec, který v tomto vidí nizozemské sdílení kol 21.století. ŠA na tento projekt finance má, a v případě eko v městské dopravě jde nejdál ! Jistě i s podobnými jedinci jež popisuje Varga musí počítat, a má pravdu nebudou to jen etničtí vyčleněnci !! Těch slušných je zatím v ČR minimum.

0 2
možnosti
LP

Pěknej humáč, nasadit si na hlavu zavšivenej sdílenej blembák ;-D

6 0
možnosti
KN

Proč si to ŠA netestuje na lidech v Boleslavi? Už tak je město zaplevelené koloběžkami, koly atd. Rozumný člověk si v Praze rozmyslí sednout na dvě kola, i když je pravda, že doktoři potřebují dost náhradních dílů, zejména tedy od mladých dárců!:-/

2 0
možnosti
PN

5kč za minutu? To už si pomalu můžete vzít uber. Proč to nemá kilometrické náklady s poplatkem za prostoj? Tohle je zas jen krám do města

1 0
možnosti
KS

Zatím jsem na ulici viděl jeden a oproti koloběžkám rozumně zaparkovaný.

0 0
možnosti
MJ

Dokud nebudou mít ve svém ceníku maximální denní cenu výpůjčky jako re.volt, tak je to na nic.

Takhle někam dojedete a zpátky už si voláte taxík, protože třeba 300kč za hodinu čekání, než si něco vyřídíte, prostě platit nebudete a mezi tím si už může skůtr odvézt někdo jiný a počítat s tím, že v blízkém okolí bude stále nějaký volný, to by těch skůtrů musel být třeba 5 tisíc a ne 50. Opravdu je potřeba počítat s tím, že člověk nechce jen jezdit, ale dojet, vyřídit a VRÁTIT SE. A tohle při neomezené minutové sazbě je naprosto k ničemu. To vás taxík vyjde levněji. :-P No a 66km dojezd teoretický po rovině s větrem v zádech s váhou Číňana na skútru, znamená v kopcovité Praze s váhou Čecha tak 30km na full nabití. Tedy pokud přijdete k částečně vybitému skůtru, tak se svezete třeba 10-15km a konec. ;-) Ale tak je to pokus a uvidíme. Doufám, že si všechno platí škodovka sama ze svých a nedostali na to žádné dotace, jak je zvykem. Pokud ano, tak ať si to zkouší třeba do aleluja.;-D

12 2
možnosti
AP

To je opravdu jen boj o nový bussines. Vylezu před vchod, přerazím se o růžové kolo, na každém rohu leží zelené koloběžky o které každý klopýtá ( a to tu podle nějakého memoranda nesmí být provozované ), už jsou ty i elektrokola. Na parkovacích místech stojí různé více či méně ekologické napodobeniny aut. Klidně jich tu v ulici stojí několik a mnoho dnů. A proč by ne? Modra zóna je pro ně nejlevnější parkoviště. Neplatí za ni. Všichni ostatní ano. Do toho auta autopůjčoven, co se tváří honosně jako sdílení. Teď ještě přibudou elektroskůtry. No super. Centrum Prahy je nafukovací.

21 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...