Diskuze
Nová strategie skupiny VW. Škoda jako levnější a Seat prémiová značka
Děkujeme za pochopení.
M83a15r87t31i75n 64F96a40l15t34ý69n
Inu, slogan "Simply Clever" lze mimo jiné volně přeložit jako "Jednoduše prostáček"... tím je asi řečeno vše.
M10i77r18o71s79l78a49v 64S66t17e72i94n11e88r
V.A.G. nakonec opustí akumulátory s zakrveným nosem.
Škoda by měla zůstat u už vymakané techniky, RS a pod. nejsou zrovna trhák. Už vzhledem k omezení rychlosti na dálnicích v ČR (a stavu D1) nemá smysl, jít do větších výkonů. Udržitelná budoucnost je v nízké poruchovosti, nízké spotřebě paliva, tím směrem je třeba jít.
SUV jako předohraby 4x2 , ale s vyšší polohou sedadel asi získají podíly na trhu. Škoda udělala s Yetim dobrou zkušenost- méně módy, více oken, větší prostor, flexibilní zadní lavice. Ale navigace je důležitější, než klimatizace. To musí být už v základu.
M93a19r50t73i94n 29F50a87l21t16ý82n
JICH budou zrovna poslouchat! Vědí co? Jdou tam dělat poradce...
P56e79t97r 29K14l54o54s
... tak. a konečně je to tu. němčouři sestřelili svého největšího konkurenta. a najde se tady ještě někdo, kdo mi bude tvrdit, že na spojenectví ze silnou (mj. nacistickou) značkou je pro škodu ku prospěchu ...
... za vším hledej politiku. tak jako kdysi s rvhp, tak teď s ...
M21i19r85o42s82l70a87v 89S41t39e49i59n89e96r
Nevím, kde na tu informaci chodíte, Němci nejsou už dávno nacisti, vládnou tam SED- komunisti, už kancléřka vedla organizaci FDJ na jejím pracovišti.
J65u96r61a42j 16Z91e79r84m57e32g45h
a ktorý TSI motor za poslednú dekádu nemal?
P36e50t61r 70Č75e75r25m94á43k
Autor článku to zplácal dost páté přes deváte.
1)Pro začátek - nikdo nechce dělat ze Škody lowend typu Dacie, nedávalo by to žádný smysl - Škoda už dnes prodává a vydělává (jakkoliv částečně pouze uměle) násobně více než Dacie, ta naopak zase tak obrovský úspěch není, ač se nám to novináři snaží opakovaně vnucovat, ale velikost produkce a zisk mluví za vše, svůj podíl na trhu to má ale žádný extra trhák to není, proto se tomu roky nestaví žádná konkurence.
2)Poznámka o tom že by změnu směřování měla zaplatit Škodovka je hodně nadsazená - její zisk se podílí na zisku koncernu jen cca 9% a to ještě do jisté míry díky nastavení nastavení finančních toků v rámci VW - jinak řečeno VW zde uměle cíleně nechává více zisku než by odpovídalo (proto ta vysoká ziskovost). Pokud by se soustředila na levnější auta tak naopak spíše půjde dolů.
3)Úsměvné je pak opakování PR mantry Škodovky že staví auta mimo třídy - nesmysl, ta auta jsou zpravidla v rámci svých tříd prostornější či jinak z hlediska praktičnosti lepší, ale nic mezitřídního na nich není. Právě proto je octavia jako kompakt nositelem prodejů.
4)Těžko říct co v autorově hlavě v souvislosti s Yetim bylo tak nezařaditelné, každopádně trh to zařadil zcela normálně mezi kompaktní SUV.
Jistý smysl by větší diference značek skutečně dávala a prospěla by všem a Škoda je zcela logický adept na soustředění se na lowcostový trh - její dnešní cenová politika je stejně prakticky na úrovni VW a přestává tak dávat smysl. A že třeba zmizí z nabídky nějaké top verze? Svět se nezblázní, stejně mívají okrajové prodeje. Každopádně je to zatím pouze hodně ve hvězdách.
J10a96n 96M83a33l86ý
Piech chtěl vždy koupit AR. Protože tam ten sportovní duch a šmrnc proste je. SEAT ? Vypadá to stejně jako VW a ŠKODA. Stačí vyměnit znak....ale sportovní nádech, resp. nějaké emotivní kouzlo ? Kdepak....Milovníci Alfy či lancie vědí co je Cuore Sportivo
M85i46r55o18s38l91a75v 55S90t82e46i85n97e61r
SEAT, Fiat, Alfa, to jsou auta na zábavu, na ježdění po servisech, ale ne na práci.
J73u35r60a63j 96Z56e29r35m29e64g62h
Pred pár týždňami som mal česť na cca 10 dní jazdiť s novou Škoda Oktávia Combi ...Iba utvrdila moje rozhodnutie o tom že VW group už nikdy. Tak odťažité auto bez charakteru, vŕzgajúce a buchotajúce som ešte nezažil - vzhľadom na nájazd ani nie 1000km!!! ́Užasnutý som zostal pri pracovnej ceste aj v cca štvorročnej Škode Superb jedného známeho (jeho vlastné,malá firma s nábehom cca 30t km), ktorému počas jazdy vŕzgalo niečo pod palubnou doskou a od dverí vodiča.. Na otázku prečo to nerieši odpovedal že už nemá síl. Jedno vŕzganie odstráni, ukáže sa ďalšie a keď odstráni to, začne vŕzgať to staré a k nemu sa pridá ešte aj niečo nové.
Už za hlbokého totáča som mal Škodu 130LX (5-kvalt, samonavíjacie pásy, viacprvková zadná náprava,..) a môžem sem zarátať aj jedničkovú fábiu (14 rokov, z toho posledných 5 ju dodieral syn) - s týmito autami som bol spokojný. Odvtedy som síce zostal verný VW group, ale pokaždé nespokojný!!! Terajšie súkromné auto (vw group) ide z domu (po 7 rokoch od kúpi - nového! a to mám nájazd iba 60t km!!!) a idem ku konkurencií...
J34i64ř55í 95S68c10h76w19a28c15h
Vidím, že se to tu hemží špičkovými managery....
M43i39c49h92a52l 59P93e70t86ř38í88k
Na těhle diskuzích je úsměvné,jak uživatelé Škodovek necítí potřebu nějakého dohadování s partičkou místních exemplářů.Prostě si jezdí kvalitním autem a necítí potřebu něco si léčit v téhle nebo jiných diskuzích.
P27a42v69e74l 45K42o86z75i67n60a
Rikam to pořád a pi tomto už definitivně. Škoda Octavia III Laurin Klement byla moje první a poslední Škodovka.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...