Diskuze
Německo jedná o vytvoření konsorcia pro baterie do elektroaut
Děkujeme za pochopení.
T35o45m80á52š 21Z14e33m91á24n89e54k
Doufám, že jednou ten elektroteror skončí a viníci té obrovské ztráty nebudou zapomenuti.
O51d79s57t44r31a16n86ě90n89ý 17U21ž64i50v19a41t35e13l
J60o41s96e23f 53Š89o56l42t62e68s
No však vy si ho nakonec koupíte taky. Zřejmě to ještě chvíli potrvá, ale ve chvíli, kdy ten elektrovehikl ujede 500 km a bude stát stejně jako nafťák, tak nebude moc o čem. A ta doba přijde.
P90a24v74e73l 52M42a17r33t31i97n68e19k
Zapomeli podoktnout, ze se do toho zadne firme nechce, protoze je to neunosne riziko, nejista budoucnost elektromobility a chteji statni zavazky a i pres ne to poradne drhne.
J93o83s64e14f 45Š23o80l39t42e79s
VW má do elektromobility nainvestováno 30 mld. Euro. Mercedes asi 15 mld. Euro. BMW o něco málo méně, ale teď investice prudce zvyšuje, protože zaspalo. Nechce se do toho subdodavatelům automobilek, které 100% přijdou o kšefty, protože u EV je potřeba zhruba desetina dílů.
J78a29k40u81b 92F40e97i88f11a12r
Tohle je nikam nevedoucí přešlapování na místě. Prostě dobíjení baterií v řádu desítek minut či jednotek hodin je zcela nekomfortí a nepraktické. Prostě je to tak. A čas na kávičku na cestě je prostě blábol.
Řešením by byly unifikované baterie, které by se na nějaké "čerpačce" vyměňovali. Samozřejmě by se musela řešit jejich kapacita resp. životnost a musela by to být forma služby, nikoli vlastnictví majitele auta.
Anebo si natankovat nabitý elektrolit. Trochu scifi ale současné šaškování s kabelem u stojanů je k ničemu.
D68a46n95i75e24l 42K67o31č43i85c20a
Záleží co jezdíte, ale u nás v ČR je průměrný nájezd jen 15tis. km/rok což jde v naprosté pohodě zvládnout v pohodlí domova když se auto nabije jednou nebo dvakrát za týden. Pokud bydlíte v bytovce tak to samozřejmě nekomfortní je a ještě dlouho bude.
F37r44a51n47t22i58š48e53k 42B60ě33l35o20v45s55k42ý
Ví někdo z VW (lidový vůz) že 85KWh baterie Tesly váží 540 Kg, stojí 400 tisíc a rovná se 26 litrům benzínu ?
R69u48d76o34l41f 96H66r50a56z86d87í88r12a
A já myslel, že baterie do elektroat vyrábí Škodovka, jak tu nedávno psali
J55i58n94d56ř68i50c84h 88S44t79a81r59ý
Proč hned eauta začal bych eskutrem se střechou stejne si na delši cesty budou lidi drzet spalovaky velky kombiky
T44o67m50á44š 21Z84e40m68á98n97e81k
Zajímaly by mne zlušenosti někoho, kdo prodával elektroojetinu.?
J51a86n 12S37o78u51č93e69k
Docela by mě zajímalo, jak ekologická a životní prostředí zatěžující, výroba je baterií. A jak ekologické bude jejich likvidace po uplynutí životnosti. Myslím si, že elektrošílenství se ukáže stejně nesmyslné, jako biopaliva nebo soláry.
J53a35r68o93m74í96r 38K26r15á45l
Podle odborných studií to vychází nastejno, jako klasického auta. Jen ten svinčík je koncentrovaný jinde.
J12a57n 30K13r57p75e38c
tak to aby uz babis rozjel tu tezbu lithia kterou vyrval ze sparu zahranicni dulni spolecnosti a zachranil ho tak pro cesky lid...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...