Diskuze
S ročním leasingem je konec, místo toho se auta půjčují za dvojnásobek
Děkujeme za pochopení.
K67a11r60e44l 58N85o10v24á62k
Pořád jsou naštěstí firmy, které mají operák na 6 měs.
P22a50v71e81l 22S88o87b10o61t35k71a
Nabídka-poptávka-cena.
Komu se to vylatí, ten koupí, ostatní nikoli.
P38e58t12r 55Š59ů13n87a
Náhodou, mně to bodlo. Koupil jsem na jaře prakticky nové auto se 14tkm na tachu za ani né polovinu katalogové ceny ještě s dvěma roky záruky
J85a12n 10S83p75u58r80e57k
Otázkou je, jestli je to opravdu taková výhra. Ono těch 14 tkm mohlo být pro to auto klidně hodně těžkých, v rukou "majitele", kterému to bylo jedno a věděl, že auto má jen na chvíli, a tedy se nebude muset potýkat s následky nešetrného zacházení. Žádný záběh, vytáčení za studena, vymetání děr, tankování nejlevnějšího benzinu na pochybných pumpách atd. To auto klidně může být v horším stavu než několik let stará ojetina s mnohonásobně vyšším nájezdem.
P94e67t41r 20D35v11o49ř40á44k
A komu ta auta z parkovišť nakonec udaly?
P19e41t12r 27S17t38e46j69s85k45a98l
Asi je vyvezli do Nemec nebo jinde, kde jsou ceny vyssi, nez nase.
V18í98t 15K83o54u97b24a
Myšlenka, že se "zánovní" auto dá prodat za 80% hodnoty nového byla zcela chybná. Každý ví, že v momentě, kdy opouštíte s novým vozem bránu prodejny má hdontu maximálně 70%. pro roce jste na 60%, pak to ubývá pomaleji, ale stále platí, že sedmileté auto se 150 tisíci má hodnotu šrotu, což je cca 35.000 Kč
J22a61k37u73b 22Š11a63f92a30n67d51a
Tak s těmi 35000 jste to trochu přehnal, ne? trh nesleduji ale před půl rokem jsem koupil 6let starou Lodgy se 120t km za 150t. A levněji sehnat nešla (teda pokud neměla 200t najeto).
K10a70r88e27l 67N45o28v11o70t78n73y
Co je to za nesmysl?
....došlo k nežádoucímu výkyvu na sekundárním trhu s ojetými vozy, jenž byl zasycen zánovními auty, která jen obtížně hledala kupce...
Rocni leasingy jsou ty nejlepsi auta. Kupuju je uz par let. Rocni s najezdem okolo 10tis km koupim za super cenu a jako 4-5ti lete s najezdem okolo 130tis km prodam za stale slusnou cenu.
J62a24k88u23b 81Š48a94f62a57n64d37a
Jenže on to nesmysl není. Vy to nezachráníte. Sám jsem koukal, co je po republice narvaných parkovišť s těmito vozy...
R36o77b16b44e29r11t 62B23e18r78g28e85r
„Jednoznačně nejoblíbenějším modelovou řadou je Škoda Fabiana, na kterou připadá více než čtyřicet procent všech smluv,
Škoda má nový model? Proč ho nepředstavila?
Proč si autor není schopen po sobě přečíst článek? Dnes i nejrozšířenější textový editor Word podtrhává chyby, ani toto autor nezvládne?
Proč si pak má člověk chtít koupit přístup do Prémia? Tam to bude bez pravopisných chyb?
P73e19t89r 40V68o65b53o37ř44i48l
A to sy přetstafte, z jakou češtynou se f článkech musýme potíkad mi, kteřý nejen že neplaťýme prémyjum, ale navýc blokujeme reklami.
R98o22b84e98r28t 24M97a67t19u85l72a
Že se to nevyplatilo lidem jsem si spočítal hned, ale netušil jsem, že stejnou chybu udělají i leasingovky. Ono se to dá, ale pochopit, protože počet zájemců o rok staré auto, kteří nechtějí aspoň 50% slevu proti ceníkovce je dost omezený. Ten zbytek si veme buď starší za odpovídající částku a nebo přihodí pár korun na nové.
A83l61o49i61s 11J98i98n17d64r64a
lidem se to prave vyplatilo, resp. firmam, ktere si leasing braly.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...