Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Z autosalonu ve Frankfurtu zbyla jen ohlodaná kost

Zlaté časy autosalonů jsou dávno pryč. Ten letošní se ve Frankfurtu v tradiční podobě koná naposledy, myslí si František Dvořák, redaktor iDNES.cz, který byl letos na autosalonu v hesenské metropoli evropského obchodu po deváté. Jaký je letošní ročník vylíčí v pátek od jedenácti hodin v diskuzním pořadu Rozstřel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Tu bídu mohu potvrdit: chodili jsme mezi prázdnými pavilony a vzpomínali na předchozí ročníky, kdy jsme se po 6h rozhodovali, co vypustíme abychom viděli vše zajímavé. V sobotu jsme po 4h neměli kam dál jít, takže jsme odjížděli již ve 14:30.

0 0
možnosti
AJ

A pritom se dneska ceka na nove auto klidne 6-8 mesicu..... Coz me prijde silene.

0 0
možnosti
MK

No to ze lidi kupuji auta, nemusi nijak souviset s tim, ze uz nechodi na autosalony...

0 0
možnosti
RP

německé chyby nebývají malé...

3 0
možnosti
MP

Miluji tyhle nostalgické řeči. Prostě se smiřte s tím, že doba jde dopředu.

Noviny už nikdo nečte, protože jsou na internetu. Do hospody nikdo moc nechodí, protože existují sociální sítě. Veletrhy všeobecně upadají právě proto, že mi stačí 10 kliků a mám všechny novinky až u nosu, bez tlačení se v davech. Mladší generaci auta už také nijak extrémě nezajímají a ve velké většině jej mají pouze jako jakýsi symbol postavení případně prosté přibližovadlo. Automobilky si tohle uvědomují a veletrhy se drží už jenom jako jakási z nouze cnost. O evropský průmysl se nebojím. Aut jsme vyrobili nejvíce v historii. Pokud to bude o trochu méně v dalším roce, nic záasadního se nestane. Zato v číně je v tomto odvětví už solidní krize....

2 0
možnosti
MS

Měl byste si vybrat. Buď je to "jakýsi symbol postavení" nebo "prosté přibližovadlo". Jsou to dost protikladné důvody. Mezi to pak napasujete absolutně všechno. ;-)

0 0
možnosti
MB

Vtipné. Najskôr zakázali pekné baby opreté o silné autá. Vraj sexizmus. Neskôr zakázali silné autá. Vraj downsizing. Teraz zakazujú autá. Vraj aku mobilita.

Ale prečo o autosalón klesá záujem je hádanka.

10 1
možnosti
JS

Kdo zakázal silné auta?

0 1
možnosti
RP

alespon se ty plechovky nebudou tolik vyrabet - svet je zahlcen zelezem - kazdy ma auto a nikdo nedodrzuje predpisy - konecne neco pozitivniho - pryc s auty - auta hodne zdrazit aby se tohle silenstvi zastavilo!!

0 6
možnosti
MS

A skutečně všude chodíte pěšky nebo na kole? Nebo máte jen obvyklé kecy těch všelijakých aktivistů, kteří "kážou vodu a pijí víno"?

1 0
možnosti
MR

M41a55r38e18k 90R18a67b12a94n

12. 9. 2019 22:53

Kdepak, jezdim na veletrhy, ktere maji rok od roku vyssi navstevnost.

0 0
možnosti
Foto

Jestli se prosadi tohle, tak Nemcourum zbydou oci pro plac a nam s nima: http://www.osel.cz/10764-stane-se-hydrid-hlinity-klicem-k-pokladu-vodikove-energetiky.html

Ale Zelenaci musi prosadit nedovyvinute technologie za kazdou cenu, i kdyby na to mel prasknout cely evropsky prumysl. Baterky jsou nesmysl.

3 0
možnosti
PS

P54e23t57r 87S62k43á97l72a

12. 9. 2019 21:56

e mobilům dávám rok

maximálně dva

jiří kodet :-)

1 1
možnosti
PS

P76e90t86r 61S75k66á23l33a

12. 9. 2019 22:07

e autům, pardon, dopíjím sedmičku červeného

1 0
možnosti
MK

M48a47r28t42i53n 78K48r39a42l

12. 9. 2019 21:51

Oni ten elektronesmysl snad protlačí, kdyby na sůl nebylo. Snad aby si člověk pro potěšení ještě rychle koupil Hellcata, než motory zakážou úplně. :-(

0 0
možnosti
JS

kupujte, kupujte, nebudou......

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!