Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Subaru si dává elektrický doping. Jako vždy na to jdou jinak než ostatní

Subaru si jde při vývoji aut vlastní cestou tak tvrdošíjně, až to překvapuje. Teď začne dávat do svých modelů hybridní pohon. Nadále si však trvá na plochých motorech s protiběžnými písty, bezstupňové převodovce či stálém pohonu všech kol. A zase je to jinak než u ostatních! Ale funguje to skvěle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J19a75n 14N77o50v98á93k

11. 10. 2019 10:20

Máme devátý kousek a kromě jedné Imprezy a jednoho Outbacka samé Forestery. Zkušenost se značkou skvělá a třešničkou na dortu servis v Autwecu. Odborníci a úžasní lidé, skoro se dá mluvit o kamarádském prostředí. Jinou značku už bych ani nehledal.

3 0
možnosti
LK

L31u43k57á50š 78K70ř13í86ž

11. 10. 2019 11:05

Je to tak skvělé auto, že jej musíte měnit tak často? :D

2 2
možnosti
AP

A86l53e98s 39P84a92v82e14l

11. 10. 2019 10:02

Podobne funguje i Toyota Hybrid, tak to neni az takova "individualita" subaru

0 0
možnosti
MK

Na, toyoti hybrid je postaveny uplne jinak ne? A ma prave i nekolikanasobne vykonnejsi elektromotor.

0 0
možnosti
MS

Koukám, že na to Subaru jde skutečně hodně jinak než ostatní ;-D - takže zatímco "LEHKÁ" baterie "neklasického" hybridu u Subaru váží 110 kg (8-o?) a pohání elektromotor o výkonu 12,3 kW, tak "TĚŽKÁ" baterie full-hybridu u Lexusu CT 200h váží 37 kg :-P a pohání elektromotor o výkonu 60 kW ...

1 0
možnosti

Chybka v překladu / přepisu z tiskové zprávy... 110 kilo není baterka, ale celý hybridní systém i s motorem a veškerou výkonovou elektronikou.

4 0
možnosti
JV

J43o83s27e95f 35V13a40l91a

11. 10. 2019 9:01

pokud vim, tak mne ve skole ucili, ze nezalezi na voltazi baterie, ale na jeji kapacite. Jinak, pokud se nemylim, ze vyssi voltaz vykoupena mnohem rychlejsim "odchodem" baterie do vecnych lovist, protoze jednotlive clanky akumulatoru maji relativne nizke napeti, ktere se da zvysit jenom seriovym zapojenim. Zatimco v seriovem zapojeni staci jeden vadny clanek a akumulator je mrtvy, tak v paralelnim zapojeni muze uhynout treba i nekolik clanku a akumulator funguje stale, treba jenom se 75% kapacity, ale funguje.

2 4
možnosti

S nižším napětím vám rostou ztráty v kabelech, musíte používat tlustčí a těžší, narůztá náročnost na spínací prvky (další ztráty), větší proudy motorem...

Říkat, že na napětí nezáleží, že záleží jen na kapacite není pravda. Vždy je třeba hledat nějakou optimální hodnotu napětí pro danou aplikaci.

A také není pravda, že jeden vadný článek jen sníží kapacitu. Musíte nějak zajistit, aby tento vadný článek (třeba přes svoje nižší napětí) nevybíjel zbývající články.

7 0
možnosti
LK

Mohla to být dobrá značka. Ale díky unikátnímu přístupu k zákazníkovi, unikátnímu servisu, řešení kontrukčních chyb u naftových motorů, se značce SUBARU budu vyhýbat obloukem o poloměru 1 zeměkoule.

1 6
možnosti
OM

Škoda, nevíte, o co přicházíte. Ale jak říká jejich heslo: " Kdo nezkusí, nepochopil."

4 0
možnosti
MP

Subaru R^ letos v únoru jsem koupil jednoho z posledních Foresterů s dvoulitrovým benzínovým motorem s turbem a... chrochtám blahem ;-) navíc jako bonus NEMÁM start-stop systém a MÁM klasickou ruční brzdu. Vždycky jsem byl na Japonce (i když spíše na Hondu), tohle je moje první Subaru a troufám si říci, že určitě ne poslední :-)

2 1
možnosti
IM

co spotřeba 10 l / 100 km? Spokojenost? S TDI za polovinu...

1 4
možnosti
TT

subaru je skvělá značka. ale prostě mi vadí do prostoru vystupující světla. to prostě nesnesu a tím pádem si to nekoupím. mám rád kompaktnost.

1 1
možnosti
MB

Mít prachy na údržbu, taky do něj jdu :-P

0 0
možnosti
MK

Opravdu má baterka 115 kg? Jestli to není chyba tak pak v Subaru něco těžce nezvládli ne?

1 1
možnosti
KR

K45a73r74e40l 60R29y20s

11. 10. 2019 9:08

No vzhledem k tomu, že v článku nezmiňují kapacitu baterie, nemůžeme o její hmotnosti nic soudit...

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...