Diskuze
Test rezervy ve spreji. Vyzkoušeli jsme její životnost
Děkujeme za pochopení.
D76a24v65i34d 64H84o27l15m50a61n
Mám s tímto spreyem velmi pozitivní zkušenost cca 20 let zpátky. Uteklo mi hned na začátku dovolené zadní kolo na motorce (160/70-17) a vzhledem k hmotnosti stroje přes 280kg s ním v podstatě nešlo hnout. Malý spray bez kterého bych na motorce nikdy nikam nejel mě doslova zachránil. Ucpal a natlakoval gumu tak, že jsem dojel k benzince, dofoukl, odjel celou dovolenou na slovači a vzhledem k tomu, že s tím nebyl žádný problém, dojezdil jsem gumu do samého konce. Takže za mne super věc za předpokladu dostatečné kapacity spraye k velikosti gumy.
A58n28t77o20n78í10n 87S97e46b33e90r10a
Auto bez rezervy je jako ucet v bance bez kreditky. Vetsinou to nevyuzinete, ale kdyz se dostanete do uzkych, tak se to sakra hodi mit...
J97o37s60e92f 12V24a69l83a
podle mych zkusenosti je oprava sprejem sice mozna, ale ne pokazde ucinna. Navic pneumatiku lze vetsinou po oprave sprejem vyhodit. A pri cestach dlouhych 400-600 km i v noci chci mit jistotu, kterou mi dava jenom plnohodnotne nahradni kolo. Ale sprej v aute mam taky
J59a51r73d29a 97S96o74k31o33l
Opravuji knotem tak jak servisák a nechám vyvážit až při přehazování . Samozřejmě menší otvory.
M17a65r51t79i48n 95K21u76ř26í38t73k71a
Toto řešení neuznávám. Při mojí smůle se mi většinou podařilo prorazit pneu tak, že byla na vyhození. V takovém případě je byť jen dojezdový "hrnec" k nezaplacení.
P82a13v45e66l 11M16a54c58h21a80č35e66k
Tohle je podle mne skrytá reklama.
Tv rdí, že pneumatiku to nepoškodí, ale praxe říká něco jiného, nikde se nezmiňuje, co to udělá s ráfkem, jak jej znečistí, a už vůbec nepíší o čidlech tlaku, která jsou po aplikaci v podstatě na vyhození.
To má být PREMIUM článek?
M73a41r86t41i84n 60N61e77b18e30s17k13ý
Zrovna jsem chtěl reagovat stejně.
V pneuservisu pak zákazníkovi poděkují, opravovat gumu vypěněnou sajrajtem hříbkem je akorát k vzteku a a ni knot, který je ve výsledku méně kvalitní opravou, než hříbek, z té vypěněné díry také nejásá.
A TPMS v ceně 2500 za kus také mohou vyhodit
J42a78n 13D76l18o31u80h46ý
Pokud se jedna o drobny defekt, je nejsnazsi varinta vzit el. Kompresor na 12V a prefouknout pneu a odjet na bezpecne misto a tam prehodit kolo. Ja mel vzdycky defekt na aute tak velky, ze tohle by tomu nikdy nepomohlo. Navic v pneuservise mi rekli, ze takto “opravena pneu” je na vyhozeni.
J56a61r31o43s24l57a46v 68J37i35r69á35k
Dvakrát jsem se snažil vyřešit defekt tímto přípravkem, 2x se nepovedlo. Postupoval jsem přesně podle návodu, díra se nezacelila, kolo stále ucházelo. Koupil jsem hever, klíč a dojezdovou rezervu a mám klid.
T40o83m16á16š 19N78o90v64o75t94n62ý
Vidím, že i přes jasný popis účelu a limitací tohoto výrobku v článku "...přípravky tohoto typu jsou určeny pouze pro opravu drobných defektů na čelní straně pneu..." a upozornění, že nenahrazuje rezervu, je to tady na fóru samý "geniální" postřeh upozorňující na totéž.
R62e95g41i34n31e 12M76a49r88t98i88n
Dnešní řidiči/řidičky ani neví (můj dojem), že si mohou vyměnit kolo - rezervu. Volají servis. Uvádím z praxe od spoluzaměstnankyně, která má Hondu za 800 tisíc a stěžovala si, že v zimě v autě mrzne, neb si neuměla zapnout topení a předehřát podprdelní sedák.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!