Diskuze
VIDEO: Jak zvládnout smyk. V autoškole to učí špatně, myslí si instruktor
Děkujeme za pochopení.
P10e15t55r 38H94a64r57i30p32r82a26s83a68d 12H76a92j58i91č
Osobně si myslím, že pan instruktor to uvádí dost přesně, ale bez paxe je to k ničemu. Vybírání smyku musí být automatické, stejně tak jeho rozpoznání. To nestačí 10x nebo 20x někde na autodromu, to musí být alespoň 100+ krát na začátku a pak každý rok si návyky opakovaně upevňovat.
I42v70o 98Č72á72n
No to je hezké, ale já bych potřeboval poradit, co mám dělat, když se dostanu do smyku s letadlem...
J57u25r60a40j 80Z41e91r24m77e93g72h
Treba navštíviť miestneho farára, ten má radu čo sa modliť v takomto prípade
R87o83b23e72r76t 90M66a70t96u17l74a
"Podle instruktora Autodromu Most Marka Kohoutka je to však hrubá chyba. Postup je stejný, ať máte jakýkoliv pohon." Člověk by měl vědět jakým lidem se vyhnout pokud se chce naučit něco užitečného, ale na to stačila jedna věta a nebyl třeba tak dlouhý a zbytečný článek, protože dál to stejně nemá cenu číst. Maximálně tak pro pobavení...
F28i81l11i31p 86T30ř58e19b64a
Vážně? Poučte nás, v čem se pan instruktor školy smyku mýlí!
Myslíte, že když Franta čtenář vlítne do zatáčky se svým Bávem a utrhne se mu předek, že to srovná jemnou prací s plynem?
Leda kulový...
T53o51m45á21š 27Z10e25m29a89n
Samozřejmě je zásadní rozdíl v pohonu.
Když jedu se Subaru a ujede mi na sněhu předek, přidám plyn a auto se krásně srovná a zatočí. To v předohrabu mám smůlu a auto si to šine ven ze zatáčky..
O80d68s93t17r15a11n63ě50n49ý 14U69ž62i59v90a91t89e72l
M13a32r56t68i31n 40N79o49v70o80t86n84ý
Já tedy nevím, ale zažil jsem hodně smyků (jako kluci jsme jezdili v noci blbnout na parkoviště u nákupního centra hned jak napadl první sníh), a nikdy jsem žádné vibrace v prodloužených zádech (krásný výraz pro zadek) necítil.
T74o49m78á19š 30Z62e92m23á53n17e11k
Píše to přesně tak, jak se mi to osvědčilo metodou pokus- omyl.
J85i14ř46í 75A57n67d19e33r38l26e
České autoškoly ledacos učí špatně. To už snad každý poznal dávno.
V27i26t 25P21o47c62h37m65a40n
Piste, prosim, seslapnout spojku. Ne vyslapnout. Mnoha lidem to pak bude jasnejsi.
J82a62n 63R39i29c83h49t70e39r
Zásadní je jezdit tak, aby se člověk do smyku vůbec nedostal. Moje zkušenost ze školy smyku je, že nějaký smyk předních nebo zadních kol člověk v rychlosti nepozná, i když to čeká. Jedu, projíždím kluznou zatáčkou (nijak rychle, stačí třeba 40kmh) a najednou šup, auto celé letí ze zatáčky ven. Jestli to bylo víc zadkem nebo předkem poznám až když stojím na asfaltu mimo kluznou dráhu - tedy v reálu v příkopu. Správné návyky podle mne nelze natrénovat ani za den ježdění po polygonu. V reálu bude stejně všechno jinak. A pokud dostanu smyk na vnitřní straně zatáčky někde na okresce, tak i při jeho bravurním zvládnutí skončím minimálně kusem auta v protisměru a pak nezbývá než doufat, že tam zrovna nikdo nepojede.
Základ je jet defensivně a pokud povrch vypadá, že by mohl klouzat, tak si někde na rovince zkusit prudšeji zabrzdit, abych zjistil, kdy se to začne trhat a co si ještě můžu dovolit. Občas člověk zjistí, že i 20kmh je moc a při jakémkoli prudším zabrždění jedu jak sáně, což je mimochodem dobré si vyzkoušet někde v bezpečí rovinky nebo parkoviště.
T96o59m69á95š 31Z70e63m83a63n
Souhlas, ale ne vždy je smyk tak náhlý, např na sněhu se dá udržet ve stopě jen se auto otočí a jede víc bokem (stálá 4x4 výrazně pomůže).
J31á80n 61B56o58k68o17r
Niekde som čítal (tiež to bol tuším nejaký chlapík zo školy šmyku), že v niektorých prípadoch pomôže naopak pridanie plynu. Kolesá zaberú a auto sa zrovná. Alebo to už neplatí? Nie som odborník, jazdím skôr opatrne, maximálne si na snehu občas vyskúšam prešmyknutie zadku.
D32a62n92i18e25l 39P84a86n76e28k
Na zadokolce ano, ale to chce skutecne ridice, ktery to auto umi ovladat. Bezny ridic to neda a situaci zhorsi.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...