Diskuze

Odbory Škody chystají petici proti změně strategie, nechtějí být jako Dacia

Odbory mladoboleslavské automobilky chystají petici proti možnému směřování značky Škoda. Chystanou strategii koncernu Volkswagen, který chce podle náznaků vedoucích představitelů firmy Škodu směřovat na východ, přimět ji vyrábět levná auta a být konkurencí značce Dacia, odbory kritizovaly již dříve.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jistěééé, platy průměrného odboráře jsou už tak vysoké, že si v pohodě, za to co uspoří, může koupit každých 5-6 let nového Bentleye.

V tajném dodatku uvedené petice je návrh, aby vedení VW ihned po kóóónečně uskutečněném brexitu převedlo výrobu Bentleye do MB. Těch pár tisíc kousků se do plánu ještě vejde....

.... a nároky místních škoda-haters alespoň částečně uspokojeny.

0 0
možnosti

Copak odboráři, ale soused se může zbláznit :-))

0 0
možnosti

Škoda si spíše hraje na něco více, než ve skutečnosti v koncernu je. Poslední dobou to vypadá, že i ten Seat má v koncernu lepší postavení, i když nedosahuje ziskovosti Škody. Takže je na čase si přiznat, že Škoda je taková Dacia koncernu, i když cena tomu neodpovídá. Naproti tomu Dacia si na nic nehraje, ani se nesnaží hrát na něco více, než ve skutečnosti je a na rovinu zákazníkovi říká ber, nebo nech být a funguje to, tak proč by nemohlo i u Škody ;-)

1 1
možnosti

není dácií a to ani v koncernu, každá škodovna je lepší než jakákoli dácie, to jsou fakt strašný auta

0 3
možnosti

Ted' už neuděláme nic, když jsme to prodali Němcům. AZNP Mladá Boleslav měla využít otevřeného trhu a zakoupit licenci na nějaký západní vůz. Díky Česaně a technické tradici ČR by rovněž auto vypiplali a postupně zvládli svůj vůz. A peníze by byly doma, ne v Německu. A rozhodování také.

0 0
možnosti

Za co by AZNP tu licenci asi tak nakoupil , za co by modernizoval provozy, kdo by mu dal ty desítky miliard co do ní "nalil" VW?

Ta technická tradice v roce 89 zaostávala za světem asi tak 20 let....

0 0
možnosti

Nejsem si úplně jistý, ale neudělá si nakonec vw co chce a né co chtějí odboráři? Komu patří škoda, odborářům?

0 0
možnosti

Kdo si na západě kupuje Škodovku, tak si kupuje levnější koncernové auto. To jen český zákazník má pocit, že si kupuje něco prémiového. Divím se, že u nás má Škodovka tolik zákazníků. Vždyť u nás není VW o tolik dražší a říkejte si co chcete, je oproti Škodovce lepší.

1 1
možnosti

pro českého zákazníka je to lepší auto jako dácia logan a pro německýho taky, rozdíl v tom není

0 0
možnosti

Nehodlám řešit, jestli je to rozhodnutí správné, ale co je odborářům = zaměstnancům do toho?! Co se bude nebo nebude vyrábět rozhoduje vedení a majitel firmy.

0 0
možnosti

na druhou stranu se tím, že vyjádří svůj názor žádného trestného činu, přestupku a zřejmě ani porušení pracovní kázně nedopouštějí, my se v naší továrně běžně vyjadřujeme k tomu, co budeme vyrábět a ředitel proti tomu nic nemá

3 0
možnosti

Škodovka už dávno není dobrý poměr ceny a výkonu, jsem pro zaměření se na objem, nevím z jakého důvodu by si měli hrát na prémiovku, když VAG má Audi, Bentley, Porsche...Škoda má na západě punc východu, ale získala si oblibu, obzvlášť ve VB pro kvalitu a spolehlivost za lepší cenu než VW - hlavně díky starším Oktávkám s 1.9 TDI...bylo by dobré raději budovat na podobném odkaze, než boxovat ve vyšší váhové kategorii.

0 0
možnosti

P48e58t13r 37L55a15n98g94e85r

24. 10. 2019 19:57

do VB se už za socialismu dovážely Škody 1000MB, 110, 120, oblíbené byli jen a pouze díky ceně u chudšího obyvatelstva, kvalitou šlo o nejhorší prodávané auta na zdejším trhu.

0 0
možnosti

Škodovka je drahá i pro samotný koncern a s vidinou blížící se krize chce samozřejmě přichystat vše na radikální snížení nákladů. S "vylevněním" a zjednodušením modelové nabídky klesnou i nároky na kvalitu a kvalifikaci zaměstnanců, resp. možnosti zaměstnávat levnější zahraniční montážníky. S krizí přijde také výrazný pokles poptávky po drahých autech a je evidentní, že škodovka v rámci konkurence drahá je, takže se alespoň udrží prodeje levných modelů.

Zákazníci, kteří přesto budou chtít dražší a kvalitnější auto, můžou sáhnout po VW, to je cílem celé téhle nové strategie. Nelézt si do zelí a pokrýt větší segment trhu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!