Diskuze
Audi míří k zásuvce: s hybridy dorazí elektromobily na nových základech
Děkujeme za pochopení.
V22l15a49d70i81m16í84r 60R27e46t94t60i43n27g19e73r
Nějak jsem nepochopil co je na tom elektromobilu tak ekologického, aby to snížilo tu uhlíkovou stopu. Při jeho výrobě je vyšší než u výroby spalovacího auta, nemá to dojezd, nabíjení trvá dlouho a většina elektřiny pochází z fosilních paliv v elektřině a tam kde ne, tam je zase problém jak zlikvidovat ekologicky mohutné pryskyřicové vrtule o desítkách tun z větrných elektráren, protože její rozřezání a odvoz by značně zvýšil opět tu uhlíkovou stopu. Fakt by měli rozhodovat lidé s technickým vzděláním a ne právníci a filozofové.
M43a25r73t16i67n 85K62a11r96á41s19e32k
Fakt verite tomu, ze rozhodnuti vyrabet auta na baterky prislo z pera filosofu a pravniku?
M27i38r37o70s72l26a78v 25M75e50d
Dovolil bych si polemizovat už se začátkem článku - mám na mysli tvrzení, že auta do zásuvky vypadají stejně, jako ta s výfukem. Mnoho hybridů a elektromobilů se vyznačuje tím, že mají rádoby futuristický design a jsou ještě mnohem ošklivější, než obdobné vozy (srovnatelné třídy a velikosti) se spalovacím motorem (což samozřejmě neplatí v případech, kdy je hybrid odvozen z čistokrevného "ropáku").
V80í93t 89K42o97u92b91a
V servisech Vám potvrdí, že 70% hybridů má při servisních prohlídkách nabíjecí kabely v nerozbaleném originál balení tak jak vyjely z fabriky. Kromě lidí, co mohou nabíjet doma v garáži, je nikdo nevyndá. A dát pro nic za nic za auto o milion více se nebude chtít ani velmi bohatým lidem. Hybrid měl šanci, dokud na něj bylo alespoň to parkování zadarmo, to už ale naplatí a znám dost lidí, co se je chystají po vypršení parkovacích karet poslat k čertu a vrátit se k naftě. při nájezdu 30 až 40 ročně je to nejekonomičtější a pravděpodobně také nejekologičtější.
H78o38n86z77a 93T63a76r
Jen 70%?
Nabijecí stojany maji v mnoha připadech vlastní nabíjecí kabel.
Většina majitelu si kupuje vlastní univerzální nabijecí kabel, který jim více vyhovuje a je prakičtější nez originální dodaný výrobcem .
Někdo použivá pro nabíjení 3f zásuvku, protože u té má nejsilnější přivodní kabel a jistič.
Také mouhou mít doma v garázi nainstalovaný wallbox, který má svůj vlastní kabel, takže ten originální od výrobce vůbec nepoužívají, protože ho prostě nepotřebují .
Ano jsou lidé, kteří provozují plug -in-hybrid jako by to byl jen klasický hybrid ten který nejde nabijet externím zdrojem ( zásuvka 1f 230/ 3f 400v).
M53i28r85e69k 84G74a75j38e10r
Na té fotce Q4 e-tron můžeme vidět, že aerodynamika je zajímá až na posledním místě. Koeficient aerodynamického odporu, ve kterém automobilky ještě v 90. letech mezi sebou soutěžily a v reklamách se těmito hodnotami chlubily, dnes raději zamlčují. Proto také není uveden zde ani u jednoho z plánovaných modelů. V podstatě je zajímá jediný parameter a to je zisk. O tom, jaká auta se budou vyrábět dnes tedy rozhodují hlavně nálady mezi zákazníky, tedy trendy tvořené především reklamami a kupní silou obyvatel a pak evropskými úřady, které rozhodují o pravidlech a pokutách za jejich nedodržení.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.