Diskuze
BMW do roku 2022 nabídne sérii SUV na vodíkový pohon
Děkujeme za pochopení.
P38e39t72r 66H39a64r79i28p98r18a28s10a63d 96H22a56j38i25č
Fuel cell články mají 2 výrazné nevýhody. Cena, životnost. Zatímco u bateriových celků se bavíme o méně rozšířených a ušlechtilých kovech, fuell cell potřebuje platinu - tj. vzácné kovy a mám dojem, že je potřeba i nějaká vzácná zemina (dle Medělejeva samozřejmě). Tyto prvky se těží hůře a hlavně je jich nedostatek.
M54a55r91t79i94n 98P41e42c67i68n12a
Je tam méně platiny než v katalyzátoru;-)
O69n57d90ř73e17j 46N23o77v78á60k
Jediné, co by elektro-auta mohlo výrazně posunout, je výroba mikrojaderných reaktorů, něco, jako kdysi zkoušel Ford s modelem Nucleon ... tam by bylo palivo na několik desítek let, prakticky bez odpadu ....
M59a33r57t46i72n 46D58i77v67i96š
Z mého pohledu je to atraktivnější cesta nežli elektřina. Doporučuji přečíst např: https://www.auto.cz/vodikovy-pohon-automobilu-nechceme-lithium-chceme-vodik-121182
M22a58x 95D48e69v18a89i88n74e
Co je atraktivnějšího na tom spálit někde elektřinu, abychom vyrobili s nějakou účinností vodík, následně ho naložili, odzvezli do továrny, vyrobili z něj vodíkové články (superekologicky, jak jinak), ty naložili a následně je distribuovali, aby v autě nakonec vodíkové články vyráběly elektřinu a poháněly elektromotor. A to ještě nemluvím o tom, že baterie jsou v takovém případě i tak nutné.
Neříkám, že baterie jsou ideální, ale zatím je to to nejlevnější a nejlepší řešení, co máme a pokud nepřijdeme na způsob, jak levně dolovat vodík, tak to i na dlouhou dobu takto zůstane.
Zdar Max
P91e21t45r 68H34a52r45i10p54r10a70s87a45d 20H81a39j87i90č
Budou. Lepší než Thorium. Viz příspěvek výše.
J95a33n 89J97a39n17e33č10e98k
No zatím to podle fotografií z Frankfurtu vypadá, že BMW bude úzce spolupracovat s firmou Viatop:
P33e53t13r 69M63i88c28h86a97l
Jenže pořád máme problém se skladováním.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...