Diskuze
BMW propustí až šest tisíc lidí z centrály, šetří na elektromobilitu
Děkujeme za pochopení.
F71i58l71i41p 14Z78á60v81o11d46n18ý
Soudě podle designu konceptů, BMW cílí převážně na čínské zákazníky.
P88a64v31e83l 58M76a65r80t85i41n18e75k
Uz se tesim, az pujdou volici podekovat svym predstavitelum s klacky v ruce.
V47l91a63d48i81s74l67a58v 73B22u30r22y92š26e16k
proč by to měli ti voliči dělat? když se jim nelíbí jejich představitele, tak ať si zvolí takový, jací se jim budou líbit, dnes už tu možnost tady mají
V37l88a32d90i58m17í17r 86R68e55t54t36i50n20g22e60r
Vodík versus baterie, zde se jedná o souboj technologií. A já dávám za pravdu Japoncům a Asiatům vůbec. Vzhledem k nabídce automobilu můj příští použitelný vůz bude něco z řady Hundayi Nexo, Toyota Mirai nebo Honda Clarity. Za 5 min načerpám a jedu. Zkuste si představit i byt' jen třetího, kdo dojede k čerpání elektrického energie po 2h a ještě v zimě.
V16í62t 81O33ž49a50n40a
Klidně bych se vsadil, že vodík to nebude. Auto drahé, pohonná hmota drahá, infrastruktura nedostatečná, servis drahý, ...
P77e16t42r 86H43a75r44i19p90r42a70s38a91d 63H49a58j68i40č
BMW je známé svým dokonalým dílenským provedením. Předpokládám, že jejich BEV nebudou jako Tesla, kde jsou díly lícovné s přesností na 5mm.
L14a94d92i37s48l27a48v 61K60a24l58o21u91s
To můžou zavřít úplně.Drahé, poruchové,drahý servis i provoz.
P65e86t57r 53H84a26r30i72p21r33a45s63a93d 79H81a30j96i66č
Kolega má starší BMW z druhé ruky a nějak mi nepřijde, že by si na něco stěžoval.
J92a44n 54V46á50c67l25a47v81í24k
Vždy když se dočtu, že firma propustí x tisíc lidí v centrále, tak přemýšlím, co tam ti lidé vlastně dělají. Při takovém množství by člověk čekal, že ta firma bez nich okamžitě zkolabuje ... přece není možné, aby firma celou dobu zaměstnávala tolik lidí zbytečně.
P64e42t47r 66H92a70r56i73p53r46a66s40a63d 56H54a97j97i31č
Možné je úplně všechno.
J84i82r53i 74F40i86n86k
To byly urcite naprosto nepostradatelni lide když se jich fabrika zbavuje i době kdy přechází na nove technologie...
P80e50t82r 19H32a17r47i41p65r76a95s66a70d 89H10a71j35i53č
Je možné, že to jsou lidi, kteří vědí všechno o spalovacích motorech, ale neznají nové technologie. V takovém případě je jednodušší obměnit lidi, než dlouhodobě a neefektivně přeškolovat. Je to smutné, ale takhle se to prostě dělá všude.
V83l33a72d78i57m31í35r 12R32e10t48t45i40n79g12e12r
Budoucnost aut vidím jednoznačně v elektromobilitě, to je dané. Ale prostřednictvím palivových článků ve vodíkových autech. I když jsou protěžována bateriová auta vzhledem k účinnosti využití energie a ceně na km a naopak u vodíkových je "zatím" dražší cena na km kvůli skladování vodíku, zase mají výhodu, že čistí prachové částice ze vzduchu (a o ty nám ve městě jde) a rovněž odkapávají vodu do přírody (to též není marné v době sucha). Takže, i když je vodíková technologie vnímána jako horší než ta bateriová, historie zná spoustu příkladu, kdy vyhrála na trhu ta horší varianta namátkově VHS versus Betamax či Blue -ray versus HD-DVD. To co způsobilo porážku těchto lepších technologií byla snaha technologie změnit zvyky uživatele a omezit jeho komfort. Stejně tak jak to dnes po řidičích požadují elektromobily na baterky zatímco vodíkové auto zachovává stejný komfort jako dosavadní vozy na benzín/lpg/cng.
J78a63n 38V18á58c54l26a28v86í23k
U HD-DVD a BD rozhodla nabídka přehravačů a filmů. Podobně dokud vodík může nabídnout jen drahá auta na drahý vodík u několika málo drahých plniček, asi není velké překvapení, když výrobci i zákazníci preferují bateriové modely.
K16a55r96e83l 27M31a57z77a13č
Tohle blbě skončí.
E-auta na baterky jsou blbost a až na to ti pomazaní přijdou, bude evropský autoprůmysl v troskách.
P60e11t81r 44H18a64r37i60p35r90a87s96a78d 13H88a96j89i54č
Vaše vyjádření ja asi tak na místě, jak když onen řidič říká manželce: "Hele, hlásí v rádiu, že nějakej popleta jede po dálnici v protisměru. No já teda nevím, já už jsem jich až doteď teď viděl několik desítek." :-) Opravdu si myslíte, že jsou lídři automobilek tak nekompetentní?
M23a34r40t12i47n 88K26u54l51i61š
Firma, která se propouštěním dobere ke konjunktuře? Inu, socialisti....
Jinak mi to připomíná padesátá léta a nahrazování vedoucích pracovníků těmi politicky uvědomělými. Ještě bych prosil, aby ve vedení každého podniku zasedl povinně nějaký ekoaktivista, tak jako to v padesátých letech musel být někdo ze Sovětského svazu. Pak bude ten přechod k dokonalé šťastné společnosti dokonán.
J22a57n 53V34á88c69l62a96v29í29k
Přesně tak, ke konjunktuře se lze dopracovat jen nabíráním více úředníků, jako to dělá náš socialistický stát
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...