Diskuze
Milujeme dinosaury. ASX má dvoulitr bez turba, přímého vstřiku a filtru
Děkujeme za pochopení.
M33i38c68h15a86l 40Š25v13é94d27a
Dvoulitrová atmosféra za 415k je hodně dobrá nabídka. Škoda jen, že Mitsubishi už nabízí jen SUV. V Lanceru bych to bral okamžitě. I tak ale je tohle rozhodně kandidát na moje příští auto
J12i56ř31í 12S71c71h90w62a33c42h
Ta maska je ošklivá (IMHO).
Ten dvoulitr už alespoň trochu odpovídá velikosti auta. Ta předchozí 1.6 byla pro to auto prostě málo.
M17i45c23h97a86l 15M52i89l57l87e81r
v Australii je ASX 2.0 l a 2.4 litrovy, nikdy ne pod 2 litry.
F71i71l55i12p 41Z10á52v69o43d59n72ý
Ve vyšší výbavě na velkých kolech to vypadá dobře, ale v základu za oněch 415000 je to nic moc. Příď působí masivním dojmem, opticky převažuje utnutý zadek a malá kola tu nevyváženost jenom podtrhnou.
L68a14d53i48s82l70a27v 21K65a12l26o91u55s
A jak je to se servisem ? Dneska je třeba si pečlivě rozmyslet, jakou značku. Aby se nestalo, že servis z Vás sedře kůži.Cena náhradních dílů, přístup servisů. Jestli je vůbec možné servisovat svépomocí, nebo je na všechno milion přípravků,speciální diagnostika apod.
J16i98ř35í 72S23e47h39n57a40l
Muze byt dobre udelana a muze mit vicemene linearni prubeh kroutaku. Vicemene a muze. Trik je v tom ze preplnovanej benzin pokud je trochu slusnejsi tak je schopen dat mnohem vetsi kroutak nez na co je konstrukcne delany. Proto je kroutak umele omezeny a proto take je ne skoro konstatni, ale je proste uplne konstatntni v pomerne velkym rozsahu otacek. Ta krivka ma vrsek naprosto plochej jak podle pravitka. A v tom je to kouzlo. Dynamika auta je dana integralem z tech krivek a ten je nejlepsi z tech uplne plochejch. A to i pro nalozeny auto, na tom se nic nemeni. Tim ze je ta krivka uplne placata tak to s vama nijak neclouma, takze subjektivne tu silu tolik nevnimate.
Jedinej problem tech preplnovanejch motoru je, ze ta kouzelna spotreba je zalozena na optimalizaci motoru pro nizsi zateze. Kdyz tomu budete nakladat hodne, tak to pak uz s tou spotrebou neni tak slavny. Ten vykon se nekde vzit musi.
Taky tady kdosi srovnaval litrovy turbo s dvoulitrovym TDI. to pak samozrejme fakt nepojede, protoze to nejsou stejne vykonny motory, navic TDi neni benzinova atmosfera. Tam skutecne pocit chybejiciho vykonu bude, protoze tam ten vykon fakt objektivne neni. Ale to nesrovnavame stejne vykonny motory. Momentalne v soucasny produkci ma 2.0 TDI typicky 150 koni a to je potreba srovnavat s 1.5 TSI ktery ma taky 150 koni a ne s 1.0 TSI ktery je zhruba o tretinu slabsi
Z40d71e48n91ě88k 81M71o33r75á18v54e48k
Souhlas, jen si myslím, že když bude v tom použitelném rozsahu otáček u atmosféry kolísat krouťák +/- 5% tak to ani nezaznamenáte, cloumání se nekoná. Z toho pohledu je vyladěná přímka u turbomotoru jen hezký obrázek.
Zase u toho turba se může stát, že ho zastihnete neroztočené a pak si na ten výkon chvíli počkáte. Extrémní případ
K45a32r78e54l 78H10o94r41á74k
Motor co je do tří tisíc mrtvola je k ničemu, blbě se s ním jezdí, o spotřebě nemluvě.
J79a56n 95M30a24l53ý
Spotřeba nepřímovstřikového benzínu je logicky větší než přímovstřiku který umí jezdit na chudou směs. zase neřešíte zakarbonování motoru, EGR a vstřiky. Unových motorů tak prostě zálěží na tom jak se výrobci povedla konstrukce. těch průšvihů bylo docela dost. Jinak je to spíše o tom, že jsme si odvykli na točivé atmobenzíny. Jste jako moje žena. Jezdila v R5 2,4 JTD, R4 1,9 JTD. A teď v maleém MPV Lancia Musa 1,4 16V 95PS 6-speed. Jede na šestku 80, točí 2000 otáček...chce předjet....dá plný plyn a diví se, že se nic neděje :-D Já podřadím na 3, motor šoupne na 3500 otáček, dám kickdown a během pár vteřin jsem na 120 km...a točím 5500 otáček. Maximální výkon při 6200. A to je to rozmezí, kde ten motor jeden, přotože krouťák má max na 4500. tyhle motory mají vysoké otáčky rády. Netřeba se obávat.
T83o39m53á18š 20K32u35c31h82a40ř
Motor vítám, ale ten vzhed.. První ASX ušlo, ve stříbrné vypadalo docela evropsky, trochu jako BMW, ale pak dali na masku to směšné "X", no a tohle pislední už vypadá jako origami tamagoči. Tahle auta už po pěti letech vypadají jak Korejec z roku 1990..
Z91d26e46n61ě60k 13M91o50r11á17v77e84k
Chápu, že vzhled je limitujícím kritériem. Mně se tenhle vzhled docela líbí, klidně bych to šel vyzkoušet. Podobný motor mám v Mondeu, nikdo už dlouho nic podobného nenabídl, tak bych klidně změnil značku.
A korejci z roku 1990 byl sice hnus, ale srovnávat je s tímhle ASX je fakt mimo.
D16a74v14i97d 96H68o45l92m61a56n
První cesta na nástřik podvozku a dutin (aby nebyl podvozek dle zvyklostí po třech letech zespodu ohnilý), druhá cesta na přestavbu na LPG (nepřímý vstřik ), třetí cesta na výlet Když si odmyslím odporný design téměř všech SUV, tak za mne 1*
T90o78m10á39š 21K57u46c23h48a48ř
Nejsem si jistý, že je tento motor pro LPG vhodný. Myslím, že minimálně bez úpravy hlavy (sedla) bude mít krátký život. Ale už jsem se o to nějaký pátek nezajímal, třeba už to neplatí.
S62t61a62n42i80s71l86a15v 93P22i45š67t77ě63k
Skoda, ze je to tak male auto. Je vysoke a pritom tam je nad hlavou min mista jak ve Fabii.
V48l20a23d63i88s38l30a82v 22B34u66r61y30š90e43k
tak to je divný, asi je sedadlo moc vysoko, zkuste ho dát níž a bude to dobrý
S87t67a39n32i53s21l70a26v 35N80o40v97o48t20n21ý
A tady už není potřeba dodržovat emise.
R23a25d60i29m 97S92v56o84b28o64d49a
mozna podle noveho mericiho cyklu vychazi emisne 2l atmo stejne jako 1.0 T 3valec
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej bytu 1+1, 41 m2 Seifertova, Praha - Žižkov
Seifertova, Praha 3 - Žižkov
4 990 000 Kč