Diskuze
Škoda chystá na indický trh SUV za 260 tisíc korun, představí ho v únoru
Děkujeme za pochopení.
P52e56t41r 82M68a84l30i93š75k61a
Chtělo by to test, jen tak pro srovnání a informace co tomu skutečně chybí pro Evropský trh.
J37i19ř23í 31S93c43h24w23a94c56h
Kromě jiného cca 4 airbagy, několik výztuh v karosérií, nějaká elektronika a několikanásobně vyšší emise škodlivin (ty nechybí, ale přebývají).
S23t47a42n97i98s20l60a55v 78N54o60v30o74t82n95ý
A pro náš trh bude jaké SUV za 260 000kč?
P60e57t53r 98Č71e82r20m64á38k
Od Škody ne, ale jedem čas vw chystal lowcostovou značku na které by vyzkoušel prodeje.
A12n67t80o91n97í68n 15K48a65t33z80e37r
Tak proč Dcie je tak úspěšná i když její vozy SUV jsou do 300tisíc a to jako by Škodovka nezvládla??Nezvládá z jednoho důvodu a to je koncernový manuál,který jim to zakazuje.Ale proč to si můžeme jen domyslet.No když to Německé vedení je tak moc skostnatělé,že se už pomalu skoro nehýbe.Chtělo by to tam pořádný průvan a dát do vedení mladší než ty vyčpělé trosky přes 50let,které už toho moc nevymislí!!
P28e39t20r 13Č69e47r64m68á62k
Zvládne to kdokoliv, ale pozice škodu v koncernu není dělat lowcostová auta. To je celé. Škoda dneska dělá běžný mainstream a vydělává víc než dacia, takže reálně nemá potřebu měnit své zaměření a riskovat tak propad ekonomických výsledků - a ten by jistojistě nastal protože modely vyšších tříd by nebylo možné prodávat pod lowcostovou značkou.
V73á81c66l63a96v 24P33a30v56e23l13e82k
Podle mnoha indícií se blíží období recese automobilek v Evropě. Osobně si myslím, že růst bude jen Dacia a to právě kvůli takovým levným modelům. Škoda by mohla vytvořit nějaké lidové vozy i pro Evropu, i když chápu, že kvůli mnoha nařízením to není zrovna jednoduché. Ale až přestanou Škody kupovat úřady a podnikatelé, padne tvrdě dolů do soukromého sektoru těch prodejů není zase tolik.
P13e94t40r 38Č67e57r19m49á21k
No v tom je právě ta podstata - instituce a korporát budou ty auta kupovat stále, takže pokud tvoří gró klientely tak je to ekonomicky stabilní narozdíl od soukromých zákazníků.
M63a50r11c67e41l 27S43u94p
Mě by se osobně to SUV za 260 K moc líbilo ! Vypadá opravdu hezky ! Velká škoda, že se tady ty "indické" vozy nemohou prodávat ! Já bych zcela určitě do koupě takového vozu šel ! Byla by to pro mě lepší alternativa, než opravovat své starší japonské SUV. Bohužel podobné vozy se na našem trhu prodávají pouze za trojnásobnou cenu.
Je mi jasné, že by to bylo poněkud "spartánské" a neobsahovalo by to plno hejblat a asistentů a displejů, ale to by bylo pro mě spíše plus.
No těžce se skousává, že úředník v EU chrání klima před GO a moji bezpečnost co to dá a já bych to celé měl štědře zaplatit a být mu ještě vděčný !
L12a44d54i94s75l38a85v 23K38a10l54o80u27s
Na Indickém trhu za 260. Ale v ČR jsme si řekli NE, a budeme to samé prodávat za 750.
M19a19r77t54i24n 43P79ř73e11n89o55s29i50l
Tak ono vyrábět auto pro Indický trh neni nic náročnýho. Automobilka vezme starej už třeba nevyráběnej model, díky tomu, nemusí nic nového vymýšlet, může použít staré stroje na výrobu z továren, kde už se tenhle typ nevyrábí. K tomu jako bonus nemusí na Indickém trhu vyrábět kvalitní kusy a hlavně nemusí dodržovat přísné bezpečnostní předpisy, takže může použít nekvalitní materiál a auto nenusí obsahovat některé bezpečnsotní prvky, což razantně snižuje cenu. Viz. Idická Suzuki Swift, která podle Euro ncap dostala 2hvězdičky a EU verze 5 hvězdiček.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...