Diskuze
ANALÝZA: V počtu aut na obyvatele je Česko před Norskem i Británií
Děkujeme za pochopení.
J40o92s69e24f 87A70d92á45m37e38k
Tak v počtu aut jsme celkem v předu, horší je to se stářím vozového parku.
P91e89t96r 39T53o45m11e34k
Řídit se v USA smí od 16, v některých jižních státech dokonce už od 14 let.
Kdo v USA nemá svůj vůz, ten nežije. Auto je symbol nezávislosti, a tak každý šestnáctiletý poté, co dostane řidičský průkaz, touží po vlastním bouráku.
V49e40n16d38u33l49a 35F51a49i32f31e22r31o26v19á
Auto ve spoustě přípdech neuvěřitelně šetří čas a síly, navíc pocitově se v něm už člověk cítí v soukromí a jakoby doma, což v MHD není.
P29e11t54r 71M38i65c89h14a87l
Když vidím, jaké vraky se často drží při životě, ani se tomu nedivím.
O73n60d50ř41e59j 23F67r93a77n68c
Jen pro srovnání - Rusko 180 vozů na 1000 lidí.
F23r25a17n75t79i76š37e98k 73N72á68v58a35r27a
Já nechápu, že na sídlišti je téměř plné parkoviště celý den i přes den.
Znamená to, že lidé jezdí do práce autobusem, ale auto si drží aby si o víkendu nakoupili jídlo v supermarketu.
Kdyby jezdili do Kauflandu taxíkem, tak je to vyjde levněji, než si kvůli tomu pořizovat auto.
P63e72t98r 93Č90e35r64m36á43k
Problém je že na chatu v neděli pak ty taxíky už moc nejezí Ale spíš je to kombinace vícerofaktorů. Jasně, je menší část lidí (typicky důchodci) co auto přes týden odloží a nejezdí s ním. Někdo pak jezdí v jinou dobu, a také je jistá fluktuace - někdo odjede do práce, jiný právě naopak přijede do práce a večer se to zase prohodí.
J62i47n22d29ř98i83š51k49a 28B68u44r74g57e52r74o60v82á
Počtem snad, ale kvalitou rozhodně ne.
M93a55r95t15i85n 81V54á37c67h57a
Ať to bude znít pro většinu zřejmě jako nehorázná drzost, přesto se vyjádřím.
Auto by dle mého názoru mělo být výsadou, nikoli samozřejmostí.
Není možné, aby jezdily po silnicích 25 let staré Octavie v havarijním stavu. Jen proto, že majitel takového auta je povětšinou člověk líný nebo pohodlný. To jsem i já, ale jsem ochoten za to zaplatit. Mýtné v Praze je řešení, ale s tím je spojena infrastruktura veřejné dopravy. Městské i příměstské. Věřím tomu, že pokud by se do souprav přidaly vagóny s personálem a vytvořila se “premium class” jako má např. LE, tak by i manažeři MHD požívali. I jim mnohdy dochází, jak obrovská ztráta času cesta autem bez řidiče je. Ti sice povětšinou jezdí v autech kvalitních, nicméně jsou v nich sami (stejně tak já) a 4 lidé = 30 metrů aut na silnici.
Samozřejmě, že je to také o přístupu jedince. Pokud je 20 ti letý student fanda aut, ať ho i rodiče pořídí. Ale takové, které bude odpovídat době a ať počítají s tím, že za něho zaplatí. Stejně tak, jako když chcete provozovat jiné hobby.
Dostat lidi do MHD je dle mého názoru správná cesta a mnohem lepší je pozitivní motivace.
Martin
J38i24ř32í 33Z49ý89k90a
To, že je auto staré neznamená, že je technicky nezpůsobilé provozu. Zároveň neplatí, že když je auto téměř nové, tak technicky způsobilé je.
Vše je to o důslednosti a ochotě každého majitele udržovat svůj vůz v pořádku. A od toho tu jsou povinné STK. Není potřeba řešit jakékoliv další restrikce.
D52a15n 29G33r43ä17t49z96b17a38c62h
Pardon, minus omylem, nechtěl jsem hodnotit.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...