Diskuze
Mladého génia zabil mikrospánek. Nádherný Fiat 127 je jeho pohrobek
Děkujeme za pochopení.
P54e76t39r 25B58u75k58o87v52s94k94i
Měl jsem MK II a miloval jsem to auto. Škoda jen, že tak hnilo. Úžasně mrštné a pohodlné auto. Ve verzi sport nemělo po řidičské stránce chybu.
D37a71v27i15d 34K50n17a97p73e66k
Celkem zvláštní je ten koncept toho taxíku, kde jsou zavazadla vedle řidiče. Je určitě sen každého řidiče, kdy se mu v zatáčkách začnou převracet kufry na řadicí páku.
J90o86s98e71f 82R15i17c20h40t94e71r
místo na kufry vedle řidiče je bežné například v klasických černých londýnských taxících (už od jejich historických verzí), tam se asi inspiroval.. I celkově je ten koncept trochu podobnej. nic se nikam nepřevrací, neb je tam středová konzola, případně rovnou přepážka.
V50l79a76d43i89m90í11r 63M55o55r58a50v82e49c
127 jsem měl supr auto, supr spotřeba, jednoduchá údržba. Jen ta odfláknutá plechařina, hrozně to hnilo, o když jsem to pravidelně udržoval
I66v96a53n 51V17e80s53e30l38ý
Nějak mi k Fiatu 127 nesedí označení hatchback. Ikdyž všechna tato pojmenování nejsou nijak "normována" tak za hatchbacky jsou považována auta se třetími (pátými) dveřmi. Tedy "krátké" auto s otvíráním zavazadlového prostoru jako u kombi (i s oknem).
D32a42n31i62e30l 24S74o39b97o52t98a
Hatch má mít zadní výklopnou část a není určené, jak velká část to musí být.
P85e91t49r 70Š43r58a15i43e27r
11 300 "bonů" bylo pro toho, kdo neměl příjmy přímo z "devizové" ciziny nějakých 55 000 Kčs. Kdfyž to vezmu podle sebe, v Aritmě jsem tehdy bral měsíčně cca 1 300 Kčs, takže cenu musíte vynásobit ASPOŇ 30x a dostanete cenu odpovídající dnešku ...
L20u41k46á26š 32S25o18k63o68l
Autíčko, co mělo "štýl". Měl jsem tu čest vlastnit tohoto bílýho Fiátka 127, r.v.77 a teď lituju, že jsem ho nechal tenkrát sešrotovat..
A32d23a27m 29K50o54p11e68č38n80ý
Doba kdy každé auto bylo jiné, což se o dnešních modelových řadách řici nedá.
P26e59t97r 82Š62r74a56i81e17r
Nedá. Stejně, jako o časech, kdy jste v pořadníku čekal na Trabanta minimálně 10 let ...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...