Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Audi míří k zásuvce: s hybridy dorazí elektromobily na nových základech

Elektromobily mohou mít docela jinou architekturu: baterky v podlaze, elektromotory přímo dole v nápravě mezi koly... tak proč tedy auta do zásuvky vypadají pořád stejně jako ta s výfukem? Má to spoustu racionálních důvodů, vysvětlil je Parys Cybulski, designér Audi při náhledu do budoucnosti aut do zásuvky ingolstadtské automobilky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

Nějak jsem nepochopil co je na tom elektromobilu tak ekologického, aby to snížilo tu uhlíkovou stopu. Při jeho výrobě je vyšší než u výroby spalovacího auta, nemá to dojezd, nabíjení trvá dlouho a většina elektřiny pochází z fosilních paliv v elektřině a tam kde ne, tam je zase problém jak zlikvidovat ekologicky mohutné pryskyřicové vrtule o desítkách tun z větrných elektráren, protože její rozřezání a odvoz by značně zvýšil opět tu uhlíkovou stopu. Fakt by měli rozhodovat lidé s technickým vzděláním a ne právníci a filozofové.

3 1
možnosti
MK

Fakt verite tomu, ze rozhodnuti vyrabet auta na baterky prislo z pera filosofu a pravniku?

1 0
možnosti
MM

Dovolil bych si polemizovat už se začátkem článku - mám na mysli tvrzení, že auta do zásuvky vypadají stejně, jako ta s výfukem. Mnoho hybridů a elektromobilů se vyznačuje tím, že mají rádoby futuristický design a jsou ještě mnohem ošklivější, než obdobné vozy (srovnatelné třídy a velikosti) se spalovacím motorem (což samozřejmě neplatí v případech, kdy je hybrid odvozen z čistokrevného "ropáku").

1 0
možnosti
VK

V80í93t 89K42o97u92b91a

8. 10. 2019 14:29

V servisech Vám potvrdí, že 70% hybridů má při servisních prohlídkách nabíjecí kabely v nerozbaleném originál balení tak jak vyjely z fabriky. Kromě lidí, co mohou nabíjet doma v garáži, je nikdo nevyndá. A dát pro nic za nic za auto o milion více se nebude chtít ani velmi bohatým lidem. Hybrid měl šanci, dokud na něj bylo alespoň to parkování zadarmo, to už ale naplatí a znám dost lidí, co se je chystají po vypršení parkovacích karet poslat k čertu a vrátit se k naftě. při nájezdu 30 až 40 ročně je to nejekonomičtější a pravděpodobně také nejekologičtější.

4 4
možnosti
HT

H78o38n86z77a 93T63a76r

8. 10. 2019 18:26

Jen 70%?

Nabijecí stojany maji v mnoha připadech vlastní nabíjecí kabel.

Většina majitelu si kupuje vlastní univerzální nabijecí kabel, který jim více vyhovuje a je prakičtější nez originální dodaný výrobcem .

Někdo použivá pro nabíjení 3f zásuvku, protože u té má nejsilnější přivodní kabel a jistič.

Také mouhou mít doma v garázi nainstalovaný wallbox, který má svůj vlastní kabel, takže ten originální od výrobce vůbec nepoužívají, protože ho prostě nepotřebují .

Ano jsou lidé, kteří provozují plug -in-hybrid jako by to byl jen klasický hybrid ten který nejde nabijet externím zdrojem ( zásuvka 1f 230/ 3f 400v).

http://inchanet.cz/products.html

https://www.alza.cz/vse-o-nabijeni-elektromobilu

4 0
možnosti
MG

Na té fotce Q4 e-tron můžeme vidět, že aerodynamika je zajímá až na posledním místě. Koeficient aerodynamického odporu, ve kterém automobilky ještě v 90. letech mezi sebou soutěžily a v reklamách se těmito hodnotami chlubily, dnes raději zamlčují. Proto také není uveden zde ani u jednoho z plánovaných modelů. V podstatě je zajímá jediný parameter a to je zisk. O tom, jaká auta se budou vyrábět dnes tedy rozhodují hlavně nálady mezi zákazníky, tedy trendy tvořené především reklamami a kupní silou obyvatel a pak evropskými úřady, které rozhodují o pravidlech a pokutách za jejich nedodržení.

3 3
možnosti
JT

J17a66n 89T70a10r40a57b30a

8. 10. 2019 9:52

docela dosti se mýlíte.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.