Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nová strategie skupiny VW. Škoda jako levnější a Seat prémiová značka

Volkswagen si bude hrát s elektromobily. Ze Seatu bude playboy, jako jeho šéf Luca de Meo. A Škodovka na to všechno vydělá. Tak lze s nadsázkou parafrázovat nový záměr a upřesnění rolí jednotlivých objemových značek koncernu Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inu, slogan "Simply Clever" lze mimo jiné volně přeložit jako "Jednoduše prostáček"... tím je asi řečeno vše.;-)

0 0
možnosti
Foto

V.A.G. nakonec opustí akumulátory s zakrveným nosem.

Škoda by měla zůstat u už vymakané techniky, RS a pod. nejsou zrovna trhák. Už vzhledem k omezení rychlosti na dálnicích v ČR (a stavu D1) nemá smysl, jít do větších výkonů. Udržitelná budoucnost je v nízké poruchovosti, nízké spotřebě paliva, tím směrem je třeba jít.

SUV jako předohraby 4x2 , ale s vyšší polohou sedadel asi získají podíly na trhu. Škoda udělala s Yetim dobrou zkušenost- méně módy, více oken, větší prostor, flexibilní zadní lavice. Ale navigace je důležitější, než klimatizace. To musí být už v základu.

0 0
možnosti
Foto

JICH budou zrovna poslouchat! Vědí co? Jdou tam dělat poradce... ;-D

0 0
možnosti
PK

P56e79t97r 29K14l54o54s

8. 10. 2019 18:08

... tak. a konečně je to tu. němčouři sestřelili svého největšího konkurenta. a najde se tady ještě někdo, kdo mi bude tvrdit, že na spojenectví ze silnou (mj. nacistickou) značkou je pro škodu ku prospěchu ... ?!!

;-D;-D;-D8-o;-€;-O RvEURv

... za vším hledej politiku. tak jako kdysi s rvhp, tak teď s EU ... !!

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kde na tu informaci chodíte, Němci nejsou už dávno nacisti, vládnou tam SED- komunisti, už kancléřka vedla organizaci FDJ na jejím pracovišti.

0 0
možnosti

Autor článku to zplácal dost páté přes deváte.

1)Pro začátek - nikdo nechce dělat ze Škody lowend typu Dacie, nedávalo by to žádný smysl - Škoda už dnes prodává a vydělává (jakkoliv částečně pouze uměle) násobně více než Dacie, ta naopak zase tak obrovský úspěch není, ač se nám to novináři snaží opakovaně vnucovat, ale velikost produkce a zisk mluví za vše, svůj podíl na trhu to má ale žádný extra trhák to není, proto se tomu roky nestaví žádná konkurence.

2)Poznámka o tom že by změnu směřování měla zaplatit Škodovka je hodně nadsazená - její zisk se podílí na zisku koncernu jen cca 9% a to ještě do jisté míry díky nastavení nastavení finančních toků v rámci VW - jinak řečeno VW zde uměle cíleně nechává více zisku než by odpovídalo (proto ta vysoká ziskovost). Pokud by se soustředila na levnější auta tak naopak spíše půjde dolů.

3)Úsměvné je pak opakování PR mantry Škodovky že staví auta mimo třídy - nesmysl, ta auta jsou zpravidla v rámci svých tříd prostornější či jinak z hlediska praktičnosti lepší, ale nic mezitřídního na nich není. Právě proto je octavia jako kompakt nositelem prodejů.

4)Těžko říct co v autorově hlavě v souvislosti s Yetim bylo tak nezařaditelné, každopádně trh to zařadil zcela normálně mezi kompaktní SUV.

Jistý smysl by větší diference značek skutečně dávala a prospěla by všem a Škoda je zcela logický adept na soustředění se na lowcostový trh - její dnešní cenová politika je stejně prakticky na úrovni VW a přestává tak dávat smysl. A že třeba zmizí z nabídky nějaké top verze? Svět se nezblázní, stejně mívají okrajové prodeje. Každopádně je to zatím pouze hodně ve hvězdách.

2 0
možnosti
JM

J10a96n 96M83a33l86ý

3. 10. 2019 12:33

Piech chtěl vždy koupit AR. Protože tam ten sportovní duch a šmrnc proste je. SEAT ? Vypadá to stejně jako VW a ŠKODA. Stačí vyměnit znak....ale sportovní nádech, resp. nějaké emotivní kouzlo ? Kdepak....Milovníci Alfy či lancie vědí co je Cuore SportivoV

1 0
možnosti
Foto

SEAT, Fiat, Alfa, to jsou auta na zábavu, na ježdění po servisech, ale ne na práci.

0 0
možnosti
JZ

Pred pár týždňami som mal česť na cca 10 dní jazdiť s novou Škoda Oktávia Combi ...Iba utvrdila moje rozhodnutie o tom že VW group už nikdy. Tak odťažité auto bez charakteru, vŕzgajúce a buchotajúce som ešte nezažil - vzhľadom na nájazd ani nie 1000km!!! ́Užasnutý som zostal pri pracovnej ceste aj v cca štvorročnej Škode Superb jedného známeho (jeho vlastné,malá firma s nábehom cca 30t km), ktorému počas jazdy vŕzgalo niečo pod palubnou doskou a od dverí vodiča.. Na otázku prečo to nerieši odpovedal že už nemá síl. Jedno vŕzganie odstráni, ukáže sa ďalšie a keď odstráni to, začne vŕzgať to staré a k nemu sa pridá ešte aj niečo nové.

Už za hlbokého totáča som mal Škodu 130LX (5-kvalt, samonavíjacie pásy, viacprvková zadná náprava,..) a môžem sem zarátať aj jedničkovú fábiu (14 rokov, z toho posledných 5 ju dodieral syn) - s týmito autami som bol spokojný. Odvtedy som síce zostal verný VW group, ale pokaždé nespokojný!!! Terajšie súkromné auto (vw group) ide z domu (po 7 rokoch od kúpi - nového! a to mám nájazd iba 60t km!!!) a idem ku konkurencií...

1 1
možnosti
JS

Vidím, že se to tu hemží špičkovými managery....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MP

Na těhle diskuzích je úsměvné,jak uživatelé Škodovek necítí potřebu nějakého dohadování s partičkou místních exemplářů.Prostě si jezdí kvalitním autem a necítí potřebu něco si léčit v téhle nebo jiných diskuzích.;-)

0 0
možnosti
Foto

Rikam to pořád a pi tomto už definitivně. Škoda Octavia III Laurin Klement byla moje první a poslední Škodovka.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...