Diskuze
Elektromazda s jedním a půl párem dveří míří z Tokia rovnou do Evropy
Děkujeme za pochopení.
J50i47ř78í 70S64c73h61m18i13d97t
Mě je úplně jedno na co to auto pojede, potřebuji levné, spolehlivé auto, které mě zaveze z bodu A do bodu B a to s využitím maximálních povolených rychlostí, takže vzhledem k tomu, že se koketuje s 160 km/h na některých úsecích, tak by bylo dobré, kdyby tuto rychlost auto dokázalo držet v plném zatížení bez uzardění.
V25l94a78d49i74s62l78a29v 58B67u23r31y54š34e52k
levné a spolehlivé s nájezdem půl milonu, taky bych takové chtěl, ale jen SUV 4x4, ale vím, že se to vylučuje, pokud má jet auto 160 na některých úsecích, tak nebude levné i když jsem jel nedávno z Bratislavy a letitá dácia logan se slovenskou SPZ s pěti asi Ukrajinci mně ujížděla i když jsem jel 150, no co se týká cen a kvality, tak vývoj jednoznačně už delší dobu spěje k tomu, že se vyrábějí levná auta na úkor kvality a bohužel se to týká i atmosferické mazdy navdory tomu, že nemá turbo, v podstatě stejný vývoj je u uzenin, kde nelze koupit kvalitní párky za 80 korun kilo a u všeho, děda šil boty, ručně, byly drahý, ale vydržely, když někdo za 10 let od výroby za ním přišel, tak mu je spravil, to dnes není a není to ani u nových aut, dnes koupíte boty, nestojí 2 platy, ale za rok je vyhodíte a číňani vám slepí zase nový, je to vývoj, auta nejsou výjimkou
V50l48a39d16i77s12l61a93v 67B90u18r51y15š51e37k
a že jako hrdá mazda do elektromobility nikdy nepůjde a postaví se EU svým geniálním kultovním dvoulitrem 88 kW, kterej sice blbě jede a nikdo neví proč se stal snem dikutérů, no a už je to tady, jako první horlivě se svým elektrickým esúvéčkem, zase zklamala, už bere objednávky, dřív než naše škodovka na její esúvéčko elektrický
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...